Vaimo ei innosta
Avioseksi on tylsää pakkopullaa. Ollaan oltu naimisissa 9 vuotta, ja ainoa lapsi on esikoulussa. Raskauden aikana seksi loppui ja olin pari vuotta ilman. Sen jälkeen olen yrittänyt aloittaa seksielämää uudelleen, mutta huonoin tuloksin.
Seksi ei kovasti tunnu vaimoa kiinnostavan, itseäni kyllä. Ne halut eivät vaan enää kohdistu häneen. Sama kun yrittäisi jotain siskoa tai miespuolista työkaveria rakastella.
Hän teki pari aloitetta lähiaikoina ja totesin, ettei kiinnosta. Nyt on kovin loukkaantunut, vaikka itse aikoinaan torjui aloitteen ainakin 100 kertaa.
Onko kenelläkään vuosien jälkeen seksittömyys/frigidi suhde toipunut, vai pitääkö todeta että tämä oli tässä, alkaa pakata kamoja ja etsimään uutta seuraa. Ikää vasta 34, en ole valmis selibaattiin. Tuntuu, että viriilit vuodet valuvat hukkaan tällaisessa suhteessa.
Kommentit (380)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnitelut hyvästä ratkaisusta. Ei se tuosta olisi kummemmaksi muutunut, vaikka toinen olisi eron kynnyksellä vähäksi aikaa muuttunut. Siinä ei vuotta mene, kun haarat on takaisin kiinni ja ei naista kiinnosta.
Seuraavan kumppanin varmaan osaat valita itsellesi paremmin. Olet vielä nuori, mutta suuntaisin katseen sinuna aasiaan ja Filippiinit. Ai, että on ihania rakastavaisia naisia. Itsellä on vaimo Filpuista ja aivan ikionnellinen olen edelleen. Oltu vaimon kanssa yhdessä reilu 5-vuotta. Elämäni paras päätös oli ottaa ero ja uusi vaimo Filippiineistä.Minustakin sinulle voisi sopia tälläinen puhtaasti taloudelliseen epätasa-arvoon perustuva suhde. Tasa-arvoiset suhteet vaativat mieheltä paljon enemmän.
Itse tienaan 3500€ käteen ja Filippiiniläinen vaimoni tienaa 2000€ käteen. Löytyy molemmilta autot ja yhteinen omistusasunto. Naimisissa ollaan (ei avioehtoa), yhteinen lapsi. Ostetaan toinen asunto Filpuista kahdestaan. Eipä tämä juuri epätasa-arvoisempi suhde voisi olla.
Miten kehtaat liikkua filpun kanssa?
Näyttävät vähä-älyisiltä. Ovatko jopa heistä monet..
En kehtaisi esitellä kellekään.
Jäi epäselväksi oliko ahnas anaali filpulla
On tiukka ykkönen ja helvetin tiukka kakkonen molempia saa säännöllisesti ja mällitkin menevät mukisematta kurkkuun.
jOS SE SUN ANTAMASI SEKSI ON OLLUT VAIN SUN TYYDYTYKSEN SAAMINEN, EN IHMETTELE.
Mies siis pystyy mennä panemaan täysin vierasta naista, maksullista siis, muttei omaa vaimoaan. Luomakunnan kruunut tosiaan.
Vaimoa ei seksi kiinnosta, pässi. Saisiko sen r.iskata?
Vaimo ei kiinnosta, tarkoittaa, ettei vaimo kiinnosta miestä, uuhi.
Vierailija kirjoitti:
Mies siis pystyy mennä panemaan täysin vierasta naista, maksullista siis, muttei omaa vaimoaan. Luomakunnan kruunut tosiaan.
En tietääkseni ole maksullisissa käynyt. Enkä nyt mikään luomakunnan kruunu ole, ihan keskitason tietotekniikan tyyppi.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaimoa ei seksi kiinnosta, pässi. Saisiko sen r.iskata?
Ei saa. Tämän sanoo ihan lakikin, etkä tee lapseni äidille väkivaltaa, tai teen sinulle väkivaltaa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan asia näyttääkin jo ratkenneen. Varmasti parasta kaikille 👍
Mutta kylläpä voi olla erilaisia ihmisiä, tämä olisi hyvä muistaa palstalla kommentoidessa.
Esimerkiksi ehdotus kampaajakäyntien tai ostosreissujen maksamisesta ja että tämä piristäisi sitten seksielämää tai edes kohentaisi itsetuntoa... Ensinnäkin, tuossa taisi olla ihan muusta kysymys eli henkisistä haavoista miehen egossa ja sydämessä.
Toiseksi, esimerkiksi minä kun en ole käynyt kampaajalla kuin tasoittamassa latvoja noin vuoden välein ja ainoa shoppailukin on miehen kanssa yhdessä jossain Hankkijalla tai IKH:ssa käynti niin milläs se seksihaluja nostaisi.
Päinvastoin, jos ei olisi yhtään seksiä ja mies yhtäkkiä tönisi kohti kampaajaa ja vaatekaapin uudistusta niin voisin loukkaantua 😅
Hyvä viesti. Nuo exän seksiehdottelut olivat ilmeisesti jonkinlainen katalyytti. Joka päivä tuntuu tulevan lisää oivalluksia, miksi olen ollut totaalisen tympääntynyt koko suhteeseen. Hän tuntuu elävän laput silmillä eikä vieläkään näytä sisäistävän, että eroamme. Harmi.
Kukaan täälläkään ei usko, että eroatte, kun vain jatkat elämistä kuten ennenkin. Normaali ihminen eroaa niin, että kun hakemus on jätetty, mennään asianajajalle ja lastenvalvojalle tekemään ositukset ja huoltajuussopimukset. Sinä vaikutat sen sijaan siltä, että haluat vain kiukutella ja pettää. En ymmärrä, mikset ota yhteyttä asianajajaan ja ala toteuttaa eroa käytännössä, konkreettisesti. Sovitte omaisuudenjaon ja huoltajuuden.
Oletko vielä kertonut sukulaisillenne siitä, että olet jättänyt erohakemuksen? Kuulostaa että et.
No, jos vaikka etsisi itselleen kämpän niin voitaisiin sitten katsoa osituksia sun muuta.
Omalle äidille ja parille kaverille olen kertonut. Ex-appivanhemmille voi kertoa ihan itse.
Minä juuri tein mitä teen miehelleni. Paska pettänyt, noh ainakin kerran mututta varmaan monasti.
Ja se oli karmeeta, yritin sitten itsemurhaa, olin teholla.
Kun ei ollut munaa miehellä silloin kertoa, olen ikuisesti katkera. Mulla kauniilla ja fiksulla naisella olis ollut flaksia kyllä mm ulkomailla. Mutta eipä ollut! Nyt sitten 2 lasta ja jo lapsenlapsikin.
Seksiä rakastan ja imen munaa ja teen mitä vain, mutta se on nyt vaan sitten mukamas-
Olen elättänyt mieheni aina, siis jos voi sanoa että olen rikas, ja mies ei.
Rakkautta on ollut paljon ja himoa. Mutta nyt olen ihan loppu.
Äsken käskin miehen jo sen naisen luo joka oli niin ihana.
Mulla nyt vain 1 rinta enää, kaippa pahasta jatkuvasta mielestä tuli se syöpäkin. No etpä paneskele enää rintojen väliin. Elämä hajalla. Kerran jo teholla siis ajat sitten. henkiin jäin, vaikken jäänyt.
Tätä ketjua lukiessa on tullut hyvin selväksi, että iso osa naisista on omassa suhteessaan ajopuuna, eikä pysty tekemään mitään päätöksiä. Mistä muusta voisi johtua tänä kiukuttelu, ap:n syyttely ja haukkuminen. Ap uskalsi ottaa asiat omiin käsiinsä ja tehdä sen, mitä pitikin tehdä. Nyt sitten kateelliset akan itkee ja kiukuttelee täällä. Mitäpä, jos keskittyisitte ihan vaan omiin ongelmiinne. Niitä kun näyttää riittävän.
Täällä ihannoidaan, melkeempämiehiä jotka pettää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ihannoidaan, melkeempämiehiä jotka pettää.
No kyllä ap:llä olisi ollut jo riittävästi syytä käydä hakemassa seksi muualta. No onneksi teki sen mitä piti ja erosi vaimostaan. Suunta on ainoastaan vain ylös päin nyt.
Kyllä täällä puhutaan tosi rumasti naisista; "mitä etuja on maksullisissa" ollaanko menaiset vain mälliämpäreitä, ja vain nuorina.
Samoin monetkin miehet kirjoittavat että avioliitto on hyvä ja vaimo rakas, silti pitää mennä pettämään oikein toistuvasti.
Saakos vaimot tehdä saman?
Mun mies himmastu hulluksi kun tein saman mitä hän! Ei tule kuuloonkaan..
Ja kun nainen kirjoittaa miten meni elämä kun mies petti ja melkein kuoli, niin alapeukku tälle vaimolle. Hyvä miehet!
Kuinkahan monella naisella olis ollut "hyvä syy" pettää, kun mies vain tosiaan paneskeee aikä muuta teekkään, ja vaimo aina vaille orgasmia, jumalauta.
Luojalle kiitos hyvästä miehestä, joka ei KOSKAAN jätä tyydyttämättä, ja siksi meillä onkin hyvää seksiä ihan milloin vaan, useinmmiten jokapäivä.
Avaa suhde ja ryhdy polyamoriseksi, se on tätä päivää ja eettisin ratkaisu ikinä.
Avaa suhde ja ryhdy polyamoriseksi, se on tätä päivää ja eettisin ratkaisu ikinä.
Miehille kaikki on vaan pillu pillu.
Ja sinäkös mies, sitten hoitelet ne lapset, niiden muiden suhteiden ohessa? Ei, kun ne jäävät naiselle tietty!
Itsekkyys on sisäsyntyistä miehillä, melkein kaikilla, useimmilla.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkös mies, sitten hoitelet ne lapset, niiden muiden suhteiden ohessa? Ei, kun ne jäävät naiselle tietty!
Naiset ne polypiireissä jyrää, ei suinkaan miehet.
Vierailija kirjoitti:
Juuh
Eihän tuossa ole muita vaihtoehtoja kuin 20 kissaa tai lesbosuhde.
Vierailija kirjoitti:
jOS SE SUN ANTAMASI SEKSI ON OLLUT VAIN SUN TYYDYTYKSEN SAAMINEN, EN IHMETTELE.
Vahvoja oletuksia
T. Ap
Rähjäti rähjäti nalkun nalkun