Sotka ja Asko konkurssiin! Sinne meni ihmisten rahat!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/89356e29-f950-47b0-b54a-db952371e8d0
Kurja juttu jos ostit huonekalun joka meni tilaukseen ja maksoit kortilla tai käteisellä. Sinne jäi tavara ja rahat. Olet velkojana jonon hännillä. Aina kannattaa maksaa luottokortilla niin se on luottoyhtiön tappio 👍
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne meni ihmisten TYÖPAIKAT.
Aina löytyy uusi työpaikka. V*tuttaa jos jäi tonnin sohva saamatta mutta rahat meni!
Saa aika pahasti elää mielikuvitus maailmassa jos kuvittelee että nykyään varmasti löytyy uusi työpaikka.
Kokoomus on vasemmalle kallellaan oleva puolue, joka pitää osaltaan virkaköpien ja jakkukalkkunoitten "duunipaikkoja".
Vierailija kirjoitti:
Käytettyjä huonekaluja on kirppikset ym liikkeet täynnä uutta ei enää tarvita.
Toisten perseelle haisevaa sohvaa en ikinä ostaisi en huolisi edes ilmaiseksi, kuvottavaa.
Ostimme Askosta melko kalliin sohvan, noin 2000€. (Meille iso raha) Ensin tuotiin väärä sohva, jouduimme silti maksamaan sekä kuljetuksen kotiin että väärän sohvan kuljetuksen takaisin. Uusi sohva tuotiin ilmaiseksi. Edelleen väärä sohva!
Yritimme purkaa kaupan, ei onnistunut. Sohva tuli mutta 200 euroa maksanut kosteudenhylkimiskäsittely puuttui. Myymäläpäällikkö sanoi että ainetta voi ostaa suihkeena, maksua vastaan tottakai.
Tämä tapahtui Raision liikkeessä, nykyään henkilö on Peten koiratarvikeliikkeessä jatkamassa "hyvää työtään".
En ole yllättynyt että konkurssi tuli, rahaa nyhdettiin jokaisessa mahdollisessa tilanteessa. Olen pahoillani niiden puolesta joiden varat menivät epärehellisen kaupanteon johdosta!
Miksei mikään viesti läpäise sensuuria, mitään tuhmaa sanaa tai muuta syytä ei viesteissä ole ollut?
Näin se hallitus vähäisenkin ostovoiman vei, ei ole työttömän tai osa-aikaisen varaa ostaa kestävää kotimaista mööpeliä, kaikki kulutus menee elämiseen, ja loput kuppaa sähköyhtiöt.
Alkaa yrittäjienki omassa nilkassa tuntumaan tämä mielisairas leikkauspolitiikka. Ihmisillä ei yksinkertaisesti ole rahaa mistä kuluttaa. Kaikki höpinät siitä ettei ihmiset uskalla kuluttaa on silkkaa propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisten perseelle haisevaa sohvaa en ikinä ostaisi en huolisi edes ilmaiseksi, kuvottavaa.
Minä myyn käytettyjä pikkareita, niistä saa paljon paremman hinnan kuin uusista. Ehkä sohvastakin saisi paremman hinnan, jos olisi istunut perberi paljaana sillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myyn käytettyjä pikkareita, niistä saa paljon paremman hinnan kuin uusista. Ehkä sohvastakin saisi paremman hinnan, jos olisi istunut perberi paljaana sillä?
Juhana Vartiaisen sohvalle on, paljonko sen arvo olisi?
Valmistavaa teollisuutta ei ole enää juurikaan täällä, ja loput vähätkin tuntuvat sammuvan oman liiketoimintansa mahdottomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei mikään viesti läpäise sensuuria, mitään tuhmaa sanaa tai muuta syytä ei viesteissä ole ollut?
Olen myös huomannut, että liian asialliset viestit sensuroidaan. Viddu!!!
Kohta on toivottavasti Veken myymälöitä joka kaupungissa.
Miksi on maksettu etukäteen? Kun itse halusin ostaa sohvan eikä sitä voitu pian toimittaa ei peritty maksua, ennen kuin sohva oli tuotavissa. En maksa etukäteen jos on isompi ostos.
Vierailija kirjoitti:
BUUU H HHH HH HAAAAAHH HEEHH HHE HHEEHH EH !!!!!
Kieltämättä hauskaa, eikö? Kokoomus on talousosaamispuolue.
Vepsäläinen on ainoa paikka, josta saa vähänkin tyylikkäitä kalusteita. Nuo Askot jne. ovat jämähtäneet 90-luvun tyyliin.
Ostin huonekaluja verkkokaupasta elokuun lopussa, toimituksen piti olla syyskuun puolivälissä. Tammikuussa peruin kaupat kun en ollut vieläkään saanut tuotteita ja ehdin saada rahani takaisin juuri ennen näitä uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Globalistieliitin ajama Great reset etenee, jatkossa muutama monikansallinen suuryritys omistaa kaiken... et omista mitään ja olet onnellinen...
No jos vaikka omistaa ne huonekalut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne meni ihmisten TYÖPAIKAT.
Aina löytyy uusi työpaikka. V*tuttaa jos jäi tonnin sohva saamatta mutta rahat meni!
Saa aika pahasti elää mielikuvitus maailmassa jos kuvittelee että nykyään varmasti löytyy uusi työpaikka.
Kyllä joku uskoo hallituksen propagandan ja monikin. Ministeri sanoo. Totta on.
Vierailija kirjoitti:
IKEAN SYYTÄ!
kummasti nää on jotenki toisissaan kiinni. eikö toiselle markkinat avautuis jos jaksais 3kk yrittää? vai onko jo uus firma odottamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää pashaa on kirppiksillä myynnissä, ei kukaan köyhä hyvää myy. Ja rikkaat ei kirppiksille vie myyntiin, vaan kaatopaikoille.
Itse olen ollut kaatopaikalla töissä, sinne tuli paljon parempaa tavaraa kuin kirppareille. Ikävä kyllä ne rikottiin, jottei kukaan voi niitä käyttää.