Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kumppani näpäyttelee ja on passiivis-aggressiivinen

Vierailija
12.02.2026 |

Ihan v* raskasta käytöstä... Esimerkiksi eilen UNOHDIN laittaa uuden roskapussin, koska sillä hetkellä oli ns. monta rautaa tulessa. Niin mitä tekee hän: heittää roskat ämpärin pohjalle, mutta ei ystävällisesti viitsi laittaa uutta pussia. Jatkuvaa nälvimistä ja näpäyttelyä... Pahentunut lasten saannin jälkeen. Alan oikeasti olemaan loppu tähän. Jos otan asian puheeksi, niin muuttuu vaan entistä ilkeämmäksi.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hänellä on tapana jatkuvasti ohjeistaa ja keksiä ihmeellisiä sääntöjä, mutta eipä noudata niitä aina itsekään... Älkää tehkö kuten minä, vaan miten minä sanon. Hyi helkkari... Ap

Vierailija
2/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Tuohan ei sitten tuosta muutu paremmaksi. Pahenee vain. Viimeinen vaihe on fyysinen aggressiivisuus, kiristys ja uhkailu. Mieti tarkkaan kauanko aiot tuota katsoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset naiset on pahantahtoisia ja itsekkäitä

Vierailija
4/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Kumppanini on suomalainen mies. Ap

Vierailija
5/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Tuohan ei sitten tuosta muutu paremmaksi. Pahenee vain. Viimeinen vaihe on fyysinen aggressiivisuus, kiristys ja uhkailu. Mieti tarkkaan kauanko aiot tuota katsoa. 

Jotenkin ahdistaa tämä kaikki. Lapsille on hyvä isä, ei siinä, mutta minulle on oikea kusipää... Ap

Vierailija
6/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

xdddddd

Vierailija
7/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Tulee vaan pahenemaan iän myötä. Mieti haluatko näyttää lapsille tuollaista perhedynamiikkaa. Mutta tuollaisesta eroaminenkin on to-del-la raskas projekti ja sama nälvintä ja kiusaaminen jatkuu lasten kautta.

Vierailija
8/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ahdistaa tämä kaikki. Lapsille on hyvä isä, ei siinä, mutta minulle on oikea kusipää... Ap

Oletko varma, että on lapsille hyvä isä? Osaavatko lapset puhua ja oletko keskustellut heidän kanssa?

Mulla oli tuollainen näykkivä ja nälvivä mies ja mun silmien alla hän kohteli lasta aikuismaisesti. Tosin osallistui lapsen hoitoon todella vähän. Kun paikalla oli ulkopuolinen hän näytteli hyvää isää ja puki lasta ja syötti jne. Lapsi oli aina mustelmilla sen jälkeen. Lopulta kun lapsi oppi puhumaan totuus selvisi.

Vierailija
9/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset oppivat, että naista kohdellaan huonosti. Mitä kauemmin olet tuossa, niin sitä kovempi hinta sillä on. Toivon, että olisin itse lähtenyt monta vuotta aiemmin. Yleensä se menee juuri niin, että piina alkaa, kun pallo on jalassa. On lapsia, asuntolainat tai avioliitot. 

Vierailija
10/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA, ANSAITSET PAREMPAA!!

Vierailija
11/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset oppivat, että naista kohdellaan huonosti. Mitä kauemmin olet tuossa, niin sitä kovempi hinta sillä on. Toivon, että olisin itse lähtenyt monta vuotta aiemmin. Yleensä se menee juuri niin, että piina alkaa, kun pallo on jalassa. On lapsia, asuntolainat tai avioliitot. 

Täytyy kyllä sanoa, että olen muutaman kerran ollut siinä tilanteessa, että 4-vuotias poikamme puhuu minulle jotenkin alentavaan sävyyn. Siis toki lapsenomaisesti ja ehkä voikin olla vaan ihan normaalia 4-vuotiaan uhmaamista, mutta jotenkin siitä välittyi sellainen sama kuin miehen puheista... Tai sitten olen vaan niin herkkä tulkitsemaan kaikkea... Ap

Vierailija
12/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä mies. Huono malli lapsille. Mieti tarkkaan jaksatko tuota. 

Vierailija
13/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä hänestä puhunutkaan. Jos hän on ennen ollut hyvä mies, ja nyt ei, niin ainoa muutos hänen elämässään on sinun vaikutus 

Vierailija
14/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että on lapsille hyvä isä? Osaavatko lapset puhua ja oletko keskustellut heidän kanssa?

Mulla oli tuollainen näykkivä ja nälvivä mies ja mun silmien alla hän kohteli lasta aikuismaisesti. Tosin osallistui lapsen hoitoon todella vähän. Kun paikalla oli ulkopuolinen hän näytteli hyvää isää ja puki lasta ja syötti jne. Lapsi oli aina mustelmilla sen jälkeen. Lopulta kun lapsi oppi puhumaan totuus selvisi.

Niin. Lapset on 4v. ja 6v. Mies on kyllä hyvin jämpti isä, mutta vastapainoksi tykkää harrastaa ja puuhata monenlaista heidän kanssaan. Leikkii ja hassuttelee. Osaa huolehtia pukemiset, syömiset, päiväkoti- ja eskariasiat, lääkärikäynnit jne. On siis tarkka ja haluaa hoitaa asiat mallikkaasti, mutta ehkä joskus ollut liian ankara... Ei kuitenkaan millään tavalla kiusaa tai nälvi lapsia, kuten minua. Ap

Vierailija
15/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä hänestä puhunutkaan. Jos hän on ennen ollut hyvä mies, ja nyt ei, niin ainoa muutos hänen elämässään on sinun vaikutus 

Hohhoijaa. Mene pois.

Vierailija
17/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy monille miehille lasten saamisen jälkeen. Eivät kestä sitä, että eivät saa enää olla huomion keskipiste. Varsinkin, jos kokevat saavansa liian vähän sksiä, rupeavat tuollaiseksi, ihan kuin se kiukuttelu parantaisi tilannetta. Monet eivät myöskään hahmota, että rankka aika pienten lasten kanssa on väliaikaista ja tilanne kyllä helpottaisi, kun jaksaisivat käyttäytyä ihmisiksi tuon vaiheen yli. 

Vierailija
18/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin lapsiperheäideillä tämä käytös muuten valuu myös perheen ulkopuolisiin. Huomasin kun sain itse lapsen niin miehen vanhemmat sisarukset, sukulaiset ja esimerkiksi oman veljeni vaimo olivat DOMINOIMASSA raskauttani. Kaipa se on jonkinlainen psykoosi.

En muuten itse uskaltaisi enää synnyttää kuin erakkona majassa jossakin vuoristossa. Sen verran hirveää on tuo lapsitouhu täällä suomessa

Vierailija
19/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin lapsiperheäideillä tämä käytös muuten valuu myös perheen ulkopuolisiin. Huomasin kun sain itse lapsen niin miehen vanhemmat sisarukset, sukulaiset ja esimerkiksi oman veljeni vaimo olivat DOMINOIMASSA raskauttani. Kaipa se on jonkinlainen psykoosi.

En muuten itse uskaltaisi enää synnyttää kuin erakkona majassa jossakin vuoristossa. Sen verran hirveää on tuo lapsitouhu täällä suomessa

Siis miten dominoimassa? 

Vierailija
20/44 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*tut on. Luuletko etteivät lapset näe ja kuule?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän