Minkä tuotteen suosiota et ymmärrä?
Oma lista:
- Juhla mokka
- Vaasan ruispalat
- Pepsodent hammastahna
- XZ hiustenhoitotuotteet
- Lumenen ihonhoitotuotteet
- Perusvoiteet
- Pingviini vaniljajäätelö
- Rasvaton maito
- Valion Arki jogurtit
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talouspaperia en ymmärrä.
Kunnon rätillä pyyhitään ja siivotaan. Eri käyttötarkoituksiin omat rättinsä ja rätit myös pestään sekä vaihdetaan aikanaan.
Minä käytänn rättejä tai luutuja vain isomman siivouksen yhteydessä. Talous ja vessapaperi on jatkuvasti käytössä päivittäin. Oli kyse sitten pöydän tai lattian pyyhkimisestä, niin talous tai vessapaperi on minulle ehdoton valinta. Molempia menee noin rulla viikossa keittiö hommissa.
Mikä on luutu? Yleensä olen kuullut ympäri Suomen lattianpesuun tarkoitetusta kankaasta nimityksen luuttu. Vessapaperirulla keittiössä on myös aika ällön näköistä, eli sillä kannattaa operoida vain vessassa.
Luutu on rätti, jota käytetään siivouksen yhteydessä, luuttu on soitin, joka yleistyi renessanssi aikana. Ei vessapaperirulla ole sen ällömpi näky kuin mikä paperirulla tahansa, vaikka olisi olohuoneen pöydällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talouspaperia en ymmärrä.
Kunnon rätillä pyyhitään ja siivotaan. Eri käyttötarkoituksiin omat rättinsä ja rätit myös pestään sekä vaihdetaan aikanaan.
Minä käytänn rättejä tai luutuja vain isomman siivouksen yhteydessä. Talous ja vessapaperi on jatkuvasti käytössä päivittäin. Oli kyse sitten pöydän tai lattian pyyhkimisestä, niin talous tai vessapaperi on minulle ehdoton valinta. Molempia menee noin rulla viikossa keittiö hommissa.
Mikä on luutu? Yleensä olen kuullut ympäri Suomen lattianpesuun tarkoitetusta kankaasta nimityksen luuttu. Vessapaperirulla keittiössä on myös aika ällön näköistä, eli sillä kannattaa operoida vain vessassa.
Luutu on rätti, jota käytetään siivouksen yhteyd
Usko nyt jo vihdoin viimein, lattianpesurätti on suurimmassa osassa Suomea nimeltään luuttu, ei luutu. Samoja nimiä erilaisilla asioilla on kaikissa kielissä, ei tuo ainoa asia ole.
Tik tok, snäpchat, tinder.
Ja se kun suomalaiset nuoret puhuu kuin n e e k e r i t
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä Fazerin sininen on varjo entisestään. Limaa kitalaessa.
Se on varmaan se soijalesitiini jota siinä on.
Talouspaperi tehdään kierrätysmateriaalista jolloin siihen jää silmälasien pintoja raapivia kuituja. Älä kuivaa rillejäsi talouspaperiin.
En ole koskaan tajunnut ihmisiä jotka pukeutuvat muoviin eli fleece-vaatteisiin.