Eläkeläiset lounasravintolassa arkena klo11
Kommentit (70)
Ikärasismi aiheuttaa sen, että vanhuksia kohdellaan kaltoin. Tämäkin aloitus on ikärasismia ja siksi ilmoitan sen poistettavaksi!
Lounasravintolaan kannattaa mennä juuri silloin kun on avautunut. Ruokaa on silloin paljon tarjolla, se on vasta valmistettu/valmistunut, eikä ihmiset ole vielä ehtineet sotkemaan paikkoja. Silloin on eläkeläisenkin hyvä mennä lounaalle. Meidän lähiravintolassa eläkeläiset saavat aina alennuksen ajankohdasta riippumatta. Iltapäivän puolella on yleensä enää tähteitä jäljellä.
Useimmat eläkeläiset eivät halua joutua lounas ruuhkaan. Mutta joskus siihen joutuu. Esim. Silloin kun on työpäivä.
No miksi minä eläkeläisenä teen töitä? Koska eläke ei riitä elämiseen. En ole siellä joka päivä hidastamassa toisten työssäkäyvien loynasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vad gör någon annan än personalen på en lunchkrog före klo 12:00?
Lounasgrogi arkisin? Taidat olla pahasti alkoholisoitunut
Sinulla on näköjään alkoholi vaikuttanut jo lukukykyyn. Luet k-kirjaimen g:ksi ja käännät tekstin sen mukaan.
Nämä eläkeläisviha aloitukset ovat SDP.n aivopesua. Aikovat seuraavassa hallituksessa ottaa työeläkevarat hallituksen käyttöön. Nyt kaikki eläkeläiset muistakaa olla niitä äänestämättä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä eläkeläisviha aloitukset ovat SDP.n aivopesua. Aikovat seuraavassa hallituksessa ottaa työeläkevarat hallituksen käyttöön. Nyt kaikki eläkeläiset muistakaa olla niitä äänestämättä.
Sellaset harhat siellä.
Äänestän demareita eläkeläusenä kuten ennenkin.
Olen eläkeläinen ja nukun pitkään. Herättyäni juon kahvia, käyn suihkussa ja valmistaudun lounaalle. Lähialueella on paljon lounasravintoloita kävelymatkan päässä ja autolla ajaa hurauttaa vaikka vähän kauemmaksikin. Huoletonta tämä eläkeläisen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Oma ruokatauko on 30min. Jos siitä osa menee jonossa niin ottaa pannuun. Lisäksi laarit voi olla tyhjät kun keittiö ei kerkeä valmistamaan ruokaa isolle joukolle. Eläkeläisalennus on kannustin tulla muuhun aikaan kun pahimpaan ruuhkaan.
Miksi et ota omia eväitä mukaan, jos on noin vaikeaa?
Pissabubbelissa syötiin eläimen pazkaa
Vierailija kirjoitti:
Täällä näkee hyvin kuinka itsekkäitä ja vit maisia iso osa eläkeläisistä on. Monessa työpaikassa lounasaika alkaa 11 ja on puoli tuntia, ehkä tunti...
Ja tosi monella työpaikalla voit syödä lounaasi tyyliin milloin vain vaikkapa klo 10:30 -14 välillä. Lapsilla ja vanhuksilla monilla kyllä nälkä jo klo 11.
Sikapaskavittusaatanaperkelepedarinussiäitiäs
En oman mukavuuteni vuoksi ikinä mene tuohon aikaan ravintolaan.
On paljon miellyttävämpää syödä ala cartesta kaikessa rauhassa aikaisintaan klo 14.00 alkaen, ei tarvitse jonottaa eikä kuunnella mekastusta.
Seisovasta en syö enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä eläkeläisissä ärsyttää on se jumalaton hitaus joka asiassa.
Jos satut parin-kolmen eläkeläisen perään buffetissa, niin ruokatunti ehtii mennä jo ohi,
Ja olen itsekin eläkeläinen 5 vuoden kuluttua, toivottavasti olen ripeässä kunnossa.
Miksi et ota eväitä töihin, jos eläkeläiset tekee vaikeaksi lounaan ? - Saisit syödä nopeasti omat eväät.
Siksi kun töissä ollessa ei ollut työpaikalla lounasruokalaa eikä lähelläkään ja joutui vuosikymmenet syömään eväitä kyllästymiseen asti.Menen nyt omalla rahalla eläkkeellä ollessani syömään lounasta silloin kun lounasruokala avautuu että saan kerrankin tuoretta lounasruokaa.
Itse eläkeläisenä kummastelen tuota ajoitusta mennä juuri työikäisten ruokisaikaan raflaan, kun voi hyvin odottaa tunnin-puolitoista ja saa syödä rauhassa. Nolottaa heidän puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse eläkeläisenä kummastelen tuota ajoitusta mennä juuri työikäisten ruokisaikaan raflaan, kun voi hyvin odottaa tunnin-puolitoista ja saa syödä rauhassa. Nolottaa heidän puolestaan.
Jos on herännyt klo 5, yhdeltätoista on nälkä.
Vapaa maa.
Jos et kestä normaalia elämänmenoa, ennakoi tilanteita ja sopeuta toimintasi sen mukaan.
Hengitä syvään ja ota rauhallisesti. Kukaan ei yritä miinoittaa sinun polkuasi, itse pilaat ruokatuntisi/päiväsi/elämäsi asenteellasi.
Jokainen voi vaikuttaa vain omaan toimintaansa. Mielenrauhaa