Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kukaan auta vanhusta lumitöissä?

Vierailija
12.02.2026 |

Minä olen yksin asuva ja eläkkeellä, rivitalossamme naapurit ei voi edes sen verran auttaa että harjaisivat oven edestä minun ulkorapun että pääsen turvallisesti ulos ovesta. Itsekkäitä ihmisiä on niin paljon.

Kommentit (242)

Vierailija
241/242 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan näissä sitten se että jos naapurin Reiskalle maksat käteisellä 20 euroa lumitöistä niin syyllistyt rikokseen. Tarkemmin sanoen talousrikokseen, teetät työtä pimeänä.

Vierailija
242/242 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi vanhus, en tarvitse apua, pysyn kunnossa. Vuosikymmeniä sitten eräs nuorempi naapuri kävi houkuttelemassa, voisitko auttaa naapurin mummmoa ja minä tekisin osan töistä hänen miehensä toisen puolen. Muutaman vuoden tein, mutta sitten pinna paloi, aina valitti, että olisi pitänyt autokin putsata ja naapuri, jonka piti hoitaa toinen puoli töistä, muutti pois. Mummon lapsenlapset, siis nuoret miehet kävivät päivittäin mummon luona, mutta he eivät millään ehtineet tehdä lumitöitä. Mummo on oikea laiskuri, kaikki työt teettää naapureilla ja itse rällää autolla pitkin pitäjää. Hänellä oli polvet niin huonossa kunnossa ettei pysynyt koiriaan ulkoiluttamaan. Nyt mummo on 90 ja yhä ajelee autolla miten sattuu, eikä polvia vieläkään uusitttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän