Minkä tuotteen suosiota et ymmärrä?
Oma lista:
- Juhla mokka
- Vaasan ruispalat
- Pepsodent hammastahna
- XZ hiustenhoitotuotteet
- Lumenen ihonhoitotuotteet
- Perusvoiteet
- Pingviini vaniljajäätelö
- Rasvaton maito
- Valion Arki jogurtit
Kommentit (64)
Sipsit ja muut turhanpäiväiset "naksut"
Erilaiset makkarat ja leikkeleet
Energiajuomat, limsat
Paistopisteen tuotteet
Eipä tule oikeastaan itse ikinä ostettua noita. Kalliita turhakkeita, joilla suomalaiset vain lihottaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin sininen.
Punainen parempaa
Vitamiinivedet
BCAA litkut
Beta-alaniini ymv "buusterit"
ES ja vastaavat, nuuska (shaibaa poskeen, tä ttua).
Iphone. Lelu, jossa kaikki hyötykäyttö on tehty ihan helvetin hankalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Energiajuomat
Tämä tosiaan on käsittämätön. Eivät edes maistu miltään hyvältä.
Kuinka monta erilaista energiajuomaa olet maistanut?
Ehkä kolmea yhteensä. Karmean makuisia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Pakasteet
Jep. Jäätelö on pahasta...
Tosiaan, energiajuomat, olen maistanut useita kun tein yövuoroja, ei niistä mitään apua ollut, tuntui että alkoi nukuttaa vaan enemmän. Yhden purkin hinnalla saa kaksi olutta. Kait noihinkin lisätään jotain koukuttavaa kemikaalia. Limsoja yleensä aikuisilla. Lapsena niitä joskus saatiin, mutta että aikuiset sokerivettä juo... Vegeruolia. Pahanmakuisia ja kalliita. Söisin kyllä niitä jos olisi yhtä hyviä ja saman hintaisia kuin oikea ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, energiajuomat, olen maistanut useita kun tein yövuoroja, ei niistä mitään apua ollut, tuntui että alkoi nukuttaa vaan enemmän. Yhden purkin hinnalla saa kaksi olutta. Kait noihinkin lisätään jotain koukuttavaa kemikaalia. Limsoja yleensä aikuisilla. Lapsena niitä joskus saatiin, mutta että aikuiset sokerivettä juo... Vegeruolia. Pahanmakuisia ja kalliita. Söisin kyllä niitä jos olisi yhtä hyviä ja saman hintaisia kuin oikea ruoka.
Tiesitkö että useimmat limsat ovat sokerittomia?
Vierailija kirjoitti:
Sipsit ja muut turhanpäiväiset "naksut"
Erilaiset makkarat ja leikkeleet
Energiajuomat, limsat
Paistopisteen tuotteet
Eipä tule oikeastaan itse ikinä ostettua noita. Kalliita turhakkeita, joilla suomalaiset vain lihottaa itsensä.
Tässä suurinosa oman ostoskorin sisällöstä, ainakin viikonloppua varten :D
Vaporisaattorit. Minusta niitä käyttämällä saa vain pahemman yskän, ellei sitten ala säätämään kaiken maailman bublereiden kanssa. Olen sen verran old school, että bongi on paras.
Ja siis jos sillä vapettaa jotain muuta, niin vielä typerämpää touhua. Ansaitut popcorn-keuhkot.
Talouspaperia en ymmärrä.
Kunnon rätillä pyyhitään ja siivotaan. Eri käyttötarkoituksiin omat rättinsä ja rätit myös pestään sekä vaihdetaan aikanaan.
Robin Packalen