Miksi miehille ei kelpaa tavallinen nainen?
Täytyy olla isot tissit, pitkä ja hoikka sekä muodokas. Pitkät vaaleat hiukset ja filmitähden kauneus. Älykäs, hauska, sporttinen, romanttinen ja ymmärtäväinen. Tälläisia naisia TAVALLISET miehet ihailee - ei ihme että jäävät yksin.
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan niin mene, itse olen varmaankin keskivertoa komeampi, mutta kaverit ovat vielä paremman näköisiä ja varattuja, kukaan esim. edes 6/10 kymmenen nainen ei halua vapaita miehiä jos paremman näköisiä varattuja miehiä on "saatavilla".
Valitse kavereiksesi rumia luusereita, niin saat siitä egobuustin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää et on kiva ja mukava ja ei valehtele. Lisäksi ois kiva jos olis pehmonen pylly ja käyttää tiukkoja vaatteita esim vaaleita farkkuja meikkaa ja on naisellinen
Naiset valehtelevat aina
Tuolla asenteella ei naista saa ja ehkä hyvä niin.
"saa naista"
Huomatkaa: nainen on se joka saadaan. Kukaan naaras ei puhu miehen saamisesta.
Naaraiden retoriikkakin on miesvihaa ja itsensä jalustalle nostamista.
Naiset ovat omasta mielestään myös esineitä. Miehen arvo määritellään sen mukaan miten paljon seksiä hän saa naiselta. Mitä enemmän seksiä, sitä parempi mies. Naisen osa on silloin olla pelkkä pillu.
Sitähän se incelin hokeminen tarkoittaa.
Naiset arvottavat vain vulvansa.
Jotkut haluaa ja jotkut ei. Täysin yksilöllistä. Mun makuun monet filmitähdet ovat toki kunniita mutta ei haluja herättävällä tavalla eli sellaisia on ihan kiva katsoa mutta en haluaisi edes yhden yön suhdetta heidän kanssaan. Sama pätee misseihin ja malleihin. Niitä mun makuun olevia haluja herättävän näköisiä naisia näen joskus kaupoissa ym.
Täysin makuasia. Ei pidä yleistää. Ei sitä voi kenenkään ulkonäönkään perusteella tietää että minkänäköisistä miehistä/naisista hän tykkä on sitten kyseessä mies tai nainen.
Huokaus. Tollon ulinaa jakso 10001...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: oletko älykäs ja hauska? Ne ovat miehen tärkeimmät ominaisuudet kun naista etsii.
Nainen sen sijaan ei saa olla älykäs eikä hauska, ei ainakaan älykkäämpi ja hauskempi kuin mies.
Onneksi sä et ole kumpaakaan, Ulina-Ulla.
Vierailija kirjoitti:
En vain ymmärrä mulla on hyvät kuvat ja ihan komea olen ja on muutki sanonut kun äiti ja 188 cm pitkä 2 vakityötä löytyy, pätäkkää on yli 2000 € että en ymmärrä naisen vaatimuksia mikää ei riitä naiset?
Rahaa yli 2000eur? Tienaa vähintään kaksi nollaa tuonne perään ja tule sitten sanomaan. Eihän tuommoinen mitätön pikkuraha ole yhtään mitään.
Tavis naisille ei kelpaa tavis mies. On se kumma kun alkoholistit kelpaa naisille koska miehellä on rahaa mutta onko se parisuhde sitten onnellista elämää kun mies juopottelee joka viikko. Meitä raittiitakin on olemassa mutta ei naisille kelpaa.
En ymmärrä mitä naiset nirsoilee, nyt en ees juo alkoholia mitä se vaikuttaa, ei tule osumia ikinä ja itse niitä antaa, en ymmärrä, koska omasta mielestä olen komea ja vielä pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Tavis naisille ei kelpaa tavis mies. On se kumma kun alkoholistit kelpaa naisille koska miehellä on rahaa mutta onko se parisuhde sitten onnellista elämää kun mies juopottelee joka viikko. Meitä raittiitakin on olemassa mutta ei naisille kelpaa.
Ei kyl kelpaa jos juo joka vloppu alkoholia, siksi en nyt juo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain ymmärrä mulla on hyvät kuvat ja ihan komea olen ja on muutki sanonut kun äiti ja 188 cm pitkä 2 vakityötä löytyy, pätäkkää on yli 2000 € että en ymmärrä naisen vaatimuksia mikää ei riitä naiset?
Rahaa yli 2000eur? Tienaa vähintään kaksi nollaa tuonne perään ja tule sitten sanomaan. Eihän tuommoinen mitätön pikkuraha ole yhtään mitään.
No mitä sä siinä elämäntapatyötön haukut, itse saat varmaa 500 € kk. olet säälittävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää et on kiva ja mukava ja ei valehtele. Lisäksi ois kiva jos olis pehmonen pylly ja käyttää tiukkoja vaatteita esim vaaleita farkkuja meikkaa ja on naisellinen
Vastaatko sinä haluamasi naisen persoonallisuus- ja ulkonäköihanteita? Millainen pylly sinulla on?
Hyvä pylly mieheksi en ole lihava.
En tajua kyllä mikä nykyajan naisia vaivaa, en ymmärrä.
Ei edes pitkä mies joka pukeutuu siististi ja on omasta mielestä ihan ok näkönen ei ruma, mutta tavallinen, ei vain kelpaa, käy töissä ahkerasti ja tekee hyviä juttuja, niin ei vain kelpaa, pitäkööt naiset tunkkinsa.
Parempi pärjää yksin täs elämäs, tekee kaikkia juttuja vaan yksin ja tapaa kavereita ja käy töissä.
Johan sivusto nyt kummasti hiljeni jälleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaa jos tiukat farkut ja kaljamaha
Niin, koska sinullakin on tiukat farkut ja kaljamaha.
Ei ole, haluaisin et nainen on hot meikkaa pitkät hiukset isot tissit kaljamaha ja tiukat farkut
Saatanan pervessi
Miksei naiset kirjota tänne mitää?
No joo antaa olla koko sivusto.
Ja silti sinä et kelpaa edes jämäkastille. Oi voi.