Vergaanituotteet ovat oikeasti paskaa! En ymmärrä kuka järkevä ihminen kertaa edes syödä niitä?
Kaverin tupaantulijaisissa oli tarjolla ainoastaan vegesafkaa, koska hänen muija halus niin. Muija on vegaani, ollut jo 5 kk ja yrittää kääntää muut kanssa vegaaniksi. Maistoin jotain Lildlin vege lohta ja meinasin oksentaa saman tien. Jumalatonta paskaa oli!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös liharuoka on hirveää kuraa jos sitä ei osaa tehdä.
On muuten helppo elämä sinulla, jos noin pitää meuhkata vain koska yksissä pippaloissa oli vegaaninen menu.
Väitätkö oikeasti, että hyvin tehty vegaanilohi tai vegaanijuusto on yhtä hyvä kuin oikea lohi tai juusto?
Jos on tarpeeksi pitkään vegaani niin sitä kuvittelee, että ne maistuu ihan samalta. Minun vegaanikaverin mielestä näissä ei kuulemma ole juuri mitään eroa, minun (sekaani) mielestä niitä ei voi erehtyä luulemaan samaksi. Hän on ollut vegaani lähes 10 vuotta. Kerran väitti, että tietty vegejuusto maistuu ihan perusjuustolle, no tätähän tietysti muisteltiin. Maku muistutti enemmän voita kuin juustoa, mutta maitotuote toki sekin 😂
Hampurilaisia olen syönyt sellaisia, jotka maistuu yhtä hyvälle kuin liha (beyond burger) ja samaten vegaanijätski on todella hyvää. Tuo juusto on kyllä vegaanina semmoinen, että en tykkää.
Onko? Täällä Lapissa ruokavaliossa on paljon kalaa ja lihaa samasta syistä kuin muillakin arktisilla alueilla. Ne pitää paremmin lämpimänä.