Minkä tuotteen suosiota et ymmärrä?
Oma lista:
- Juhla mokka
- Vaasan ruispalat
- Pepsodent hammastahna
- XZ hiustenhoitotuotteet
- Lumenen ihonhoitotuotteet
- Perusvoiteet
- Pingviini vaniljajäätelö
- Rasvaton maito
- Valion Arki jogurtit
Kommentit (64)
Oli jo mainittu mutta ansaitsee uusinnan: tupakka
bulkki-olut, yleensä on parempiakin oluita aina saatavilla
joo kalliimpaa, mutta ostaa vaikka puolet vähemmän niin ei tarvitse juoda paskaa
Vierailija kirjoitti:
Talouspaperia en ymmärrä.
Kunnon rätillä pyyhitään ja siivotaan. Eri käyttötarkoituksiin omat rättinsä ja rätit myös pestään sekä vaihdetaan aikanaan.
En mä ainakaan käytä talouspaperia siivoukseen vaan esim. silmälasien kuivaamiseen, niistämiseen, mehukkaita hedelmiä syödessä, pekonin valuttamiseen, halloumin kuivaamiseen. Ei noihin voi mitään rättejä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon rätillä pyyhitään ja siivotaan. Eri käyttötarkoituksiin omat rättinsä ja rätit myös pestään sekä vaihdetaan aikanaan.
En mä ainakaan käytä talouspaperia siivoukseen vaan esim. silmälasien kuivaamiseen, niistämiseen, mehukkaita hedelmiä syödessä, pekonin valuttamiseen, halloumin kuivaamiseen. Ei noihin voi mitään rättejä käyttää.
Just näin. Talouspaperi on kätevää käyttää. Varsinkin matkoilla, en kyllä mitään rättejä lähde mukana kiikuttamaan. Ja aina sitten kädet märkinä rättien kanssa, ne pitää huuhdella hanan allä, vettä kuluu. Talouspaperilla on niin kätevää pyyhkäistä mitä milloinkin, ei aina tarvi sitä rättiä kastella ja huuhdella. Ja just tuo kun syö jotain mehukasta hedelmää, on hyvä olla talouspaperia käsillä.
Laitan kaikki hedelmät ja vihannekset, jotka pitää huuhdella, talouspaperin päälle kuivumaan, kun pesaisen paistinpannun, kuivaan sen talouspaperilla. Arki oloissa käytän talouspaperiarkkeja lautasliinoina. Sanoisin talouspaperia yhdeksi parhaimmista keksinnöistä kotitalouden kannalta.
Sushi. Raakaa kalaa ja mautonta riisiä
Vierailija kirjoitti:
Iphone. Lelu, jossa kaikki hyötykäyttö on tehty ihan helvetin hankalaksi.
Paras puhelin. Muita en enää edes harkitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa Katrinin papereita, näitä joita laitetaan myös peltisiin paperikaappeihin. Paperipakka säilyy nätisti keittiökaapissa pinossa ja on helppo ottaa yksi paperi tarvittaessa. On paljon märkälujempaa kuin mikään talouspaperi ikinä eli käytössä tulee paljon huokeammaksi verrattuna talouspaperiin. Ja kyllä se toimii hyvänä rättinäkin, tosin siinä se on kertakäyttötavaraa:) Silmälasien pyyhkimiseen Embo on parempi kuin talouspaperi, samoin lautasliinan valkea puoli.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin sininen.
Oho. Olinkin unohtanut kokonaan jääkaapissa olevat. Taitaa vielä seitsemän levyä olla. No huomenna yhtä vähemmän kun levy menee kerralla kun tulee avattua.
-Kaikki heikkolaatuiset tuotteet.
-Valuvat suihkugeelit ja käsisaippuat. Ei pysy koossa sekuntiakaan. Hyvää laatua saa hakea. Huono hajuste osassa, allergisoiva.
-Mikä on Reino kenkien laatu?
-Marimekko. Anteeksi nyt vain.
-Liikaa Muumi tuotteita.
-Kierrätysvaatteet ja materiaalit. Antakaa uusia puhtaita muille edes. Että saa valita kumpi.
-Liika muovi pakkauksessa, joka ei vaatisi massaa. Osa ei kierrätä.
Missä ne eri tarkoituksiin olevat rätit kuivataan käytön välissä? Jossain roikkumassa?
Rätti, millä pyyhitään pikkulapsen suu ympärys ruokailun jälkeen?
Rätti, millä tyrehdytetään äkillinen verenvuoto nenästä tai mistä vaan haavasta?
Rätti, mihin kuivasit silmäsi kun pilkoit sipulia tai muuten vain tuli niistämiskohtaus?
Rätti, mihin kiireesti kuivasit kahvitahran lehden tai kirjan sivulta tai vaatteesta tms.?
Rätti, millä kuivataan aterimet, joita ei saa pestä koneessa?
Ja niin edelleen, lukemattomiin tarkoituksiin omat rättinsä... Kaikki pestään yhden käytön jälkeen? Onpa kannattavaa.
Kyllä minä ymmärrän siivousrätit ja tiskirätit, mutta siinä se raja sitten on.
Yleisellä tasolla Fazerin ja Valion tuotteet. Usein ovat liian teollisen makuisia ja sisältävät enemmän lisäaineita kuin pienempien valmistajien tuotteet. Toki on hyviäkin tuotteita, mutta varsinkin uutuudet ovat usein aika pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Einekset
Einekset on yksi ihmiskunnan parhaimmista keksinnöistä. Viimeiset 30 vuotta olen syönyt vain niitä.
Fazerin sininen. Oikeastaan kaikki Fazerin levyt. Hirveän hintaisia ja jatkettu muilla rasvoilla kuin kaakaovoilla. Muutenkin aika mitättömiä maultaan. Tiedän, että nyt tulee alapeukkuja, mutta tulkoon, ei voi mitään. Sanottakoon, että kyllä se sininen oli vielä -90-luvulla hyvää, mutta sitä on muutettu ja nykyinen suosio on ihan perusteetonta.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytänn rättejä tai luutuja vain isomman siivouksen yhteydessä. Talous ja vessapaperi on jatkuvasti käytössä päivittäin. Oli kyse sitten pöydän tai lattian pyyhkimisestä, niin talous tai vessapaperi on minulle ehdoton valinta. Molempia menee noin rulla viikossa keittiö hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin sininen. Oikeastaan kaikki Fazerin levyt. Hirveän hintaisia ja jatkettu muilla rasvoilla kuin kaakaovoilla. Muutenkin aika mitättömiä maultaan. Tiedän, että nyt tulee alapeukkuja, mutta tulkoon, ei voi mitään. Sanottakoon, että kyllä se sininen oli vielä -90-luvulla hyvää, mutta sitä on muutettu ja nykyinen suosio on ihan perusteetonta.
Mikä tarve on levittää tuollaista valhetta? Ei todellakaan ole jatkettu muilla rasvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytänn rättejä tai luutuja vain isomman siivouksen yhteydessä. Talous ja vessapaperi on jatkuvasti käytössä päivittäin. Oli kyse sitten pöydän tai lattian pyyhkimisestä, niin talous tai vessapaperi on minulle ehdoton valinta. Molempia menee noin rulla viikossa keittiö hommissa.
Mikä on luutu? Yleensä olen kuullut ympäri Suomen lattianpesuun tarkoitetusta kankaasta nimityksen luuttu. Vessapaperirulla keittiössä on myös aika ällön näköistä, eli sillä kannattaa operoida vain vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Irtokarkit.
Virus ja bakteeripesät hyvää jatkoa käyttäjille, toivottavasti tajuatte vakavan vaaran.
Minä en ymmärrä keksejä. Ne on kaikki teollisen makuisia. Kaikki.
Kantolan vaniljavohvelit on ainoita, joita joskus ostan. Ne jotenkin menettelee. Muitten valmistajien vohvelit on kaikki pahoja.
pullovedet
vitamiinivedet
Einekset
lihankorvikkeet