Miksi narsisti haluaa pilata kaikki juhlapyhät, syntymäpäivät ja muut läheisimpiensä tärkeät päivät.
Onko se jotain katkeruutta, kun ei luultavasti ole lapsena saanut tarpeeksi huomiota jouluna, syntymäpäivinä, vailmistujaispäivinä jne.
Vai onko se vaan kusipäistä kiusaamista (taas) ja halua rangaista ja vahingoittaa niitä ihmisiä, jotka hänestä välittävät?
Miten narsku voi ihmetellä sitä, miksi kaikki jättävät kun käytös on tuollaista? Ekö ne tajua lainkaan oman käytöksensä vaikutusta?
Tuli vaan niin elävästi mieleen tästä L/over sarjan kolmannesta jaksosta.
Kommentit (34)
Haluaa kiusata ja satuttaa, nauttii siitä, tykkää olla hankala.
Täytyy olla aina se joka on huomion kohteena/keskipisteenä. Keinot siihen on loputtomat.
Narsisti on aristi. Narsisti sen valmisti. Narsisti naidessa narisi. Narsisti, nisti, hakaristi. Nar-sis-tiiiiiiii!
Eikö narsistihullu saanut tarpeeksi sunnuntain jankkauksestaan?
Mielenterveysongelmaiset akat näkee narsisteja kaikkialla. Paitsi peilissä, jossa se on!
Ainahan narsisti haluaa pilata kaiken, mikä olisi muille jotenkin hauskaa tai mukavaa.
Narsistin tekoihin ei kannata etsiä järkiperäistä syytä.
Vierailija kirjoitti:
Onko itkuinen ja paha olo kun joku on eri mieltä?😢
Ex pilasi vihkipäivänsä, koska silloisen vaimon lapset ärsyttivät. Exän suvusta ei kukaan ollut häissä paikalla, ainoastaan morsiamen suku oli. Ex pilasi ulkomaanmatkan pitämällä mykkäkoulua heti menomatkalla. Matkan loppuvaiheessa normalisoitui. Jos kollega oli kutsunut minut synttäreilleen, ex uhkasi erolla, jos menen edes tunniksi käymään. Minun synttäriaamuna ex sai raivokohtauksen ja kiukuttelu jatkui koko päivän. Parisuhde kesti vuoden ennen kuin lähdin lätkimään. Kaikki oli aina muiden syytä eikä hänessä koskaan ollut vikaa. Hänen mukaansa kaikki me entiset olemme narsisteja.
Vierailija kirjoitti:
Narsistin tekoihin ei kannata etsiä järkiperäistä syytä.
Kyllä se syy löytyy jalkovälistä, siellä on pillu.
Vierailija kirjoitti:
Ex pilasi vihkipäivänsä, koska silloisen vaimon lapset ärsyttivät. Exän suvusta ei kukaan ollut häissä paikalla, ainoastaan morsiamen suku oli. Ex pilasi ulkomaanmatkan pitämällä mykkäkoulua heti menomatkalla. Matkan loppuvaiheessa normalisoitui. Jos kollega oli kutsunut minut synttäreilleen, ex uhkasi erolla, jos menen edes tunniksi käymään. Minun synttäriaamuna ex sai raivokohtauksen ja kiukuttelu jatkui koko päivän. Parisuhde kesti vuoden ennen kuin lähdin lätkimään. Kaikki oli aina muiden syytä eikä hänessä koskaan ollut vikaa. Hänen mukaansa kaikki me entiset olemme narsisteja.
Olet sekopäinen. Sammuta tietokone ja soita itsellesi 112.
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt naisista noin niin kuin yleisesti?
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmaiset akat näkee narsisteja kaikkialla. Paitsi peilissä, jossa se on!
Narsismi on yleisempää miehillä.
Totta, että tässä maassa moni kärsii mt-ongelmista, mutta suurin osa kärsii masennuksesta ja ahdistuksesta.
Haluatko kertoa kokemuksestasi ja mihin perustat tämän väitteen?
Ainakin vauva.fi forumeilla narsistit saavat kaipaamansa huomiota! Niitä kokoajan joku on muistamassa.
Juuri näin toimi myös entinen poikakaveri, luojan kiitos pääsin eroon mutta vielä vuosien jälkeen huomaan itsessäni jälkiä hänen käytöksestään. Alussa hän oli kyllä tosi kohtelias, käytiin ravintoloissa jne. Häntä ei ole juhlittu lapsena ja muutenkin jätettiin huomiotta. Minua ei edes onnittelut syntymäpäivinä eikä antanut lahjaa silloin tai jouluna. Itse kyllä odotti lahjoja ko.päivinä ja väheksyi, jos ei ollut mitään kalliimpaa.
Hyi, vieläkin puistattaa , miten saatoin erehtyä hänen suhteen. Olin tosi nuori silloin enkä ollut paljoa seurustellut. Muut yrittivät puhua minulle järkeä mutta eihän sitä rakastunut ihminen huomaa toisen huonoa käytöstä. Menetin myös kaikki nuoruuden ystävät hänen takiaan, en saanut tavata heitä kuin lyhyesti ja lopulta kaikki kaverit hävisivät ympärilläni.
Jos ei itse ole synttärisankari, niin mitä sitä muita juhlimaan.
Kun itse on ontto ja pa aska sisältä, niin ei saa muutkaan juhlia.
Meni monta vuotta ennen sen tajuamista, että aina mun syntymäpäivänä joku meni niin pieleen, että hän aloitti joko mykkäkoulun tai muuten touhusi niin, että ei todellakaan tuntunut juhlalta. Hän olisi halunnut syntymäpäiväni hääpäiväksi, mutta onneksi tajusin kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta, mutta ei voi pieni ihminen ymmärtää, ETTÄ MIKSI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsismi on yleisempää miehillä.
Totta, että tässä maassa moni kärsii mt-ongelmista, mutta suurin osa kärsii masennuksesta ja ahdistuksesta.
Haluatko kertoa kokemuksestasi ja mihin perustat tämän väitteen?
Ei ole yleisempää miehillä, vaan naisilla. Naiset ovat yleensä haavoittuvia(/piilo)narsisteja. Joten tunnistaminen vaikeampaa, ja tämä on vaikuttanut väärään arvioon määristä.
Kun itsellä on paha olla se ei kestä muiden onnellisuutta.