Onko positiivinen asia, jos henkilöllä on lapsia useamman kuin yhden kumppanin kanssa? (Älä avaa ketjua, jos pelkkä otsikko ärsyttää sinua)
Mä olen miettinyt, että jos henkilöllä on lapsia useamman kuin yhden kumppanin kanssa vakituisessa parisuhteessa ollessa, niin onko se positiivinen merkki? Sehän kertoo siitä, että tämä henkilö on niin suosittu ja
upea, kun useampi kuin yksi henkilö on halunnut saada lapsen hänen kanssaan. Eli se tavallaan nostaa henkilön statusta: hän on sitä parempi kumppanina, mitä useamman henkilön kanssa hän on lisääntynyt. Esimerkiksi jos on vaikka nainen, jolla on kolme lasta ja kaikilla eri isät, niin se kertoo siitä, että kolme miestä on valinnut hänet lapsensa äidiksi, joten siinä naisessa on pakko olla jotain erityisen upeaa.
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älähän nyt pillastu. Ikävä kyllä se on totta että yh äidit menee vaan sinne alimpaan kastiin deittimarkkinoilla. Ehkä sitten vanhemmalla iällä voi jatkaa omanikäistensä deittailua kun lapset ovat aikuisia. Mutta kaikkea hyvää sinulle ja onnea tulevaisuudessa.
mihin kastiin yh-isät menevät?
Samaan. Eli alimpaan.
Ilmeisesti kysytään haittaako miestä, jos naisella on vaikka viisi ä p ä r ä ä joilla eri isät? No, minua ainakin haittaisi. En pitäisi sellaista naista ihmisenä vaan spermapyttynä.
Ymmärrän asian niin, että luullaan lapsen vahvistavan suhdetta. Tutullani on kolme lasta, kaikki eri miehelle. Mikään suhde ei ole kestänyt.
Heh heh, tuollaisella otsikolla ei voi kyllä kuin "voittaa". Ensinnäkin siinä kysytään vain onko positiivinen asia, jolloin otsikon edellyttämällä tavalla vastaamalla ei voi tulla yhtään negatiivista vastausta. Sitä tehostetaan myös kieltämällä erimieltä olevien (olettaen siis ärsyyntyvien) lukeminen kokonaan. Upea suoritus.
Kommenttien perusteella tulee mieleen tämä Hesarin kolumni, jonka mukaa 30-vuotiaiden naisten kerrotaan olevan valmiita, mutta mies mietityttää. Entä jos se jättää tai on väkivaltainen tai hullu tms.
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000011904125.html?utm_medi
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kysytään haittaako miestä, jos naisella on vaikka viisi ä p ä r ä ä joilla eri isät? No, minua ainakin haittaisi. En pitäisi sellaista naista ihmisenä vaan spermapyttynä.
Mikäs se mies sitten naiselle on: Spermatykki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et minun arvoani määritä. Et sinä sitä päätä mitä "kastia" olen. Vaikka kuinka vänkäisit, että yh äiti on alinta kastia niin en minä silti ihan ketä tahansa miestä kumppaniksi hyväksyisi. Ei myöskään osunut eikä uponnut, koska et ole ensimmäinen kiusaaja johon törmään. En myöskään valinnut miestä jolla on elämänhallinan haasteita, hän itse valitsi valehdella, että hänen asiansa ovat paremmin. Jos miehet eivät ole halukkaita seurustelmaan yh äitien kanssa niin mitä sitten? Seurustelkaa sitten mielummin vaikka niiden juoppojen naisten kanssa jos ei kerran alkoton, kunnollinen ihminen kelpaa. En minä tällä iällä ole enää niin riippuvainen miesten huomiosta, viihdyn hyvin sinkkunakin. Jotenkin en usko, että yh äidit alimpaan kastiin laittavat miehet mitenkään korkea tasoisia ovat, luultavasti äö ei yllä ikiovin korkealle. Ei minun itsetunto perustu siihen missä illuusioissa joku elää.
Onko tuo alkottomuus nyt se sinun paras piirteesi kun siitä jankkaat, ja että jos joku ei halua sinua tai muita yh-äitejä, niin ainoa muu vaihtoehto on "juoppo"? :D
Itsekin satun olemaan täysin alkoton, mutta lapsivapaa. Enemmän tuo minun alkottomuus on miehiä häirinnyt :P (Mutta enpä niitä miehiä haluakaan.)
Eli onko sitten yh äiti vihan takana sitten lapsettomia naisia, jotka ovat kateellisia yh äideille siitä, että näillä on lapsia. Mielenkiintoinen näkökulma. Ehkäpä kaikki ilkeämieliset juorut lähtevätkin juuri sieltä kuten sanotaan kateellisten naisten suusta ja miesten, jotka eivät voineet saada naista. Aika paljon näkee yleistyksiä, että yh äidit ovat alkoholisteja, polttavat tupakkaa ja vain työttömänä istuvat. Nämä väitteet eivät kuitenkaan perustu totuuteen. Yh äidit ovat kuitenkin hedelmällisiä naisia ja kykeneviä synnyttämään, toki se voi herättä kateutta ihmisissä, jotka eivät pysty lisääntymään ja täytyy sitten jotenkin yrittää asettaa se yh äiti johonkin alimpaan kastiin, jotta oma arvo jotenkin nousisi muiden silmissä toista alistamalla ja vähättälemällä. Ihan samalla tavalla joku voisi laittaa kaikki sellaiset ihmiset sinne alimpaan kastiin, jotka eivät ole synnyttäneet tai siittäneet lapsia jos yhtä ilkeä ja yksinkertainen haluisi olla.
Ilmeisesti kommenttien perusteella on selvää että osa väestöstä jää ikäänkuin tasolle, jolta valtaosa kipuaa henkisen kasvun myötä korkeammalle.
Tunnen yhden tälläisen tapauksen. Muut kuin nykyisen kumppanin lapset ovat hänelle kuin pelkkää ilmaa, alakouluikäisiä.
Varmaan se ketään hetkauttaa mihinkään onko jollain toisella lapsia vai ei kun jokaonen miettii lähinnä omiaan, eli vastaan että aloitus on aika kummallinen. Vai pitäisikö liikuttua jos naapurin Lauralla on x määrä lapsia, jos en häntä tunne. Asia liikuttaa jos on lapsia omaavan läheinen tai tilanteessa jossa mietii parisuhdetta lapsia omaavan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän asian niin, että luullaan lapsen vahvistavan suhdetta. Tutullani on kolme lasta, kaikki eri miehelle. Mikään suhde ei ole kestänyt.
Millainen tämä sun naispuolinen kaverisi on? Mitä niin upeaa hänessä on, että kolme miestä on halunnut lapsen hänen kanssaan? Miksi suhteet eivät ole kestäneet=?
Avasin ketjun vain siksi, että otsikko ärsytti minua.
Vierailija kirjoitti:
Avasin ketjun vain siksi, että otsikko ärsytti minua.
mikä sua ärsytti siinä? Osuiko omaan nilkkaan?
Onhan se kivaa, kun on vaihtelua.
Lisääntymällä useamman kanssa on varma tapa saada ongelmia itselleen
Se on todella paha redflag. Tapaat henkilön ja paljastuu, että henkilöllä on lapsia jo tässä vaiheessa kahden eri kumppanin kanssa. Siinä vaiheessa kannattaa juosta!
Täysin weetee-meininkiä.
Mieti sitä elämää. Uusi mies, kotona (ainakin vuoroviikoin) kahden muun eri miehen lapset. Mikä säätäminen tällaisessa uusperheessä on. Ruokkojen vaatimista. Ja tuollaisissa ympyröissä yleensä ne entisey miehet ovat myös weetee, joten naisella on vaikka minkälaista ongelmaa niiden kanssa kun jotain asiaa yritetään lapsista sopia,
Meillä oli naapurissa vuokralla nainen jolla oli lapsia kolmen eri miehen kanssa. Muuttivat pois joku vuosi sitten. En tiedä, mikä tilanne tällä hetkellä on, onko miehiä ja lapsia tullut lisää. Juttelin sen naisen kanssa aikoinaan. Sillä oli itsellään ollut todella rankka ja rikkonainen lapsuus. Välillä nämäkin lapset olivat huostaanotettuja.
Nuorena saa sekoilla (turvallisesti), sitten valitaan se kumppani, jonka kanssa mennään naimisiin ja sitten tehdään lapsia ja kasvatetaan ne yhdessä aikuisiksi ja ollaan perhe. Isä/äitiehdokas valitaan järkisyin, eli samat tavoitteet, kulttuuritausta, ajatukset kasvatuksesta, ym., sekä myös sukujen yhteensopivuus ajatellen mm. yhteisiä tulevia perhejuhlia.
Onko tuo alkottomuus nyt se sinun paras piirteesi kun siitä jankkaat, ja että jos joku ei halua sinua tai muita yh-äitejä, niin ainoa muu vaihtoehto on "juoppo"? :D
Itsekin satun olemaan täysin alkoton, mutta lapsivapaa. Enemmän tuo minun alkottomuus on miehiä häirinnyt :P (Mutta enpä niitä miehiä haluakaan.)