Minkä tuotteen suosiota et ymmärrä?
Oma lista:
- Juhla mokka
- Vaasan ruispalat
- Pepsodent hammastahna
- XZ hiustenhoitotuotteet
- Lumenen ihonhoitotuotteet
- Perusvoiteet
- Pingviini vaniljajäätelö
- Rasvaton maito
- Valion Arki jogurtit
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, energiajuomat, olen maistanut useita kun tein yövuoroja, ei niistä mitään apua ollut, tuntui että alkoi nukuttaa vaan enemmän. Yhden purkin hinnalla saa kaksi olutta. Kait noihinkin lisätään jotain koukuttavaa kemikaalia. Limsoja yleensä aikuisilla. Lapsena niitä joskus saatiin, mutta että aikuiset sokerivettä juo... Vegeruolia. Pahanmakuisia ja kalliita. Söisin kyllä niitä jos olisi yhtä hyviä ja saman hintaisia kuin oikea ruoka.
Mä join ehkä yhden energiajuoman esimerkiksi viime vuonna, kun sain ilmaiseksi Ärrältä. Mutta se kyllä todella piristi. Lähdin pitkälle junamatkalle ja oli tarkoitus torkkua, mutta kun join tuon juoman sen vielä ollessa kylmää, ei uni enää tullutkaan silmään. Joskus kun ajelin pitkiä matkoja autolla niin saatoin loppumatkasta ostaa tuollaisen myös.
Itse ymmärrän useimmat tuotteet kai jotenkin, mutta tulee mieleen jotkin pahvinmakuiset keksit, niitä on varmaan vieläkin, sellaisia isoja, halpoja ja mauttomia. Epäterveellisiä eikä edes hyviä. Ehkä valmiskääretortut myös tässä samassa luokassa. Kuka näitä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, energiajuomat, olen maistanut useita kun tein yövuoroja, ei niistä mitään apua ollut, tuntui että alkoi nukuttaa vaan enemmän. Yhden purkin hinnalla saa kaksi olutta. Kait noihinkin lisätään jotain koukuttavaa kemikaalia. Limsoja yleensä aikuisilla. Lapsena niitä joskus saatiin, mutta että aikuiset sokerivettä juo... Vegeruolia. Pahanmakuisia ja kalliita. Söisin kyllä niitä jos olisi yhtä hyviä ja saman hintaisia kuin oikea ruoka.
Mä join ehkä yhden energiajuoman esimerkiksi viime vuonna, kun sain ilmaiseksi Ärrältä. Mutta se kyllä todella piristi. Lähdin pitkälle junamatkalle ja oli tarkoitus torkkua, mutta kun join tuon juoman sen vielä ollessa kylmää, ei uni enää tullutkaan silmään. Joskus kun ajelin pitkiä matkoja autolla niin saatoin loppumatkasta ostaa tuollaisen myös.
Itse ymmärrän useimmat tuotteet kai jotenkin, mutta tulee mieleen jotkin pahvinmaku
Minusta monet valmiskääretortut on hyviä, samoin keksit. Useasti tulee ostettua varsinkin kääretorttuja.
Miksi porukka listaa vaan kokonaisia tuoteryhmiä täällä? Ette vissiin ihan ymmärtäneet aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakka
Ne jotka eivät ole koskaan polttaneet eivät ymmärrä. Mutta onneksi lopetin jo 10 vuotta sitten
Muutaman savukkeen olen elämäni aikana polttanut ja silti en ymmärrä. Paljon vastenmielisempää makua ei voi suuhun jäädä, kuin tupakanpolton jälkeen.
Saatan polttaa muutaman pikkusikarin vuodessa terassilla oluen kanssa matkoilla ollessa. Joskus poltan vain puolikkaan. Tunnen muutaman kovan röökaajan. Kai se on niin koukuttavaa joillekin. Aika ällöä se yskiminen ja räkiminen. Ihmettelevät kun ei naista saa.
Minusta monet valmiskääretortut on hyviä, samoin keksit. Useasti tulee ostettua varsinkin kääretorttuja
Ok, no tämä oli mielenkiintoista kuulla (kääretorttuja ihmetellyt). En ehkä tunne ketään näitä syöviä, mutta hyvä kun niilläkin tykkääjänsä on :D.
Vierailija kirjoitti:
Miksi porukka listaa vaan kokonaisia tuoteryhmiä täällä? Ette vissiin ihan ymmärtäneet aloitusta.
Aloituksessakin oli perusvoiteet, se on nimenomaan tuoteryhmä.
Tiivisteestä tehdyt pahan makuiset appelsiinimehut joita myydään lähes tai jopa täysin samalla hinnalla kuin oikeaa tuoremehua. Valikoima näissä on suuri joka kaupassa, tuoremehua saa etsiä.
Makeutetut rasvattomat tai vähärasvaiset "jogurtit", jotka ovat koostumukseltaan vetisiä ja makuna lähinnä sokeri tai keinomakeutusaine. Ulkomailla näistä löytyy myös lohkeavia versioita, joilla ei silti ole mitään tekemistä jogurtin kanssa.
Keiju ja vastaavat vähärasvaiset ja vähäsuolaiset marganiirit, jotka vaan pilaa leivän maun. Eikö ole sama sitten käyttää leivän päällä vaikka oliiviöljyä? Tai jättää rasva pois kokonaan jos ainoa vaihtoehto on oikeasti pahan makuista.
Some. Fb ig tiktaktoe jne
Boomerit ja zoomerit on ihan samallaisia
HK:n sininen lenkki ja HK:n nakit. Täyttä jätettä nykyään, ennen oli tämäkin paremmin, siis 80-luvulla
Vierailija kirjoitti:
Makeutetut rasvattomat tai vähärasvaiset "jogurtit", jotka ovat koostumukseltaan vetisiä ja makuna lähinnä sokeri tai keinomakeutusaine. Ulkomailla näistä löytyy myös lohkeavia versioita, joilla ei silti ole mitään tekemistä jogurtin kanssa.
Itse välttelen maitorasvoja, joten ostan mieluiten rasvatonta tai vähärasvaista. Yleensä maustamatonta, mutta tarjouksesta tuli juuri otettua näitä maustettujakin. En ehkä niin välitä jugurtista sinällään, mutta se on hyvä pohja nopealle välipalalle esim. hedelmän tai myslin kanssa tai tuorepuuron osaksi, vähän proteiiniakin kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse välttelen maitorasvoja, joten ostan mieluiten rasvatonta tai vähärasvaista. Yleensä maustamatonta, mutta tarjouksesta tuli juuri otettua näitä maustettujakin. En ehkä niin välitä jugurtista sinällään, mutta se on hyvä pohja nopealle välipalalle esim. hedelmän tai myslin kanssa tai tuorepuuron osaksi, vähän proteiiniakin kuitenkin on.
Ja se maitorasva olisi ihmisen elimistölle juuri sitä hyvää rasvaa, nivelet ja sydän siitä tykkäisi. Kunhan jätät ne kaikkein rasvaisimmat tuotteet käyttämättä, niin on hyvä. Terveysohjeethan kertovat vähärasvaisista maitotuotteista, ei suinkaan rasvattomista. Ethän sinä edes autoasi pilaa huonoilla voiteluöljyillä, mutta näköjään oman kroppasi pilaat.
Aivot ei minulla tykkää maitorasvasta (on kuvattu), mutta ei siitä sen enempää. Saa niitä muut käyttää, eli itse en ihmettele niitä rasvaisia tuotteitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakka
Ne jotka eivät ole koskaan polttaneet eivät ymmärrä. Mutta onneksi lopetin jo 10 vuotta sitten
Muutaman savukkeen olen elämäni aikana polttanut ja silti en ymmärrä. Paljon vastenmielisempää makua ei voi suuhun jäädä, kuin tupakanpolton jälkeen.
Saatan polttaa muutaman pikkusikarin vuodessa terassilla oluen kanssa matkoilla ollessa. Joskus poltan vain puolikkaan. Tunnen muutaman kovan röökaajan. Kai se on niin koukuttavaa joillekin. Aika ällöä se yskiminen ja räkiminen. Ihmettelevät kun ei naista saa.
Kyllä toiset näyttävät saavan siitä huolimatta. Naapurin naimisissa oleva ja lapsiakin saanut pariskunta polttaa, räkii ja rykii kilpaa pihallaan. Ei ole pariintumista ja lisääntymistä estänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Air fryer
Minäpä se säästin tuntuvasti sähkölaskusta tuon avulla, vajaassa vuodessa tuo parisataa maksanut premiumlaite on itsensä maksanut pois. Jos itse haluat tärvätä rahasi kalliisiin sähkölaskuihin sähköuunin holtittomalla käytöllä, oma on häpeäsi.Miksi sähköuunia pitäisi käyttää holtittomasti?
Huomaat kyllä sähkölaskustasi, jos käytät sitä holtittomasti. Et käytä hyväksesi esi- ja jälkilämpöä, leivontaurakkapäivinä kuumennat sen uunisi monta kertaa päivässä eli noudatat monta leivontareseptiä kirjaimellisesti ilman mitään älyä uunin lämmön hyödyntämisestä.
Ei tarvitse miettiä moisia. Syön vain valmiseineksiä jotka lämmitän mikrossa. Kahvileivätkin ovat tehdasvalmisteisia.