IS: Tällainen ulkonäkö vetää naisia puoleensa.
No millainen? Osaako joku kertoa?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011796940.html
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, seksuaalinenkin, eli oikeasti rakastan miehiä, 100% hetero, ja mielummin yli- kuin aliseksuaalinen ollut koko ikäni, ja sanon, mikä mut kiihottaa äärirajoille. Se on kaikki puhasta testosteronia, eli:
- lihaksikas mies edestä ja ylhäältä eli rintakehä, hartiat, kädet (jaloilla ja pepulla ei ole niin väliä, en minä sitä peppua pane)
- iso leuka, leveät leukaperät. Ylipäätään isohkot kasvot, pikkupojilla on siro pää, siitä erottaa myös aikuisen miehen että on otsaa ja leukaa ja leveyttä siinä päässä. Komeatkin saa olla siinä mielessä että leveä suu, Dwayne Johnsonilla on kaikki kohillaan myös kropassa)
- leveät harteat
- kunnon tavara myös alakerrassa
- hyvin matala ääni
Ja sitten sanon että henkisyydellä ja älyllä on vielä enemmän väliä. Mutta nuo piirteet miellyttävät silmää.
Jaahas, heti alkuun ketjuun vastasi joku miesten perään kuolaava mies.
Oikeasti 99,999% naisista pitää tuollaisen kuvauksen miestä vastenmielisenä.
Hyvin tuo vastaaja voi olla nainenkin, hän vain on naisten parissa vähemmistössä. Ja luulen, että heitä on pikemminkin jotain 10 % kuin 0,0001 %.
Mitä jos kaikki miehet näyttäisivätkin naisten romanssikirjojen Fabiolta?
Syy miksi Cherk eli Tiihonen oli yhdessä vaiheessa niin suosittu niin se johtui siitä että Tiihosella on sellaiset pikkupojan kasvot.
Ystävällinen katse miellyttää, tuikea tuijotus tuntuu lähinnä ahdistavalta ja herättää ärsytystä. Muutamia tällaisia supermachoja mitä täälläkin osa on kuvaillut, löytyy lähipiiristä, ja oman tutkimusdatani perusteella he saavat lähinnä alemman tason naisia, esimerkiksi ylipainoisia monilapsisia yhäreitä viskibassoineen ja takkuisine hiuslisäkkeineen.
Ne lempeän ja kivan näköiset miehet ovat yleensä paljon fiksumpia ja komeampia, ja saavat myös kauniimpia ja tasokkaampia naisia.
Tuollaisen laatikkoleukachadin naisvastine on wt-yhäritursake.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, seksuaalinenkin, eli oikeasti rakastan miehiä, 100% hetero, ja mielummin yli- kuin aliseksuaalinen ollut koko ikäni, ja sanon, mikä mut kiihottaa äärirajoille. Se on kaikki puhasta testosteronia, eli:
- lihaksikas mies edestä ja ylhäältä eli rintakehä, hartiat, kädet (jaloilla ja pepulla ei ole niin väliä, en minä sitä peppua pane)
- iso leuka, leveät leukaperät. Ylipäätään isohkot kasvot, pikkupojilla on siro pää, siitä erottaa myös aikuisen miehen että on otsaa ja leukaa ja leveyttä siinä päässä. Komeatkin saa olla siinä mielessä että leveä suu, Dwayne Johnsonilla on kaikki kohillaan myös kropassa)
- leveät harteat
- kunnon tavara myös alakerrassa
- hyvin matala ääni
Ja sitten sanon että henkisyydellä ja älyllä on vielä enemmän väliä. Mutta nuo piirteet miellyttävät silmää.
Tämä kertoo sinusta yhden asian. Myös sinulla on korkeat testosteronit, eli olet todennäköisesti keskivartalolihava ja omenan muotoinen, pyöreäkasvoinen ja karvaleukainen. Ai nam!
Elikäs
Lastensa isäksi ja elättäjäksi nainen haluaa lempeän, feminiinisen miehen. Irstaaseen, hien ja eritteidenhuuruiseen seksiin halutaan testosteronia röhkivä, komea hirvas
Vierailija kirjoitti:
Taas olen eri mieltä. Kiihotun julmista miehistä, seksuaalisesti vahvoista ja dominoivista jotka ottavat niskasta kiinni ja nostavat tiskikoneen päälle.... Sellasista jotka ottaa eikä kysele... en tietenkään puhu raiskauksesta, vaan fantasioista, ja siitä, että MINÄ VALITSEN DOMINI ITSE.
Idiootit eivät tätäkään eroa ymmärrä. SM-seksissä masokistiosapuoli on nimenomaan se, jolla on valtaa. Sovitaan turvasanat ja säännöt. Minä naisena valitsen mieheni aina.
Kunnon lihaksikas fyysinen dom on aivan parasta, ei mikään näytelmä jossa vanha luihu ukkeli piiskaa pikkutyttöä. Itse tykkään itseäni paljon nuoremmista miehistä, ja sanon että kyllä se
Testosteronin tuotanto NÄKYY LEUASTA. Vaikka sen leikkaisi, ei se äänen mataluuteen tai kalun kokoon vaikuta. Kyllä ne testosteronituotannon merkit ovat matala ääni ja voimakas leuka, eli positiiviset merkit kaiken muunkin positiivisen yllätyksen suhteen
Minäkin olen jonkinlainen kinky ja tykkään BDSM:stä, mutta minä taas en missään tapauksessa halua julmaa miestä, vaan nimenomaan välittävän, empaattisen ja sellaisen, joka osaa ja haluaa lukea ja kuunnella toista. Minäkin pidän siitä, että mies dominoi seksissä (minun toiveitteni ja rajojeni mukaan), mutta minä nimenomaan EN valitse luonteeltaan dominoivia miehiä. Minulle tuo on roolileikki, enkä kaipaa minkänlaista dominoivaa käytöstä makkarin ulkopuolella. En syty todella lihaksikkaista miehistä, en myöskään mistään amerikkalaistyylisestä leukasankarista. Tinderissä menee vasemmalle kaikki tiukkailmeiset miehet, samoin lihastenkasvattajat. Itse tykkään suunnilleen samaniäisistä, en halua isoa ikäeroa kumpaankaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Ridge Forresterin leukako tähän piti vertailukohdaksi ottaa? Se on aivan hirveä laatikko :D. Ja minä sentään tykkään pahoista pojista ja vahvoista leuoista, kunnon tatskoista ja lihaksista. Lihaksetkin kertovat, että mies on sua vahvempi... nimenomaan se kiihottaa. Pyöreäkasvoiset kiltit herättävät äidin vaistot, eivät nartun vaistoja.
Mutta eikös se Ridge ole ystävällisen näköinen mies, eikä mikään tuima ja uhkaava "rumankomea" karski ukkeli? Minun läheiseni on tumma laatikkopää, ja tosi lempeä. Tulinenkin kyllä, mutta herkempi ja empaattisempi kuin miehet yleensä. Eikä mun mielestä näytä ollenkaan pelottavalta, silmätkin lempeät ja huulet täyteläiset.
Tosin kyllä muistuu mieleen yksi sellainen kirveellä veistetty tumma mies, joka muistutti sutta, kun silmät olivat niin syvällä päässä, nenä suuri ja terävä ja todella selkeät kasvonpiirteet, tuimat tavallaan - mutta ei kyllä millään tavalla uhkaavan oloinen, vaan todella lempeä olemus ja tämäkin arvioisin parempi mies kuin moni haalean näköinen etäinen lässykkä.
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi Cherk eli Tiihonen oli yhdessä vaiheessa niin suosittu niin se johtui siitä että Tiihosella on sellaiset pikkupojan kasvot.
Eikös hän ollut "suosittu" ihan vaan statuksensa vuoksi (eli kuuluisa räppäri), ei ulkonäön? En ole koskaan kuullut, että hänen ulkonäköään oltaisiin haipattu, mutta muistan 2010-luvun alusta joitain sellaisia vähän tyhmempiä tyttöjä, joiden silmissä räppäriys oli kovaa valuuttaa :D
Vierailija kirjoitti:
Elikäs
Lastensa isäksi ja elättäjäksi nainen haluaa lempeän, feminiinisen miehen. Irstaaseen, hien ja eritteidenhuuruiseen seksiin halutaan testosteronia röhkivä, komea hirvas
Kyllä minä mieluummin seksiä harrastan sen lempeän ja empaattisen miehen kanssa. Testosteronihirvaat eivät kiinnosta missään mielessä, paitsi ehkä heille hieman voi naureskella. 😂
Minä taas väittäisin, että Jeremy Meeksin kasvoinen mies ei ole lähtökohtaisesti minkäänlainen uhka naisille, eikä naisilla ole MITÄÄN syytä pelätä tuon näköistä miestä.
Se, että kyseinen henkilö kasvoineen sattui syntymään jonnekin hoodeille ja ajautumaan jengeihin, on ihan eri tarina. Ja hänhän lopetti sen elämäntyylin HETI, kun sai mahdollisuuden toisenlaiseen elämään.
Ne on aivan toisen näköisiä miehiä, joista on jotain uhkaa naisille. Jeremy Meeks -kasvoisilla miehillä ei ole aihetta olla naisille vaarallisia.
Eikä hänenkään kohdalla se RIKOLLISUUS ketään viehättänyt! Muutenhan tuollaisia ilmiöitä tulisi jatkuvasti kaikenmaailman rikollisten kohdalla, jos se rikollisuus olisi avainsana tässä.. Eli kyllä se oli ihan vaan se ulkonäkö, mistä se ilmiö tuli. Vastaava ilmiö tulisi myös, jos saman näköiset kasvot tulisivat muuta reittiä julkisuuteen (esim. toimittajan ominaisuudessa, johonkin maailman hoviin syntyisi tuon näköinen prinssi tms.).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ridge Forresterin leukako tähän piti vertailukohdaksi ottaa? Se on aivan hirveä laatikko :D. Ja minä sentään tykkään pahoista pojista ja vahvoista leuoista, kunnon tatskoista ja lihaksista. Lihaksetkin kertovat, että mies on sua vahvempi... nimenomaan se kiihottaa. Pyöreäkasvoiset kiltit herättävät äidin vaistot, eivät nartun vaistoja.
Mutta eikös se Ridge ole ystävällisen näköinen mies, eikä mikään tuima ja uhkaava "rumankomea" karski ukkeli? Minun läheiseni on tumma laatikkopää, ja tosi lempeä. Tulinenkin kyllä, mutta herkempi ja empaattisempi kuin miehet yleensä. Eikä mun mielestä näytä ollenkaan pelottavalta, silmätkin lempeät ja huulet täyteläiset.
Tosin kyllä muistuu mieleen yksi sellainen kirveellä veistetty tumma mies, joka muistutti sutta, kun silmät olivat niin syvällä päässä, nenä suuri ja terävä ja todella selk
Ridgehän juuri siksi oli aikoinaan Suomessa naisten suosiossa, koska roolihahmo oli niin herrasmiesmäinen.
Vaikka naamaltaan ruma onkin.
Vierailija kirjoitti:
Elikäs
Mistä sä ton johtopäätöksen vedät? Pikemminkin nämä on kaksi eri naistyyppiä, josta toinen haluaa kaikkeen komeaa lempeän näköistä miestä ja toinen haluaa kaikkeen testosteronia röhkiviä rumia hirvaita. Ja edellinen tyyppi on yleisempi kuin jälkimmäinen.
Mä tykkään leveistä kasvoista, tummista kulmakarvoista ja ripsistä ja vaaleista silmistä. Se tumma-vaaleakontrasti on kaunis. Esim. vihreät silmät ja mustat ripset ja kulmat. Ja miehen pitää tietysti olla miehen näköinen, pitkä ja vahva. Vatsasta en tykkää. Tykkään nuoremmista kuin itse olen. Saliäijä, tatuoitu, voi olla kaljukin, jos on hyvännäköinen muuten. (Tämä pelkkä ulkonäkö eli en ole hakemassa elättäjää tuleville lapsilleni. Siinä sitten meinaa muutkin asiat, turvallisuus mm. Mutta tässä ei kysytty sitä. Nainen ajattelee aina lasten etua, mutta nyt ei ollut aviomieskandidaatista kysymys.)
Ridgehän juuri siksi oli aikoinaan Suomessa naisten suosiossa, koska roolihahmo oli niin herrasmiesmäinen.
Vaikka naamaltaan ruma onkin.
Herrasmiehistähän naiset nimenomaan tykkää. Traumatisoituneet ja elämän nurjaa puolta liian nuoresta asti nähneet naiset erikseen, niitä on vähemmistö.
Rumuus on katsojan silmissä, kävin googlettamassa "Ridge 90s" ja "Ridge 80s" ja kyllähän tuosta ulkonäöstä on rumuus kaukana, vaikka ei just omaan makuun komea olisikaan. Eli ei tämä Ridge nyt oikein mene mihinkään "ruma mies, joka vain hyvällä käytöksellä ui naisten sydämiin" -narratiiviin. Miellyttävä ulkonäkö ja herrasmiesmäisyys on tietysti se kaikista eniten viehättävä useimmille, sama varmasti miehillä (eli miellyttävä ulkonäkö ja naisellinen käytös naisella viehättää useimpia miehiä).
Ei mitään uutta. Olen huomannut, että tällainen 190 cm sporttinen komistus saa nuorten naisten polvet notkumaan. Ope M52
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään leveistä kasvoista, tummista kulmakarvoista ja ripsistä ja vaaleista silmistä. Se tumma-vaaleakontrasti on kaunis. Esim. vihreät silmät ja mustat ripset ja kulmat. Ja miehen pitää tietysti olla miehen näköinen, pitkä ja vahva. Vatsasta en tykkää. Tykkään nuoremmista kuin itse olen. Saliäijä, tatuoitu, voi olla kaljukin, jos on hyvännäköinen muuten. (Tämä pelkkä ulkonäkö eli en ole hakemassa elättäjää tuleville lapsilleni. Siinä sitten meinaa muutkin asiat, turvallisuus mm. Mutta tässä ei kysytty sitä. Nainen ajattelee aina lasten etua, mutta nyt ei ollut aviomieskandidaatista kysymys.)
Turvallisuus tietysti, mutta eihän valtaosa miehistä ole mitenkään vaarallisia. Nettihysteriaa ja somemaailman vastakkainasettelua tuo, että miehet yleisesti olisivat muka jotenkin vaarallisia.
Lasten eduksi on turvallisen elämän lisäksi myös äly ja symmetriset, viehättävät piirteet.
harmaat tai siniset silmät, jääkylmä katse... on kiihottava. Tatskat on pelottavan kiihottavia kans.
Vierailija kirjoitti:
harmaat tai siniset silmät, jääkylmä katse... on kiihottava. Tatskat on pelottavan kiihottavia kans.
Incel jaksaa jankata. Montako viestiä tähän ketjuun olet jo kirjoittanut?
"En muista naisten koskaan keräytyneen lempeäkasvoisten nallukoiden kuvien ääreen kiljumaan: 'Aaaaaa niiin kuuma!'"
Miehiä, jotka ovat saaneet naisjoukot kiljumaan "aaaa niin kuuma!": Beatles, Orlando Bloom, Errol Flynn, Colin Firth, Pedro Pascal. Nuo miehet ovat rakentaneet uransa ja luoneet kuuluisuutensa perustan osittain juuri sille, että naiset ovat lääpällään pehmeäpiirteisiin miehiin (ja siksi he ovat saaneet paljon faneja).