Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** MARRASKUISET 05, ILOISTA VAPPUA! ***

30.04.2007 |

Hauskaa vappuaattoa marrasmammat ja murut!

Millaisia Vappusuunnitelmia teillä on? Me vietetään näillä näkymin ihan rauhallista perhevappua. Mua tosin on houkuteltu kovasti yhden työkaverin bileisiin, voipi olla että siellä tänään vähän piipahdan kun ollaan saatu Jesse nukkumaan. :-) Kun vaan malttaisi tulla hyvissä ajoin kotiin ettei olisi iso väsy huomenna. Jesselle on hieno punainen muumi-ilmapallo hankittuna ja tuuliviiri, onkin niiden kanssa tykännyt leikkiä. Sen verran navakka tuuli onkin ulkona että on varmasti tuuliviiristä iloa. Jos ulkona tarkenee ylipäätään olla, aamulla oli kasvotkin ihan umpijäässä kun töihin pyöräilin. Hrrrr.

Jessen päiväkodissa ovat viettäneet tänään vappujuhlia naamiaisten ja muun hauskan ohjelman merkeissä, nauratti kun ohjelmaan oli merkitty mm. Tanssii tätien kanssa-kilpailu. Siitä Jesse ainakin tykkää. :-) Mitään varsinaista naamiaispukua meillä ei Jesselle ollut, laitettiin sellainen tiikeripaita päälle mutta mitään ylimääräistä killutinta, naamaria, hattua tms ei voi Jesselle laittaa kun ne niin kovasti häntä häiritsee. Ensi vuonna ymmärtää varmasti paremmin idean.

Plussia vielä:

+ Oltiin viikonloppuna mun vanhempien luona ja ihanaa oli taas katsella kun Jesse ja isovanhemmat nauttivat toistensa seurasta. (Ja sai itse levätä ;-)

+ Jesse harjoitteli eilen tohkeissaan pallon potkimista, melkoisia banaanipotkuja välillä lähtikin. :-)

+ Lähden kohta töistä, on kiva päästä kuulemaan mitä Jesse on tykännyt tarhan vappuhulinoista.

Tulkaahan kertomaan Vappukuulumisia!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kakkoselle parempaa mieltä ja paljon plussatuulia. Kyllä se sieltä vielä putkahtaa se plussa!

Minäkin eilen Auringonkukan tavoin ihailin nukkuvaa poikaa. Niin suloinen näky nalle kainalossa, että ei ole todellistakaan :) Kaunein kohde silmälle tässä maailmassa!

Me lähdetään tänään Tampereelle. Miehen vanhempia moikkaamaan. Saas nähä mitä tekemistä Mansesterissa keksitään.

Heipat ja hyvät viikonloput kaikille!

Noema

Vierailija
22/34 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa nyt vaan, yritän tulla myöhemmin lukemaan pinon.

Viime viikon maanantai-iltana Lotalle nousi kuume joka kesti 3 päivää. Sisällähän sitten " yritettiin" nukkua päikyt, tiistaina nukkui mun vieressä pari tuntia (ihanaa, sai itsekin levätä), keskiviikkona ei sitten suostunut nukkumaan ollenkaan päikkyjä, ja torstaina sama juttu. Oli hieman väsy, meillä molemmilla siis, koska yöt oli toki myös risaisia. Onni kuitenkin että ei muuta ollut kuin kuumetta, niin vähällä selvittiin.

Anopista pakko marmattaa taasen vähän: mulla oli viime viikolla kevään viimeinen jumppakerta ja tiesin apella olevan aamuvuoron joten pyytelin appivanhempia hoitamaan siksi aikaa Lottaa. Anopin vastaus oli että koska on hänen ainoa viikkovapaansa, niin eikös mun äiti vois tulla hoitamaan Lottaa??!! Voi video ku mä kiehuin sen jälkeen ja marmatin/mesosin miehelle. Mun äiti oli kyseisellä viikolla tehnyt pari 15 tuntista työpäivää (on siivooja) ja ajattelin senkin takia pyytää appivanhempia hoitamaan. Mun äiti tuli tosi mielellään hoitamaan Lottaa meille. Arvatkaa vaan onko mulla mitään mielenkiintoa viedä/antaa Lottaa hoitoon appivanhemmille??!! Ymmärtäisin tuon syyn jos olisi pitkä työputki takana, mutta ei ollu, vaan anoppi on uskomattoman laiska!! Vapaapäivä eikä jaksa tulla hoitamaan Lottaa tunniksi .... Ja oli lähellä etten laukonu vähä muutakin vappuna kun kävivät meillä kahvilla. Anoppi valitteli kuinka raskasta töissä on, ja kun työvuorot on ilta, aamu, ilta, aamu. Meinasin sanoa että eikös sitten kannattais hakea muita töitä kun ei jaksa, tai yrittää päästä sairaseläkkeelle. Mutta onneksi osasin pitää suuni supussa, olisin saanut tappelun aikaan :))

Koira-ihmiset muuten (ja miksei muutkin tietävät), mun mummalla on sekarotuinen koira ja aina kun ollaan sielä kylässä yrittää näykkiä Lotan jalkoja. Mistähän tämä mahtaa johtua?? Ei oikein huvita käydä sielä kyläilemässä kun ei mitään kuria ole koiralla ja saa tehdä mitä haluaa. Lottaa ei voisi siis laittaa ollenkaan lattialle kun koira on saman tien Lotan jalkojen kimpussa ...

Vappu oli ja meni, käytiin vapputorilla mutta sää oli niin kamala ettei kauaa sielä viihdytty. Lotta sai 2 vappupalloa (lellikki :)) ja oli niistä onnestaan.

Palailen myöhemmin josko ehdin, mun äiti tuli sisällä Lotan kanssa kun olivat hetken ulkona.

Plussia on hankala keksiä tälle päivälle, on niin väsy ja rikkinäinen olo tällä hetkellä sisältä ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisen visiitin synnärille tekivät ja kävivät pienen nyyttinsä hakemassa 2.5.2007 19.10.tarkemman kertomuksen kitty tulee varmasti kertomaan kunhan toipuvat ja saavat arkielämän sujumaan.

ja mitäpä meille muuta, korvatulehdus alkaa olla jo paranemaan päin, kierrehän se jo on ku kerran kuussa semmonen tulee. muuten on tosi reipas poika ja nykysin tarhaankin jää oikein mielellään ei ees taakseen katso ku menee leikkimään.

me ollaan saatu kans mpr-rokote jo 1v3kk neuvolassa ja ei mitään oireita siitä tullu. siitä tuliin mieleen että täytyy seuraava neuvola varata.

harmistus sentään kumpikaa noista päivistä mitä oli tapaamiseksi ehdotettu ei meille sovi, 11.5 meillä on töissä koulutusta koko päivän ja seuraavan viikon me ollaan pohjosessa lomilla.

meidän netti muuten tökkii pahemman kerran enkä saa edes avattua kaikkia sivuja, mutta olin jonkun viestistä lukevinani että manna on plussannut. oikein paljon onnea*hali* ja uskaltaskohan jo samaan syssyyn kertoa että näillä näkymin haikara ois tulossa loppuvuodesta meillekkin kylään(syksyinen km, kummittelee mielessä ja en ole uskaltanu vielä kovin paljon riemuita)siinähän niitä olisikon jo uutisia tälle vuodelle=uusi työpaikka, uusi asunto, uusi sukunimi ja uusi vauva voiko oikeesti asiat mennä näin hienosti?????

täytyy mennä katsastamaan mikä on metelin syy mikä makkarista kuuluu, yritän taas ehtiä kuulumisia lukemaan

Vierailija
24/34 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamata tulin onnitelemaan! Toivottavasti kaikki menee hienosti tällä kertaa ja pikkuinen pysyy matkassa. Paljon vauvaliimaa (vai miten ne tuolla plussanneissa sanovatkaan ;)! Ja onnea vielä!

Tuntuu siltä, että meillä on alkanut tänään kunnon uhma. Poika on lyönyt mua koko päivän ja arestissa ollaan käyty about 100 kertaa. Aarghh! Ja nimenomaan minuun kohdistuu tämä läiskiminen. Katsoo oikein tietävästi, että " juu, teen väärin" , mutta hutmii silti.

Tintta, en osaa sanoa mitään tuohon koirajuttuun, paitsi, että aika hullulta kuulostaa sen koiran käytös. Jaksuja anopin kanssa ;)

Noema

Vierailija
25/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamatulle paljon onnea plussaamisen johdosta ja Kittylle samoin Onnea uudesta pikkumiehestä! Ja heti alkuun on korjattava Tamatulle, että minä EN ole plussannut.

Olen ollut koko loppu viikon pojan kanssa kotona. Torstaina käytin häntä lääkärissä (vielä edellisenä yönä kuume nousi 40 asteeseen) ja sai silmätippoja tulehdukseen. Ovat auttaneet pikaisesti, silmät ovat paremmat ja kuumetta ei enää eilen ollut. Yskä vaivaa vielä ja nenä vuotaa.

Lääkäri (venäläinen) oli siinä mielessä erikoinen, että hänen mielestään lastenlääkärin pojalle määräämä astmalääkitys (flixotide) ei olisikaan hyvä. Hänen kehoitti lopettamaan lääkityksen ja kirjoitti pojalle yskänlääkettä. Meillähän on siis meneillään 3kk kokeilu tuon lääkkeen kanssa ja hyvin on mennyt, ei ole tarvinnut mennä osastolle hengenahdistusten vuoksi kertaakaan koko keväänä. Yritin selittää hänelle tätä 3kk kokeilua, sitä miten paljon henkeä ahdisti talvella ja että meillä on kontrolliaika lääkärille kuun lopussa.

Lopputulos on se, että en hakenut apteekista sitä yskänlääkettä. Minusta tuo astmalääke on toiminut hyvin. En kait voi mennä omin päin sitä astmalääkettä lopettamaan? Sanoisin sitten keskussairaalassa kontrollissa että ollaan lopetettu lääke jo kuukausi sitten, vai? Mitä hyötyä koko keilusta sitten olisi?

No semmosta. Poika alkaa olla jo virkeä oma itsensä ja hyppii kotona seinille. Itselle alkoi eilen tulla tosi flunssainen olo ja olen ihan poikki. Poika purkaa ihan taukoamatta vain kaikkia kaappeja. Mies on koko ajan töissä tai tontilla. Eilen illalla käytiin sentään kaksin prismassa kaupassa ja tontilla katsomassa hommia, kun ukki jäi vahtimaan nukkuvaa poikaa ja se oli ihan luxusta.

Tänään ukki lähtee omaan kotiinsa, joten miehen kanssa saadaan olla illalla kaksin, kun saadaan poika nukkumaan. Ihanaa=)

Kaappien purkamisen lisäksi poika jaksaa kyllä edelleen myös kokkailla. Kantelee meille koko ajan mitä ihanimpia herkkuja (= legopalikoita kupeissa), niitä pitää sitten maiskutella ja kippistellä hänen kanssa mukeja vastatusten.

Poika on oppinut kiittämään (tiitti) ja kiitteleekin ihan koko ajan. AIka hellyyttävää kun yöllä 40 asteen kuumeessa makasi mun sylissä ja joi mehua, niin vielä juomisen päätteeksi ojensi mukin pois ja tokaisi väsyneenä " tiitti" . Ruokailun päätteeksi hän myös laittaa aina mukin ja lusikan siististi lautaselle, työntää ne kauemmas, kiittää ja eilen jopa nappasi talouspaperin palan ja alkoi hangata pöytää=)

Noema kertoili uhmasta, samaa ón myös meillä. Eilen kielsin poikaa tekemästä jotakin niin hän tuli ja tarrasi minua kiinni kaulasta. Melkoiset sormivoimat! Kaulaan tuli ikävät naarmut ja sattui kyllä ihan oikeasti. Toruin poikaa sitten kovasti. Hän olisi halunnut tulla syliin, mutta en heti ottanut. Poika päätti yrittää lepytellä isin Tekniikan Maailmalla. Tyrkytti sitä koko ajan mulle ja hoki " tiitti" . En ottanut lehteä vastaan. Lopultahan se kiukkupussi sitten piti kaapata syliin halittavaksi. Mutta todella raivostuttava tuo tapa että aina yrittää tarttua kaulasta tai kasvoista kiinni kun jokin ei mene mieliksi.

Ääh, väsyttää ihan kamalasti. Poikanen on jo päiväunilla, taidan itsekin kömpiä peiton alle tiskaamista pakoon.

Manna

Vierailija
26/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olikin marica joka oli plussannu, eli oikein paljon onnea heille!!

Vierailija
27/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kittylle hirmuisesti onnea pienestä pojasta! Ei se pikkukaveri sitten jäänytkään ikuisiksi ajoiksi masuun :) Ja Maricalle ja Tamatulle paljon onnea plussasta! Ja 10kakkoselle toivon paljon hedelmällistä onnea! Tuo on kyllä kovin ikävää kun odottaa ja sitten saa aina pettyä kun alkaakin menkat :( aatua odoteltiin kanssa kauan!

Tultiin juuri Aatun kanssa TI-TI- nalle konsertista :) Oli ihan hauskaa, paitsi että laulujen joukossa oli ihan vain pari tuttua, ja voin taata että meillä on niin paljon titiä katseltu että kyllä oli outoa ettei siitä laulumäärästä mukana ollut kuin pari tuttua! Konsertti kesti 45min ja mukana oli muutama nalle. Aatu oli ihan ihmeissään! Kovin kiinnostivat mm. katossa välkkyvät valot! Pienen alkukankeuden jälkeen kuitenkin alkoivat kunnon jamit ja nyt tuo väsynyt tanssijapoika nukkuukin sikeästi päikkäreitä :)

Ja mannalle jaksamista, toivotaan että pian pääsisitte koko poppoo omaan kotiin ja olisi taas yhteistä aikaa. Tutulta kuulosti nuo kokki-leikit! Ostin myös Ikeasta sen kattilasarjan ja on ollut kyllä ahkerassa käytössä!

Meillä on molemmat lapset vieläkin räkäisiä ja aatulla on nyt myös yskää, yöt jonkin verran levottomia. Nyt nukkuvat molemmat, taidan mennä itsekin pötköttämään.

Kivaa lauantai-iltaa kaikille :)

Vierailija
28/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin alkuun, mitkäs on tällä hetkellä teidän taaperoiden suosikkilelut?

Joillakin tais tosin olla keittiövälineet, mut entäs muilla? Meillä on sellainen opettava koira jonka nenää, käsiä, jalkoja ja korvaa painamalla saa lauluja ja sanoja kuuluviin (jonkun valokuvassakin muistan sen nähneeni, olikohan auringonkukan Jesselläkin semmoinen?) ja sitten nuket on pop.

Allergioista: meilläkin Lotan naama on alkanut punertamaan ja rosoittamaan, epäilen siitepölyjen aiheuttamaksi (niinkun muuten auringonkukkakin epäili). Niin ja kiitokset viime pinossa heille

jotka vastailivat mpr-rokote kysymykseeni. En ole varma laitatanko sitä koska Lotalle kananmunan syönti on aiheuttanut punaisten poskien lisäksi oksentamisen :((

Mummoille ostetaan äitienpäivälahjoiksi seuraavaa, mun äidille Lotan kuvalla varustettu muki ja anopille Lotan kuvalla varustettu kassi. Katotaan nyt tykkäävätkö (varsinkaan tuosta anopista ei aina tiedä ...). Mies tuossa tuumiskeli tänään Lotalle, että meiltä äiti taitaa saada ylimääräiset pusut poskelle :) Taitaa taas käydä niin että mies muistaa edeltävänä iltana että ai niin joo huomenna ois äitienpäivä ...

marica77: Onnittelut plussauksesta!!! Niin tämä meidän marraspoppoo vain lisääntyy. Minä tosin en aio joukkoon liittyä (edelleenkään), tämä yksi riittää meille :))

Gerda79: halauksia pahaan oloon!!!! Läheisten poismeno on aina ikävää, eikä niitä muistoja unohda ikinä mutta sehän ei olekaan tarkoitus. Mäkin tässä yksi päivä muistelin kun isä viimeisenä elinpäivinään suunnitteli meidän pihaan suihkulähdettä (oli viimeisiä asioita mitä isän kanssa keskusteltiin ennenkuin meni niin huonoksi että nukkui vaan), ollaankin päätetty miehen kanssa että jos joskus talo rakennetaan (niinkuin aina välillä haaveillaan) niin sinne pihaan

suunnitellaan pieni suihkulähde.

10kaks: pidän peukkuja pystyssä täällä että joskus vielä tärppää uudestaan!!

tamatulle myös onnittelut plussauksesta!! Ja kittykatille onnittelut uudesta tulokkaasta, tulihan se sieltä vihdoin :))

Nyt mentävä alas, ennenkuin mieheltä tulee käsky että älä oo niin kauaa koneella (=mä sanon yleensä niin miehelle ...)

Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
29/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä viikonloppu! Anni nukkuu jo yöuniansa niin saa hetken hengähtää. Aikaisemmin oli keskustelua MPR-rokotteesta. Anni sai sen torstaina ja alkoi oksentamaan samana iltana. Eilen iltapäivällä rupes nesteet pysymään sisällä ja tänään ripuloi. Eilen käytettiin ihan vaan sairaanhoitajan juttusilla ja meinasi että on hyvin todennäköistä että oksentelu aiheutui siitä rokotteesta. Ja Anni ei ole edes kananmunalle allerginen (siis ei ole saanut kananmunasta mitään oireita). Just sain viimesen koneellisen oksennukessa ja kakassa olevia petivaatteita ja pyyhkeitä pestyä, pitäs vaan puhtaat jaksaa viikata kaappiin.

Sitten iloisempii asioihin. Onnea vaan plussanneet tamatu ja marica (olihan se näin?)!!! Paljon on jo uusintakierroksella olevia tässäkin pinossa.

Eilen oli np-ultra ja massussa kaikki hyvin. Kätilö ei meinannut millään saada näkyviin vaavin napanuoran lähtöpaikkaa vatsanpeitteissä, loppuviimein onneks löyty ja sekin oli ok. Ultraankin pääsyssä oli omat kommervenkkinsä kun Anni oli kipeenä ja hoitoon ei voinut viedä. Onneks pääsin loppuviimein. Mutta ei siinä vielä kaikki. Sairaalaan tuli niin kiire ja ajatukset Annin voinnissa ja vähän jännitti, niin unohin laittaa parkkikiekon! Ja 30 e:n tervehdyshän siellä tuulilasissa odotti, kun takas tulin!!! Noh, pieni hinta =)

No nyt on mentävä iltapalalle kun rupeaa masu kurnimaan. Hyvät viikonlopunjatkot kaikille.

Hertta

Vierailija
30/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihan järkyttävä päivä. Minulle tosissaan flunssa tekee tuloaan, nyt kun poika alkoi tervehtymään. Päivän on väsyttänyt niin paljon, ettei mitään rajaa, joka paikkaa särkee ja kolottaa ja tuntuu kuin kaikista lihaksista olisi voimat hävinneet, kurkkukin on kipee. Pojan kanssa nukuttiin yli 3h päiväunet! Ihmeellistä että poika nukkui niin kauan.

Iskä tuli tontilta vasta 18.30 ja häntä odotti täällä seinille hyppivä lapsi ja itkevä vaimo. Olin vain niin poikki.Nyt on hieman parempi olo, kun sain syötyä, iskä hoiti pojan iltatoimet ja kävin äsken lämpimässä kylvyssä. Saa nähä kuinka huomisen jaksan, jos oma olo ei kohene. POika muuten rakastaa kylpemistä tässä uudessa asunnossa jossa on oikea kylpyamme. Heti kun riisutaan alastomaksi juoksee kylpyhuoneeseen ja luulee aina pääsevänsä kylpyyn.

Joku kyseli lempileluista. Meillä ne on ehdottomasti se Ikean kattilasarja, sekä muoviset mukit ja lusikat. Rakennuspalikat ja legot toimittavat sitten leikkiruoan virkaa. Kaikki tyhjät pullot ja purkit on kans pop, niistä kaatelee astioihinsa jotain. Kaikki penkominen kiinnostaa myös (roskis, uuni, keittiön kaapit, tietokone). Teinkin eilen leluinventaarion. Pistin kaikki lelut joilla poika ei ole leikkinyt viikkoon laatikkoon ja vaatehuoneeseen.

Millaisia kenkiä teidän lapsilla on kevättä ja kesää varten? Ja mitä kokoa? Meidän poika on tähän saakka porskuttanut kumppareilla, kun on ollut niin kylmää ja märkää. Parempina kenkinä on Name It-nahkakengät kokoa 22, en tiedä mahtuvatko enää syksyllä. Nyt pitäisi ostaa jotkut kengät pihaleikkeihin ja sandaalit. Katselin Prismasta Eccon nauhallisia kenkiä, maksoivat kyllä 54e.

Ja paljonko teillä on hampaita? Meidän ukkelilla vasta 6 (4 ylhäällä ja 2 alhaalla). Viimeisin ylähammas tuli joulu-tammikuussa ja alas ei ole tullut mitään sitten viime kesän. Normaalia?

Kivaa iltaa kaikille!

Manna

Vierailija
31/34 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neitokaisella hampaita on jo 16! En kyllä tiedä yhtään missä tahdissa niitä pitäis tulla, joku viisaampi ehkä tietää :)) Ja lisää tuntuu tekevän tällä hetkellä kun sormet on vähän väliä suussa .... Ja meillähän tuo hampaiden tulo ei suju ongelmitta, vaan yöt ja päivät on risaisia, great great great....

Vierailija
32/34 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekkaan saanut aikaiseksi kirjoittaa...Mihin katoaa kotiäidin aika??;o)

MPR rokotteesta oli ainakin kyselyä, Kirppu sai sen 1v3kk neuvolassa, pyysin sen silloin koska ollaan sinne reissuun lähdössä enkä halua, että siellä sairastaa mahdollisia jälkijuttuja...Meille ei MPR:stä tullut mitään. Ei oo muistaakseni kelleen lapselle tullu.

Ja paras juttu, KIRPPU KÄVELEE ILMAN TUKEAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Aloitti kävelyn 27.4 ja menee niin mainiosti. Ikää oli tuolloin 1v3kk3vkoa. Fyssari hihku riemusta, kun soitin hälle ennen vappua ja kerroin. Kirpun ensiaskeleet oli noin 20. Ja näkisittepä mikä virne neidillä kun menee tuhatta ja sataa!;o) Kirppu osaa myös juosta, mutta pysähtyminen on hankalaa..

Onnea vauvautuneille ja plussaajille. Mulla ei oo tarkoitus kumpaakaan tehä. Mutta kaveri piirissä on paljon vauvoja tulossa. Voin niitä haistella.

Mä oon tosiaan enään muutaman viikon linjoilla, sitten Turkki kutsuu 8 viikon ajaksi. OIJOI, sitä ootellaan!!!!!!!!!!;o)

Ihanaa sunnuntaita, ja ryhdistäydyn nyt kirjoittelemaan!

Hormooniska kera mukuloiden

Vierailija
33/34 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamatu kertoikin teille jo ilouutisemme:

Kittyn perhe kasvoi keskiviikkona 2.5.07 toisella prinssillä. Supistukset kiusasivat kolme vuorokautta etukäteen, kunnes viimein keskiviikkona alkoivat tulla 5min välein tuossa kolmen aikaan. Kotoa lähdimme 17.15, saliin mentiin 18.15 ja poika syntyi täysin luomuna 5min ponnistusvaiheen jälkeen klo 19.15. Mittoja miehellä 3700g, 52cm. Kotiin pääsimme eilen opettelemaan arkea kahden pienen vaippapöksyisen pojan kanssa. Tekeminen ei lopu, sen voin sanoa jo vuorokauden kokemuksella ;)

Ihanaa jatkoa marraksille, tämän aika ei tule enää riittämään palstailuun. Niin harvoin olen enää tänne ehtinyt, saati nyt sitten... Jätän puumerkkini jos joskus pinoa luen. Toivottavasti tästä keväästä kehkeytyy oikein upea kesä kaikille marraksille =)

Vierailija
34/34 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea Kittylle toisesta pikkuprinssistä!! Ihanaa vauvantuoksua :) Varmasti riittää nyt puuhaa teilläkin. Mutta jos välillä ennätät tänne lueskelemaan, niin kerrohan toki kuulumisia!

Plussanneille onnittelut myös, ja 10kakkoselle tsemppiä plussan metsästykseen! Kyllä se jossain vaiheessa tärppää!

Näin lyhyin kirjoitteluin nyt kaikille mukavaa sunnuntaipäivää

Gerda ja karhunpoika