Miksi ehtoollisella pitää kuvitella että syö ja juo jeesuksen lihaa ja verta?
Miksi pitää olla ihmisuhri, mitä kristittyjen jumala siitä kostuu? Kun hänenhän säännöt ne on niin miksi hän vaati ihmisuhrin?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Oliko epstein siis jumalan mies?
Näiden, siionistien ja kristittyjen Jumala on saatana. Yeshua ei kuulunut tuohon sakkiin.
Koska niin maailma toimii. Maailmaa voi luoda vain uhraamalla asioita ja loppuviimeksi olemme itse koko maailma, joka tarkoittaa sitä, että aina kun syöt jotakin, syöt itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko epstein siis jumalan mies?
Näiden, siionistien ja kristittyjen Jumala on saatana. Yeshua ei kuulunut tuohon sakkiin.
Siionistit tuomitsee sinut samallalailla ja oikeudella mitä sinä heidät.
Musta tuo on aina ollut jotenkin ihan friikkiä. Kuten koko kristinusko. Täysin k18-kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska niin maailma toimii. Maailmaa voi luoda vain uhraamalla asioita ja loppuviimeksi olemme itse koko maailma, joka tarkoittaa sitä, että aina kun syöt jotakin, syöt itseäsi.
🙄
Vierailija kirjoitti:
Jeesus oli Marian avioton poika. Miksi uskovaiset palvoo tuota yhdenillanjutun tuotosta?
Neitseellisesti syntynyt pyhästä eli aika eri asia kuin sinun korkein käsityksesti lisääntymisestä. Niin eri svääreissä ettet edes ymmärrä mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙄
Harmittaako? Luuletko että pystyt tekemään pahaa toiselle tekemättä sitä itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vanha testamentti on täynnä veren juomista, lapsiuhreja ja muuta epsteinkamaa. Sieltähän ne ideat on otettu, jahvelta.
Tämä. Uskonnot tökkii. Ihmisten keksimät uskonnot siis. Höpöhöpöjutuja. Toinen on, että mies on aina kaikissa uskonnoissa se palvottu johtaja. Ei koskaan nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mee syömään pieniä kiviä pihalle ehkä täyttää sun mahan. :)
Raamattu kertoo miten maailma ilmenee meille ihmisille.
Se ei ole satukirja, vaan kuten koodiavain. Täydellisen täsmällinen teos. Se on taidokkaasti verhottu, jotta sen sanoma aukeaa jokaisella hetkellä oikealla tavalla ihmiselle, riippuen ihmisen vaiheesta.
Sen väärinymmärtäminen ja käyttö vääriin tarkoituksiin taas on kokonaan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙄
Harmittaako? Luuletko että pystyt tekemään pahaa toiselle tekemättä sitä itsellesi?
Mulle on ihan sama mitä sie ajattelet. Kuiten joku hullu hihhuli olet. :D
Vierailija kirjoitti:
Raamattu kertoo miten maailma ilmenee meille ihmisille.
Se ei ole satukirja, vaan kuten koodiavain. Täydellisen täsmällinen teos. Se on taidokkaasti verhottu, jotta sen sanoma aukeaa jokaisella hetkellä oikealla tavalla ihmiselle, riippuen ihmisen vaiheesta.
Sen väärinymmärtäminen ja käyttö vääriin tarkoituksiin taas on kokonaan eri asia.
Mikä niistä raamatun versioista? Se minkä sinä määrität niinkö?
En minä ole koskaan ajatellut, että pitäisi niin kuvitella, olen aina ymmärtänyt että siinä puhutaan symboleista. Jeesus oli vähäksi aikaa lihaksi ja vereksi tullut jumalolento, eli henkiolento, siitä tulee se vertauskuva.
Vierailija kirjoitti:
Vanha testamentti on täynnä veren juomista, lapsiuhreja ja muuta epsteinkamaa. Sieltähän ne ideat on otettu, jahvelta.
Uskovaiset itse varoittavat meditaatiosta ja selvänäkijöistä jne, kun tieto voi tulla muulta kuin Jahvelta. Mistä voivat olla itse varmoja, että kaikki raamatun teksti on peräisin Jahvelta? Jos Jumala on korkein rakkaus, niin väkivaltaiset tekstit eivät sovi tähän ollenkaan. Kataarit aikoinaan tulkitsivat vanhan testamentin olevan peräisin muualta kuin Jahvelta. Sitten katolinen kirkko joukkomurhasi kataareja, joita pitivät kerettiläisinä.
transsubstantaatio oppi eli katolisen kirkon ehtoollinejn ja varmaan ortodoksisenkin kirkon, opettaa että viini muuttuu oikeasti Jeesuksen vereksi ja leipä ruumiiksi ehtoolisessa, luterilaisessa ja muussa protestanttisessa traditiossa ehtoollinen on enempi symbolinen sakramenttiväline, itse en usko kumpaankaan varsinkaan katolisen kirkon oppiin mutta naispappien siunaama ehtoolllinen porttokirkossa ja homokirkossa ei voi olla oikea ehtoollinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus oli Marian avioton poika. Miksi uskovaiset palvoo tuota yhdenillanjutun tuotosta?
Neitseellisesti syntynyt pyhästä eli aika eri asia kuin sinun korkein käsityksesti lisääntymisestä. Niin eri svääreissä ettet edes ymmärrä mistä on kyse.
Neitseellinen syntymä ei ole totta. Satua.
Rystysten raahajat simppelit taas yrittävät ymmärtää niin monimutkaisia asioita kuin Raamattu ja uskonnot. Ateismi sopii hyvin näille " tööö mä en tajuu, miksi uskontoja pitää olla töö en usko mihinkään" tyypeille.
Nuo uskovaiset on niin sekasin että tuskin tunnistasivat totuutta vaikka niille se lyötäs nenän eteen. :D
se tarkoittaa että yritetään saada henkilö muuttumaan kannibaaliksi.
Mutta jos se on niin raamatun jumala se ei ole. Se on jotain muuta mitä me emme vielä tiedä edes.