Vergaanituotteet ovat oikeasti paskaa! En ymmärrä kuka järkevä ihminen kertaa edes syödä niitä?
Kaverin tupaantulijaisissa oli tarjolla ainoastaan vegesafkaa, koska hänen muija halus niin. Muija on vegaani, ollut jo 5 kk ja yrittää kääntää muut kanssa vegaaniksi. Maistoin jotain Lildlin vege lohta ja meinasin oksentaa saman tien. Jumalatonta paskaa oli!
Kommentit (42)
Jep,paskaahan se. Antaa näitten aivottomien, tiellä makaavien ja työtä välttelevän ituhippi sakin mussuttaa moskaa.
Toivottavasti eivät kutsu sua uudestaan
Myös liharuoka on hirveää kuraa jos sitä ei osaa tehdä.
On muuten helppo elämä sinulla, jos noin pitää meuhkata vain koska yksissä pippaloissa oli vegaaninen menu.
Vierailija kirjoitti:
Jep,paskaahan se. Antaa näitten aivottomien, tiellä makaavien ja työtä välttelevän ituhippi sakin mussuttaa moskaa.
Huomaa sinusta ettei liharuoka kasvata aivoja.
Vegaanihullu on ollut taas pari päivää melko aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan kutsuisi tuollaista öykkäriä enää koskaan yhtään mihinkään.
ei kukaan syö mutta eräs EU:n agendoista oli pakottaa nämä kasvismössöt kaikille kun rikas WEF/EU eliitti söi samaan aikaan parhaita pihvejä Davosin ravintoloissa
Vegaanit syövät kaupan roskaruokaa? Hyvää ei saa kuin kokkaamalla? Miksi valmista hyvää ruokaa ei ole tai luomu. Sama liharuoissa.
Minä se vasta kertaan, tekisi hyvää sinullekin tiettyjen asioiden kohdalla, kuten äidinkielen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan kutsuisi tuollaista öykkäriä enää koskaan yhtään mihinkään.
Lisään vielä, että vegaaniruoka on hyvää, kun sen osaa tehdä. On lähinnä säälittävää, että siitä pitää elämöidä tuolla tavalla. Itsekin syön mielelläni lihaa, mutta en silti valita tuolla tavalla kasvisruuasta.
Jaa. Olen sekasyöjä mutta tänäänkin söin vegaaniruokaa, alusta asti itse tehtyä kasviscurrya. Vain aitoja tuoreita aineksia.
Siinä mielessä olet oikeassa että ne rehut, soijat, keinoruuat, feikki"lihat" yms on pelkkää lisäainekuraa mutta vegaani voi olla täysin ilman korvikkeitakin
Vierailija kirjoitti:
ei kukaan syö mutta eräs EU:n agendoista oli pakottaa nämä kasvismössöt kaikille kun rikas WEF/EU eliitti söi samaan aikaan parhaita pihvejä Davosin ravintoloissa
Milloin muka pakotettiin? Ja miten niin ei syö? Aika moni syö kasviksia.
Lihakkeet on hirveitä. Luulin joskus että voin syödä vähän kaikkea. Mutta nämä korvikkeet ei mene alas, se on ollut pakko myöntää.
Juu, vaikeaa saada maukasta, vaatii harjoittelua ja enemmän maustetuntemusta kuin perusjannulla jolla on kaapissa vaan suola ja pippuri. Mutta olen syönyt esim. kaverin itsetehtyä vegaanista lohta, joka oli ok, kaupan versioita en. Sehän oli kuin aasialaisittain marinoitua porkkanaa, kalaisan makuista. Vegaanisia jälkiruokia on hyviä. Mutta vegaaniset proteiinivaihtoehdot oli se soijaa, tempeä, härkistä... Ei oikein nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kasviksia ja hedelmiä. Ne on kaikki vegaanisia. Hedelmäsalaatti: vegaaninen. Porkkanaraaste: vegaaninen. Perunat: vegaanisia. Kaalilaatikko: helposti vegaaninen.
Lihansyöjät pitäis panna itse tappamaan ja pilkkomaan se eläin, jonka sitten syövät kokonaan sorkkineen, päineen, häntineen, korvineen. Suolineen, mahalaukkuineen jne.
Muuten olette lälläreitä ja paskahousuja.
Niin kuin esi-isämme ovat tehneet siis. Katsoppa sitä sinun sukupuuta taaksepäin, eläintensyöjiä täynnä. Tunnetko sukuhäpeää?
Ei kukaan kauan soijalla ja pavuilla elä.
Pari kertaa tullut vahingossa ostettua vegeversio.
Maku on ollut mauton tai sitten maku tai rakenne huono.
Eli on aina ollut hyvin vaatimaton eväs, pettymys ilman muuta.
Mä en ymmärrä miks kaupan einekset mainitaan aina, kun vegeruoasta puhutaan. Eihän sekaanikaan juhlissaan tarjoille pirkan lasagnea tai lohta.. tai itselle ei ole ainakaan tullut sellaiset juhlat koskaan eteen.
Kyllä sinne on itse leivottu ja kokattu, ihan kuten kasvissyöjien juhliinkin.
Toisekseen miksi niitä tuotteita pitää sitten mättää kitusiinsa ja vielä verrata lihaan, ei mene koskaan mun jakeluuni. Jos vege tykkää tuotteesta äks, niin antakoot hänen siitä nauttia. En mä tule sunkaan suusta viemään juustohabanerowilhelmiä pois, koska mua yököttää se.
Suosittelen kasviksia ja hedelmiä. Ne on kaikki vegaanisia. Hedelmäsalaatti: vegaaninen. Porkkanaraaste: vegaaninen. Perunat: vegaanisia. Kaalilaatikko: helposti vegaaninen.
Lihansyöjät pitäis panna itse tappamaan ja pilkkomaan se eläin, jonka sitten syövät kokonaan sorkkineen, päineen, häntineen, korvineen. Suolineen, mahalaukkuineen jne.
Muuten olette lälläreitä ja paskahousuja.