Sotka ja Asko konkurssiin! Sinne meni ihmisten rahat!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/89356e29-f950-47b0-b54a-db952371e8d0
Kurja juttu jos ostit huonekalun joka meni tilaukseen ja maksoit kortilla tai käteisellä. Sinne jäi tavara ja rahat. Olet velkojana jonon hännillä. Aina kannattaa maksaa luottokortilla niin se on luottoyhtiön tappio 👍
Kommentit (330)
Kyllä ihmiset rahansa takaisin saa kunhan konkurssipesä oon selvitetty. Tää on tätä Suomen meininkiä yritykset ei enää kannata, eikä ihme joka ilta on televisioissa joku karvanaama selittämässä kuinka on kurjaa meidän tulevaisuus on sota, työttömyys asunnot ei mee kaupaksi jne jne tätä kun hoetaan kyllä kansa uskoo ja laittaa kaikki rahat säästöön mutta mitä varten. Jos ydinsota syttyy sinne ne palaa pankin holvit et turhaa on sekin. Ei jää jäljelle ihmisiä eikä rahoja eikä taloja kaikki muuttuu tuhkaksi.
Tuli käytyä tänään Askon loppuunmyynnissä. Parkkipaikka oli täynnä ja ovien takana paljon ihmisiä odottamassa ovien avautumista. Löysin kaksi hyvää mattoa. Toinen niistä juuri se matto, jota olin ihaillut jo pidempään ja toivonut joskus saavani. Yksi ainoa mallikappale siellä oli ja juuri oikeassa koossa. Todella tyytyväisenä nyt sitä olohuoneessani ihailen.
Tässä naapuriliikkeen ikkunasta katselen ulos, parkkipaikat täynnä autoja ja kaikki lappaa Askoon ja Sotkaan. Pieniä näyttää ostokset olevan, muuta sisustusroinaa ja mattoja.
Niin hiljainen päivä täällä, kun kaikki lappaa naapuriliikkeiden loppuunmyynteihin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä naapuriliikkeen ikkunasta katselen ulos, parkkipaikat täynnä autoja ja kaikki lappaa Askoon ja Sotkaan. Pieniä näyttää ostokset olevan, muuta sisustusroinaa ja mattoja.
Niin hiljainen päivä täällä, kun kaikki lappaa naapuriliikkeiden loppuunmyynteihin.
Joku osti meidän maksaman sohvankin, saammeko sitä koskaan?
Myytiin paljon ennen konkurssia kamaa? Ja sinne rahat hävisi?
Vierailija kirjoitti:
Myytiin paljon ennen konkurssia kamaa? Ja sinne rahat hävisi?
Ainakin meidän ruokapöytä hävisi.
Saadaanko me rahoja takaisin, kun viimeiset pennoset meni kalusteisiin, joita emme saaneet? Ei ole varaa ostaa edes kirpparilta.
Vierailija kirjoitti:
Saadaanko me rahoja takaisin, kun viimeiset pennoset meni kalusteisiin, joita emme saaneet? Ei ole varaa ostaa edes kirpparilta.
Meillä on ne teidän kalusteet😁
suomalaiset tehtaat ja kaupat ei pysty toimittaan ,eli asiakas odottaa kuukausia tuotetta,jyskistä saat heti mukaan tuotteen. tämä on varmasti vaikuttanut myyntiin. ketä odottaa sänkyä tai sohvaa monta kuukautta.
oon ostanut suomalaisesta huonekalu liikkeestä. tuotteen saa heti kotiin. tämä on reilua ja kotimainen kauppa toiminut vuosia. kyllä toimitus varmuus on iso asia.
vanhat askon kalusteet on hyviä laadultaan,verotus tappoi perhe yhtiön suvun pakko myydä pois verojen takia, sirpa asko-seljävaara haastattelu kuuntelin.askon suku tarinaa.
suomessa on hakola jne nikkari pajoja.toivottavasti saisivat myyntiin tuotteita esim.marketteihin jne.jakelu toimisi hyvin.miksei marketit voisi myydä yöpöytiä ja tuoleja esim.kotimaisia.
Askon huonekalut helvetin kalliita en ostanut ikinä ja hyvin oon pärjännyt. Ikean sohva kestää edelleen huonekalujen ei tarvitse olla iäisyyteen asti kestäviä eri juttu jos on historiallisesti arvokkaita. Yleensä ne ovatkin sitte valtavan suuria ja mahtuvat kartanoihin ja linnoihin. Tavan pulliainen asuu yhä vain pienemmissä neliöissa nykyään kämpät vaan pienenee sinne ei isoja huonekaluja sovi. Sotkan huonekalut taas kohtuuhintaisia. Konkurssiin on syynä myös se ettei ihmiset jatkuvasti tarvitse uusia huonekaluja. Vanhoista huonekaluista kukaan ei maksa mitään. Ikeasta oon ostanut ja vuosia on kalusteet kestänyt. Ei huonekalut maailmasta lopu vaikka konkurssiin menikin.