Vaimo ei innosta
Avioseksi on tylsää pakkopullaa. Ollaan oltu naimisissa 9 vuotta, ja ainoa lapsi on esikoulussa. Raskauden aikana seksi loppui ja olin pari vuotta ilman. Sen jälkeen olen yrittänyt aloittaa seksielämää uudelleen, mutta huonoin tuloksin.
Seksi ei kovasti tunnu vaimoa kiinnostavan, itseäni kyllä. Ne halut eivät vaan enää kohdistu häneen. Sama kun yrittäisi jotain siskoa tai miespuolista työkaveria rakastella.
Hän teki pari aloitetta lähiaikoina ja totesin, ettei kiinnosta. Nyt on kovin loukkaantunut, vaikka itse aikoinaan torjui aloitteen ainakin 100 kertaa.
Onko kenelläkään vuosien jälkeen seksittömyys/frigidi suhde toipunut, vai pitääkö todeta että tämä oli tässä, alkaa pakata kamoja ja etsimään uutta seuraa. Ikää vasta 34, en ole valmis selibaattiin. Tuntuu, että viriilit vuodet valuvat hukkaan tällaisessa suhteessa.
Kommentit (380)
Ap on säälittävä pikkupoika. Uhkailee vaimoaan avioerolla, mutta ei ole munaa erota. Eikä selvästikään ole munaa antaa vaimolleen hyvää seksiä.
Raukkamaista, vähintään henkisesti pienimunaista ja nilkkimäistä toimintaa kiristämällä yrittää pakottaa vaimoaan tälle huonoon seksiin.
Nainen kuin nainen haluaa ja suorastaan pyytää aviomieheltään nautinnollista, hyvää seksiä. Ap:n kannattaisi lopettas uhkailu ja v....ilu vaimolleen ja pyrkiä parantamaan si seksiä, jota meinaa tarjota.
Miehen pitää muutenkin olla sellainen, jota nainen voi kunnioittaa ja ihailla miehenä. Nainen kostuu ja kastuu henkisesti ja fyysisesti miehisille miehille . Ap ei todellakaan ole sellainen.
Toivon ap:n vaimolle oikein hyvää, anteliasta, kookasta ja intohimoista rakastajaa jatkoon. Auttaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap teki ainoan oikean ratkaisun. Tuollaisen vaimon sietääkin lempata ulos. Tyhjän saa pyytämättäkin.
Ap ei kylläkään ole eronnut viimeisimpien kommenttiensa aikaan. Joko nyt on erohakemus laitettu vireille?
Juuh, kyllähän kävin oma tuomioistuin (mikä nimi!) -palvelussa klikkailemassa. Ja olen antanut ymmärtää, että voisi rouva etsiä toisen kämpän. Hänellä ei ole varaa jäädä tähän asumaan, vaikka avioehtoa ei ole.
Tälle viikonlopulle ei järjestynyt yhden yön seuraa, ehkä taas ensi viikonloppuna! Seksi on kyllä kivaa pitkän tauon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ap on säälittävä pikkupoika. Uhkailee vaimoaan avioerolla, mutta ei ole munaa erota. Eikä selvästikään ole munaa antaa vaimolleen hyvää seksiä.
Raukkamaista, vähintään henkisesti pienimunaista ja nilkkimäistä toimintaa kiristämällä yrittää pakottaa vaimoaan tälle huonoon seksiin.
Nainen kuin nainen haluaa ja suorastaan pyytää aviomieheltään nautinnollista, hyvää seksiä. Ap:n kannattaisi lopettas uhkailu ja v....ilu vaimolleen ja pyrkiä parantamaan si seksiä, jota meinaa tarjota.
Miehen pitää muutenkin olla sellainen, jota nainen voi kunnioittaa ja ihailla miehenä. Nainen kostuu ja kastuu henkisesti ja fyysisesti miehisille miehille . Ap ei todellakaan ole sellainen.
Toivon ap:n vaimolle oikein hyvää, anteliasta, kookasta ja intohimoista rakastajaa jatkoon. Auttaa paljon.
Juu ei olekaan. Munaa riittää vaan antaa keskitasoista (ehkä?) seksiä halukkaille naisille, jotka ylipäätään seksistä miehen kanssa tykkäävät.
Ja jos seksin haluamisen ehtona on joku gigachad, joka on maailman paras sängyssä, onnea vaan etsintään.
Ja kuka tässä on ketään seksiin kiristänyt tai pakottanut? Itsehän kieltäydyin kun vaimo ehdotti seksiä, kun sitä on viimeksi harrastettu joskus kesällä huonoin tuloksin.
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut antaa kummoista nautintoa vaimollesi, kun ei enää seksi innostanut.
Mutta ainahan se vika on naisessa.
Voi olla. Ainakin yritin vuosia eri juttuja. Viimeisillä kerroilla en oikein enää jaksanut panostaa, ja n. kuukausi sitten kun vaimo ehdotti seksiä, se lähinnä ärsytti, enkä suostunut koko hommaan.
Kummasti se on nyt pariin otteeseen satunnaisen kumppanin kanssa sujunut! Ainakin omasta vinkkelistä vika oli nimenomaan vuorovaikutuksessa ja hänen estoisuudessaan. Voin toki olla väärässä, mutta näillä mennään.
Vieläkö jaksat täällä jankuttaa? Yksi avioliitto on pilattu, aika siirtyä kohti uusia vastoinkäymisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö jaksat täällä jankuttaa? Yksi avioliitto on pilattu, aika siirtyä kohti uusia vastoinkäymisiä.
Jaksan.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään tasapainoista, lämmintä aikuista miestä. Kyllä se siitä.
Kylläpä jätetyt taas kiukuttelee. Miten ap:n ratkaisut oikein saa noi niin raivoihinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap teki ainoan oikean ratkaisun. Tuollaisen vaimon sietääkin lempata ulos. Tyhjän saa pyytämättäkin.
Ap ei kylläkään ole eronnut viimeisimpien kommenttiensa aikaan. Joko nyt on erohakemus laitettu vireille?
Juuh, kyllähän kävin oma tuomioistuin (mikä nimi!) -palvelussa klikkailemassa. Ja olen antanut ymmärtää, että voisi rouva etsiä toisen kämpän. Hänellä ei ole varaa jäädä tähän asumaan, vaikka avioehtoa ei ole.
Todella sikamaista toimintaa! Miksi et itse lahjoita hänelle nykyistä asuntoa ja muuta johonkin pieneen vuokrakoppiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella sikamaista toimintaa! Miksi et itse lahjoita hänelle nykyistä asuntoa ja muuta johonkin pieneen vuokrakoppiin?
Koska en halua?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä jätetyt taas kiukuttelee. Miten ap:n ratkaisut oikein saa noi niin raivoihinsa?
Hyvä kysymys. Ehkä ovat itse laittaneet sakset kiinni ja pihdanneet vuosikausia? J
T. Ap
Näinhän tämä aina menee. Mies jättää ja naiselle jää lapset, kätevää miehelle joka voi sitten paneskella ketä vaan ja kirjoitella täällä YH panoistaan miten helppoa olivat. Itse olet täys ääliö, etkä lapsestas välitä paskaakaan.
Tämä oli aika vastenmielinen juttu seurata. Ensin kyselee täällä neuvoja, sitten varaa vaimonsa kanssa terapia-ajan, mutta ottaakin samoin tein eron, ja nyt käy paneskelemassa estoitta muijia, eikä viitsi peitellä tekojaan ex-vaimoltaan.
Ei ihme, ettei pesää irronnut, kun on näin tunnekylmä ihminen. Luulisi että kunnioittaisi exäänsä vielä edes lapsensa äitinä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli aika vastenmielinen juttu seurata. Ensin kyselee täällä neuvoja, sitten varaa vaimonsa kanssa terapia-ajan, mutta ottaakin samoin tein eron, ja nyt käy paneskelemassa estoitta muijia, eikä viitsi peitellä tekojaan ex-vaimoltaan.
Ei ihme, ettei pesää irronnut, kun on näin tunnekylmä ihminen. Luulisi että kunnioittaisi exäänsä vielä edes lapsensa äitinä.
Luulisi, mutta ei. Ei sellainen ihminen, joka ei kunnioita muita ihmisiä, yhtäkkiä ala kunnioittamaan. Sama sisus.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän tämä aina menee. Mies jättää ja naiselle jää lapset, kätevää miehelle joka voi sitten paneskella ketä vaan ja kirjoitella täällä YH panoistaan miten helppoa olivat. Itse olet täys ääliö, etkä lapsestas välitä paskaakaan.
Ja vaimo on täysin syytön kaikkeen?
Vierailija kirjoitti:
Tuolla se olohuoneessa vipeltää, vaikka jo uniaika. Miten ne seksihommat kohta 7v lapselle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Sinä välissä oli pari riitaa, jotka johtivat siihen, ettei kumpikaan ollut enää halukas terapiaan.
Ei ole erityisesti peittelyn tarvetta, kun en salailija/peittelijä-tyyppiä ole. Moni muu olisi hankkinut jo sivusuhteen tässä välissä, ja valehdellut kulissit säilyttääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet luultavasti ollut naisellesi lopulta vain lapsenteon väline ja perheautomaatti, et niinkään arvostettava kumppani jota haluta ja rakastaa aikuisella tavalla ihan omana itsenään ja ihan itsensä vuoksi. Seksi on tainnut kelvata oikeastaan vain silloin kun on pyritty täyttämään naisesi unelmaelämää ja haavetta lapsesta?
Minulle paljastui eron aikaan, että vaimo vain suoritti äityttä ja perhe-elämää, koska koki että niin nyt vaan pitää tehdä. Ei siis oikeasti halunnut elää sellaista elämää. Epäselväksi jäi oliko minutkin vain valittu tuohon näytelmään isän rooliin sopivana miehenä vai rakasti minua joskus ihan oikeasti.
No olitko sinä sitten isyydessäsi täysin ajopuu vai oliko isyys sinun tavoitteesi? Kuulostaa siltä kuin teillä lapset olisivat joku naisen projekti eikä yhteinen. Ei ihme jos nainen siinä uupui.
En ollut ajopuu. Halusin nimenomaan isäksi ja olin niin onnellinen kun kuvittelin löytäneeni naisen, joka jakoi tavoitteen perheestä. En vaan osannut kuvitella, että hän ei oikeasti ollut sitä mieltä vaan näytteli vuosikausia.
Et tainnut antaa kummoista nautintoa vaimollesi, kun ei enää seksi innostanut.
Mutta ainahan se vika on naisessa.