Miksi miehille ei kelpaa tavallinen nainen?
Täytyy olla isot tissit, pitkä ja hoikka sekä muodokas. Pitkät vaaleat hiukset ja filmitähden kauneus. Älykäs, hauska, sporttinen, romanttinen ja ymmärtäväinen. Tälläisia naisia TAVALLISET miehet ihailee - ei ihme että jäävät yksin.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain ymmärrä mulla on hyvät kuvat ja ihan komea olen ja on muutki sanonut kun äiti ja 188 cm pitkä 2 vakityötä löytyy, pätäkkää on yli 2000 € että en ymmärrä naisen vaatimuksia mikää ei riitä naiset?
Luonteesta et mainitse mitään. Se jos mikä merkkaa naisille.
Ei kiinnosta. Kiinnostaa et nainen on mun tyyppinen kaunis. Lihava saa olla.
Ei tarvii olla pitkä kun en itsekkään ole. Muuten kyllä 👍
Ps. Ja lapseton tietysti
Vierailija kirjoitti:
Tissimiehet haluaa pohjimmiltaan seksiä oman äitinsä kanssa.
Ok, lauta.
Jollet ole kaunis ja missin näköinen, niin saat komealta mieheltä huonoa kohtelua. Älä haikaile siis komeaa miestä, se on isoin virhe elämässäsi. Aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Jollet ole kaunis ja missin näköinen, niin saat komealta mieheltä huonoa kohtelua. Älä haikaile siis komeaa miestä, se on isoin virhe elämässäsi. Aivan varmasti.
Komeus ei riitä. Luonne ja arvot vaikuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain ymmärrä mulla on hyvät kuvat ja ihan komea olen ja on muutki sanonut kun äiti ja 188 cm pitkä 2 vakityötä löytyy, pätäkkää on yli 2000 € että en ymmärrä naisen vaatimuksia mikää ei riitä naiset?
Merkillistä. Yleensä miehiä kiinnostaa naisen luonne(kin). Sinulle siis sopii kaunis nainen joka on väkivaltainen, pettää, alistaa ja muuta tämän kaltaista. Miksi muuten päättelet ettei naisia kiinnosta miehen luonne. Se nimittäin todellakin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei halua lyhythiuksista, vasemmistolaista, läskiä naista vaimoksi.
Tajutkaa tämä, naiset.
Tiesitkö, että osa miehistä on myös vasemmistolaisia?
Ap:n miehet: laatikkoleukaatronauttilääkäri sikspäkillä.
Tisseissä on eroja. Jos isoista puhutaan, niin isot luomut ovat harvemmin nätit. Riipparit vähiten. Moni nainen häpeää epätäydellisiä rintojaan.
N55
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei muuten pidä paikkaansa siinä mielessä että jotkut miehet kokevat kauniin ja missin näköisen naisen uhkana ja kilpailijana parisuhteessa ja kohtelevat huonosti. Riippumatta ovatko itse komeita tai vähemmän komeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkillistä. Yleensä miehiä kiinnostaa naisen luonne(kin). Sinulle siis sopii kaunis nainen joka on väkivaltainen, pettää, alistaa ja muuta tämän kaltaista. Miksi muuten päättelet ettei naisia kiinnosta miehen luonne. Se nimittäin todellakin kiinnostaa.
Ei sellanen nainen kiinnosta
Minä kiinnostun miehenä liian helposti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellanen
Justhan sä tossa ylempänä julistit ettei naisen luonne kiinnosta vaan ainoastaan se että nainen on kaunis.
Voi huhhuh. Harvempi mies tollasta naista etsii. Itse olen ruma kuin tauti. Silti leikkisä luonteeni höystettynä reiluudella, ymmärtäväisyydellä ja leveällä hymyllä on saanut miehet sekaisin. En omaa isoja tissejä. Ainoastaan tiimalasivartalo on ulkonäössäni sellainen nätti asia. Mitään takakireetä vinkuiitaa miehet ei halua.
Mulle kelpaa kaikki😍 kaksjalkaset,jopa tikapuut.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei halua lyhythiuksista, vasemmistolaista, läskiä naista vaimoksi.
Tajutkaa tämä, naiset.
Sitten ei halua. Ei siihen maailma kaadu. Jaa, mutta yks tuttu vassarinainen just meni naimisiin...
En usko että tiedät mitään vasemmistolaisuudesta.
Miksi muuten läski kokoomuslainen sopii? On ok näin, kunhan kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajutkaa tämä, naiset.
Tiesitkö, että osa miehistä on myös vasemmistolaisia?
Aika harva kuitenkin,miehet ovat tässä naisia viisaampia.
Vierailija kirjoitti:
Tisseissä on eroja. Jos isoista puhutaan, niin isot luomut ovat harvemmin nätit. Riipparit vähiten. Moni nainen häpeää epätäydellisiä rintojaan.
N55
Makuasioita. En yhtään häpeä rintojani, mulla on kauniit rinnat, ihan täydelliset olleet, nyt lihominen vähän haittaa.
Tietysti täytyy olla kaikki mitä luettelit siitä tietää että nainen on tarpeeksi kaunis ja seksikäs sportinen ja hyvät tissit kun näkeesen, rupee meisseli huosuissa jopöttään puoliksi että pitää piilotellasitä.😃😃🤪🤪
En osaa päättää onko tämä sarkasmia kun samanlaisia avauksia on naisista. Voihan tämä olla naisincel