Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehille ei kelpaa tavallinen nainen?

Vierailija
11.02.2026 |

Täytyy olla isot tissit, pitkä ja hoikka sekä muodokas. Pitkät vaaleat hiukset ja filmitähden kauneus. Älykäs, hauska, sporttinen, romanttinen ja ymmärtäväinen. Tälläisia naisia TAVALLISET miehet ihailee - ei ihme että jäävät yksin.

Kommentit (232)

Vierailija
101/232 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persjalkainen tantta ei ole kiva.

Vierailija
102/232 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tuota. Sinussa on jotain muuta vikaa, jos et miehille kelpaa. Kyse on tuskin ulkonäöstä. Koita miettiä omaa käytöstä, onko se muita arvostavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/232 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pullukka olen kelvannut. 

N47

Vierailija
104/232 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nuorempana sitä kelpasi, kyllä ilmeisesti naisten taso on muuttunut ja nyt ei kelpaa enää oikein, ihmettelen kun nuorena kelpasi vaikka joi alkoholia.

Vierailija
105/232 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo luulisi että olisi vientiä en sitten vaan tajua naisia vaan.

Vierailija
106/232 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2019 saakka Allu on asiasta ulissut, ja naista ei vaan saa. Olisiko aika muuttaa taktiikkaa ja seurata noita neuvoja joita olet palstalta saanut?

Vierailija
107/232 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti haluaisi ylipäätään olla sellaisen kanssa, joka ei ole vähintään hauska ja ymmärtäväinen??? Jonkun jatkuvasti mököttävän, ja vielä ruman angstipallon kanssa olisi varmasti hauska jakaa kämppä ja elämä. 

Vierailija
108/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä naisia.

Vierailija
109/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee ihan hyvin töitä riittää ja tulotki kasvanut, alkoholi tauolla, silti en kiinnosta naisia, mikä hitto suomalaisia naisia vaivaa?

Vierailija
110/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi kyllä. Sitä en kyllä ymmärrä miksi tavalliset naiset kiinnostuvat aina pitkäaikaistyöttömästä, impulsiivisesta ja aineita käyttävästä kaveristani.

Vierailija
111/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teologin kirjassa oli et suurin syy on itsekeskeisyys, itsekkyys [ Syntisiä, kun kaikki ollaan, niin tää nyt yhtenä, mut on muitakin tietty]. Mut tietty on hyvä olla toisilleen sopivan henkilöt. Eli, et arvot, lifestyle, yms natsaa. Kaikki yhteen sopivuus hengellisesti, psyykkisesti, fyysisesti. Tykkää käyttää aikaa samoin. Ja avioliiton tarkoitus on olla avuksi toinen toisilleen, jos se ei toteudu, ni mitä pointtia sit on olla yhdessä? Esim, jos toinen tykkää rauhallisesta lifestyle, ja toinen dokailee-> ei sovi yhteen. Toinen on lämmin, välittävä ja rakastava sydäminen, ja toinen kylmä paatunut, rakkaudeton ja säälimätön[ pettää, yms lihan tekoja]->Myös taloudellinen tilanne, rikkaat ei välttämättä välitä köyhästä, eli saman arvosia hyvä olla taloudellisella asteikolla. Siis monia, monia tekijöitä. Mut ei yksinkään niin paha oo olla, voi keskittyä itseesi ja hyvinvointiin, oppii käyttää aikansa asiohin, mistä saa hyvää oloa ja onnellisuutta.

Vierailija
112/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi kyllä. Sitä en kyllä ymmärrä miksi tavalliset naiset kiinnostuvat aina pitkäaikaistyöttömästä, impulsiivisesta ja aineita käyttävästä kaveristani.

Sitä en itsekkään ymmärrä.

Vierailija
113/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin vielä yli 30 v kelpasin monelle ja kaverini, ei 40 v mies oikein kelpaa en ymmärrä miksi, olisi kiva myös jonkinlaista seksiseuraa löytää.

Vierailija
114/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jäänyt yksin. Olen niiden naisten kanssa, joiden kanssa haluan olla. Ei minua kiinnosta, ovatko he mielestäsi tavallisia vai epätavallisia.

Oletan jokaisen järkevän ihmisen toimivan samoin.

Vierailija
115/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, mukava ja normaaliälyinen riittää, kunhan ei ole koiraa.

Vierailija
116/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi mahakas lihava nainen joka meikkaa ja on tyylikäs.

Vierailija
117/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavaliselle miehelle esitettiin makkarin sänky ensi trefeillä.  N 16 yhdessä Lady-Dragonin kanssa.

Vierailija
118/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin vielä yli 30 v kelpasin monelle ja kaverini, ei 40 v mies oikein kelpaa en ymmärrä miksi, olisi kiva myös jonkinlaista seksiseuraa löytää.

Sun ikäiset naiset ovat perheellisiä, eivät he mitään seksiseuraa hae. Nuoremmat taas haluavat oman ikäistään seuraa. 

Ehkä voisit etsiä seuraa joistain 70-vuotiaista leskirouvista? 

Vierailija
119/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylikäs nainen on kallis ylläpitää. Vaatii ainakin 100 000€ vuositulot, ja ei velkaa. Jos ei ole rahaa niin sitten pitää tyytyä vähemmän tyylikkääseen. 

Vierailija
120/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylikäs nainen on kallis ylläpitää. Vaatii ainakin 100 000€ vuositulot, ja ei velkaa. Jos ei ole rahaa niin sitten pitää tyytyä vähemmän tyylikkääseen. 

mulla on yli 40 tonnia ja en läheskää tienaa noin, pitäs tehdä 4 työtä