Eläkeläiset lounasravintolassa arkena klo11
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Oma raha on suhteellinen käsite.
Niinkö sinusta on? Vai eikö sinulla ole omia ansiotuloja, tai eläkkeellä olevalla työeläkettä. Vai elätkö miehesi/vaimosi rahoilla?
Vierailija kirjoitti:
Koska minä minä minä... muut pois.
T:Ap
Miksi eläkeläiser ylipäätään saavat liikkua julkisilla paikoilla häiritsemässä ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi eläkeläiser ylipäätään saavat liikkua julkisilla paikoilla häiritsemässä ihmisiä?
Tuo on hyvä. Pitääkin olla vaan ihan sisätiloissa,onneksi on talvi, saattaa vaikka liukasta ulkona.... hih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vad gör någon annan än personalen på en lunchkrog före klo 12:00?
Lounasgrogi arkisin? Taidat olla pahasti alkoholisoitunut
Taitaa olla jo 90 % aivoista tuhoutunut kun pystyy kirjoittamaan vain ruotsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tottunut syömään aikaisin ja herääkin aikaisin, niin miksi ihmeessä ei saisi tehdä kuten haluaa? Ikä tai ammatti ei tee ihmisestä sitä mitä hän on vaan persoona ja mieltymykset ovat jokaisella erilaiset. Minä edustan toista ääripäätä, syön vasta yhden kahden aikaan ensimmäisen kerran vaikka hetäisin aikaisin ja se on ollut tapani niin pitkään kun olen voinut itse päättää. Pelkään, että joudun joskus laitokseen, koska niissä joutuu syömään niin aikaisin.
No en tiedä, onko klo8 aamupala ja lounas klo12 liian aikaisin? Päiväkahvi klo14, päivällinen klo16 ja iltapala alkaen klo19. Tämä rytmi mun työpaikalla vanhusten palvelutalossa.
Toivottavasti en ikinä tuollaiseen paikkaan joudu. N75
Miten niin miksi? Syömässä lounasta tietenkin! Mitä muutakaan?
Vierailija kirjoitti:
Itse eläkeläisenä kummastelen tuota ajoitusta mennä juuri työikäisten ruokisaikaan raflaan, kun voi hyvin odottaa tunnin-puolitoista ja saa syödä rauhassa. Nolottaa heidän puolestaan.
Ei minua ainakaan ole eläkeläisenä mitenkään häiritty, vaikka olen mennyt syömään lounasta työikäisten ruoka-aikaan(!), ihan rauhassa olen saanut syödä. En syö muutenkaan toisten ihmisten aikataulujen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Minä ja äitini (kummatkin eläkkeellä) käydän aina välillä kaupungilla ja syödään lounasta eri paikoissa 11 jälkeen, koska vain haluamme syödä silloin. En aio pyytää anteeksi olemassaoloamme, sori nyt vaan.
Sinä 65 ja äitisi 95?
Minä 65 ja äiti 83, paremmassa kunnossa kuin minä :D.
- Eri vastaaja
Kun mulle ei sossu maksa. Miksi eläkeläisillä on vara.