Miksi miehille ei kelpaa tavallinen nainen?
Täytyy olla isot tissit, pitkä ja hoikka sekä muodokas. Pitkät vaaleat hiukset ja filmitähden kauneus. Älykäs, hauska, sporttinen, romanttinen ja ymmärtäväinen. Tälläisia naisia TAVALLISET miehet ihailee - ei ihme että jäävät yksin.
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta älykkäät naiset. Kaunis saa olla, mutta ei sekään ratkaise. Kiltti ja mukava nainen saa aina hyvän miehen.
Riippuu täysin miehen itsetunnosta. Meillä mies tykkää siitä, että haastan häntä älyllisesti, enkä mielistele. Hän ei siedä mielistelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta älykkäät naiset. Kaunis saa olla, mutta ei sekään ratkaise. Kiltti ja mukava nainen saa aina hyvän miehen.
Riippuu täysin miehen itsetunnosta. Meillä mies tykkää siitä, että haastan häntä älyllisesti, enkä mielistele. Hän ei siedä mielistelijöitä.
ei kiinnosta missit ja älykkäät naiset ei ole mitää yhteistä
Naisille ei vain kelpaa mies jolla on paljon velkaa juo alkoholia ja iso kaljamaha
Aloituksen tavallisella miehellä tarkoitettaneen top 10% miehistä.
Mitä te naiset nirsoilette, olette itsekki lihavia pullukoita, ette ees kaikki kauniita ja käytä kireitä farkkuja
minun pääni kääntää nainen joka on meikannu, käyttää kireitä farkkuja mieluiten vaaleita, ja on jonkinlaiset siistit saappaat ja hyvä tyyli
taas sain pakit naiselta ei kelvannut, ehdotin seksiä niin se poisti minut
Tommosia naiset on, ei vastaa viesteihin, ei kysy mitää, ja kohta poistaa, siispä on parempi olla yksin
En ymmärrä minua kiinnostaa kyllä moni nainen, mutta aina saan pakit eikä ne halua nähdä minua
Vierailija kirjoitti:
Naisten uliketju! :D M36
Kyllä tämän aloitti naiseksi tekeytynyt mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi teille miehille ei kelpaa tavallinen nainen?
kyllä mulle kelpaa
t. 190 cm mies
Mutta kun sinä et ole tavallinen. Tavallinen nainen on täysin uloittumattomissasi, Allu.
Tavallinen käy kunhan on lapseton.