Miksi miehille ei kelpaa tavallinen nainen?
Täytyy olla isot tissit, pitkä ja hoikka sekä muodokas. Pitkät vaaleat hiukset ja filmitähden kauneus. Älykäs, hauska, sporttinen, romanttinen ja ymmärtäväinen. Tälläisia naisia TAVALLISET miehet ihailee - ei ihme että jäävät yksin.
Kommentit (233)
Kelpaa normaali nainen. Painoindeksin pitää kuitenkin olla alle 30 eli muodokkuus ei saa tarkoittaa selvää lihavuutta.
Normaalivartaloinen, fiksu ja ei todellakaan mikään tämän päivän ylilaitettu draamaqueen.
Niin ketkä jäävät yksin? Miehet? He valitsevat jäädä yksin, tavalliset naiset jäävät yksin. Olette pelkkiä inceleitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kelvata. Ajatelkaa normaalijakaumaa. Tavallinen on aika huono millä tahansa attribuuteilla sukupuolesta riippumatta.
Minulle ei todellakaan kelpaa tavallinen. Top 5-10% alkaa olla ok. Siihen ryhmään kuulun itsekin monella mittarilla.
t. n45
Niin omasta mielestäsi. Iän puolesta olet mediaania vanhempi. Onko tämä sitten aika huono millä tahansa attribuuteilla jääköön kunkin oman harkinnan varaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää et on kiva ja mukava ja ei valehtele. Lisäksi ois kiva jos olis pehmonen pylly ja käyttää tiukkoja vaatteita esim vaaleita farkkuja meikkaa ja on naisellinen
Naiset valehtelevat aina
Vierailija kirjoitti:
En kelpaa ees tukavemmelle naiselle vaikka minua kiinnostaa juurikin se tukeva, mutta antaa olla
Tällaisissa kommenteissa avainsana on tuo "edes".
Tuolla siis annat ymmärtää, ettet todellisuudessa pidä toista kiinnostavana ja viehättävänä. Ja se kyllä tulee ilmi rivien välistä, eli on myös todennäköisin syy miksei lähde mitään suhdetta käyntiin.
Itse en ainakaan halua olla suhteessa sellainen, josta kumppani ajattelee että "edes tuolle kelpaan".
Kun sen pitäisi olla "ei hitsi, miten olen löytänyt non ihanan ihmisen".
Joo miksi miehet on sellaisia diivoja että vaan tatuoidut jännänaiset kelpaa? Niisk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää et on kiva ja mukava ja ei valehtele. Lisäksi ois kiva jos olis pehmonen pylly ja käyttää tiukkoja vaatteita esim vaaleita farkkuja meikkaa ja on naisellinen
Naiset valehtelevat aina
Tuolla asenteella ei naista saa ja ehkä hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset valehtelevat aina
"saa naista"
Huomatkaa: nainen on se joka saadaan. Kukaan naaras ei puhu miehen saamisesta.
Naaraiden retoriikkakin on miesvihaa ja itsensä jalustalle nostamista.
Vierailija kirjoitti:
Tisseissä on eroja. Jos isoista puhutaan, niin isot luomut ovat harvemmin nätit. Riipparit vähiten. Moni nainen häpeää epätäydellisiä rintojaan.
N55
Ikävää, että sinulla on rumat tissit. Nyt pitäisi vain tietää, mihin ihmeeseen tarvitsemme tätä tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vastaatko sinä haluamasi naisen persoonallisuus- ja ulkonäköihanteita? Millainen pylly sinulla on?
Miksei naisille kelpaa tavalliset miehet?
Pitää olla joku syvänmerensukeltajalääkärihormonibodari, empatiakyvytön nuuskamuikkunen ja naisvihaaja - tätä halutaan jostain mysteerisestä syystä.
Hyvä vaan, että häiriintyneet ukkelit on nirsoja. Vaikka kumminkin ne on vaan olevinaan ja kiusaa kaikkia naisia kun kuka vaan kelpais mammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset valehtelevat aina
Allu ei valehtele koskaan, right?
Vierailija kirjoitti:
Ap: oletko älykäs ja hauska? Ne ovat miehen tärkeimmät ominaisuudet kun naista etsii.
Nainen sen sijaan ei saa olla älykäs eikä hauska, ei ainakaan älykkäämpi ja hauskempi kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset valehtelevat aina
"saa naista"
Huomatkaa: nainen on se joka saadaan. Kukaan naaras ei puhu miehen saamisesta.
Naaraiden retoriikkakin on miesvihaa ja itsensä jalustalle nostamista.
Naiset ovat omasta mielestään myös esineitä. Miehen arvo määritellään sen mukaan miten paljon seksiä hän saa naiselta. Mitä enemmän seksiä, sitä parempi mies. Naisen osa on silloin olla pelkkä pillu.
Ei se nyt ihan niin mene, itse olen varmaankin keskivertoa komeampi, mutta kaverit ovat vielä paremman näköisiä ja varattuja, kukaan esim. edes 6/10 kymmenen nainen ei halua vapaita miehiä jos paremman näköisiä varattuja miehiä on "saatavilla".
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa normaali nainen. Painoindeksin pitää kuitenkin olla alle 30 eli muodokkuus ei saa tarkoittaa selvää lihavuutta.
Mutta miehellä saa olla kaljamaha ja iskävatsa. Sehän on vain komeaa. Onnenpoika kun SINÄ voit valikoida naisesi painoindeksin perusteella. No, dumppasin minäkin miehen jonka paino oli kolmenumeroinen.