Sotka ja Asko konkurssiin! Sinne meni ihmisten rahat!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/89356e29-f950-47b0-b54a-db952371e8d0
Kurja juttu jos ostit huonekalun joka meni tilaukseen ja maksoit kortilla tai käteisellä. Sinne jäi tavara ja rahat. Olet velkojana jonon hännillä. Aina kannattaa maksaa luottokortilla niin se on luottoyhtiön tappio 👍
Kommentit (259)
Kyllä olen jatkossa harkinnut Ikeaa koska sieltä saa sen tuotteen heti minkä maksaa.
Katsoin muiden tilinpäätöksiä ja omavaraisuutta niin huonolta näyttää paitsi Veke. En laita nimiä mutta ei tämä tähän jää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä nyt ostan uuden sohvan ja sängyt🤕
Maskusta tai Vekeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä nyt ostan uuden sohvan ja sängyt🤕
Maskusta tai Vekeltä.
Veke koska plussalla.
Työttöniä taas lisää, nyt hallitus voisi miettiä miten tuetaan kansalaisia ja lopettaa leikkaukset ja köyhtymisen.
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihana juttu, vihdoinkin!! Ylihintaista sontaa Juhla Mokka kansalle. Siihen tuli nyt stoppi!! Ai että nautin niin että kädet tärisee.
Ei kukaan järjissään oleva nauti konkursseista ja työttömyydestä. Tärinästä on aivoperäistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään vaikutusta minun elämään, teetän kalusteeni kuten ennenkin parhailla huonekaluartesaaneilla.
Ja DI miehesi ostaa taas kolmea leikkelettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihana juttu, vihdoinkin!! Ylihintaista sontaa Juhla Mokka kansalle. Siihen tuli nyt stoppi!! Ai että nautin niin että kädet tärisee.
Asko oli joskus laatu brändi. Sotka ihan perseestä ollut aina. Suomessa ei hinnalla kannattaisi kilpailla globaaleilla markkinoilla. Huonojen johtajien ansiota tämäkin konkurssi.
No niin minunkin mielestä. Ihmettelen kun täällä Askoa dissataan. 90-luvulla ostettiin ihanat kalusteet Askosta ja oli tosi hyvät. Kirjahylly on mulla vieläkin, kaunis ja kestävä.
Pitkään aikaan en ole sieltä enää ostanut, kun ei ole ollut rahaa, mutta kun olen käynyt niin ei ainakaan silmään näy että olisi jotenkin huono laatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vepsäläinen on ainoa paikka, josta saa vähänkin tyylikkäitä kalusteita. Nuo Askot jne. ovat jämähtäneet 90-luvun tyyliin.
Tämä on täysin totta. Kruunukalustekin mennyt jotenkin alaspäin. Askosta ei viitsinyt ostaa juuri mitään listahinnalla, kun kuitenkin kohta oli joku 70% alennus tulossa. Lisäksi myyjää sai aina huhuilla...itsellä kyllä on Askosta ostettuja lamppuja ja muutakin piensisisutustavaraa, mattoja ja muutamia huonekaluja. Vuosien myötä tyyli ja valikoima meni vähän mitään sanomattomaksi. Edellisellä kerralla ostin Vepsäläisestä 10 000 kalusteita.
Vepsäläisellä menee huonosti.
Konkurssia odotellessa?
Alamäki ja konkurssit johtuu vain ja ainoastaan työvoimapulasta, kun ei löydy työntekijöitä, ei piru vie saa millään tekijöitä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se hallitus vähäisenkin ostovoiman vei, ei ole työttömän tai osa-aikaisen varaa ostaa kestävää kotimaista mööpeliä, kaikki kulutus menee elämiseen, ja loput kuppaa sähköyhtiöt.
Ei työttömällä pidäkään olla varaa sellaiseen, siksi siellä töissä käydään ettei tarvitse esim hakea huonekaluja kierrätyskeskuksesta.
Mutta nykyisin ei uskalla kuluttaa rahaa ne työssäkäyvätkään, jolleivat voi olla 100% varmoja, että töitä on vielä vuoden päästä. Meitä lomautettuja on ennätysmäärä ja kaikki kulutus on pysähtynyt. Aiemmin käytin palveluita, ostin huonekaluja, matkustin jne. mutta nykyisen epävarman työllisyystilanteen takia kaikki se pitää säästää ja nyt ne säästöt on lomautusten aikana kuluneet, koska ansiosidonnaiset ovat nykyisin niin pienet, ettei niillä
Minä en ole huonekaluja ostanut 8 vuoteen koska minulla on jo tarvitsemani huonekalut ja niistäkin osa second hand.
Olisiko se ihan yksinkertainen syy että ihmisillä on jo liikaa kaikkea ja uusia kotitalouksia syntyy koko ajan vähemmän
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo tuo jatkuva älytön Sannuli-tantran toistaminen, kun se ei vaikuta enää yhtään mihinkään. Jopa korona-aikaan oli suurempi työllisyys, suojaosaa nostettiin 500:een euroon, mikä nosti työllisyyttä vielä ennestään ja pieniäkin ravintoloita tuettiin korona-ajan yli.
Nykyhallitus ei ole tehnyt elettäkään tukeakseen katastrofin partaalla olevaa rakennusalaa, on vienyt ihmisten usko
Eikö nyt olisi aika jo suureen mielenosoitukseen tai vaikka yleislakkoon, että saadaan tuo paskahallitus kammettua vallasta ja ennenaikaiset vaalit? Kukaan ei jaksa enää kärvistellä vuotta! Lähtee hampaat suusta ja tukka päästä, keripukki köyhällä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oli saamatta jääneet kamat otettu Askon välittämällä luotolla. Jos olisin pankkikortilla maksanut, niin melkein 2000 ois mennyt kuin tuhka tuuleen.
----------
Mutta hetkinen, se Askon välittämä luotto on muistaakseni Avarda nimisen firman tarjoama luotto. Avarda on siis maksanut Askolle sun kamoja vastaavan euromäärän ja nyt sinä oot velkaa luottofirmalle. Eli oletko varma, että et joudu sittenkin maksamaan 2000 euroa jos Askon konkurssissa käy tosi huonosti?
Yrittäjien on syytä miettiä millaisia myyjiä ottaa töihin ja samoin kuljetuspuolella. Asiakkaat ei osta pelkkää likaista harmaata kulunutta luteista kierrätettyä jätettä uuden hinnalla. Eikä myyjiltä jotka ei viitsi tehdä sitä työtä yhtään. Ihan kuin asiakas olisi vihollinen joka tulee ovesta sisälle .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oli saamatta jääneet kamat otettu Askon välittämällä luotolla. Jos olisin pankkikortilla maksanut, niin melkein 2000 ois mennyt kuin tuhka tuuleen.
----------
Mutta hetkinen, se Askon välittämä luotto on muistaakseni Avarda nimisen firman tarjoama luotto. Avarda on siis maksanut Askolle sun kamoja vastaavan euromäärän ja nyt sinä oot velkaa luottofirmalle. Eli oletko varma, että et joudu sittenkin maksamaan 2000 euroa jos Askon konkurssissa käy tosi huonosti?
laskua ei tarvitse maksaa ellei tavaraa ole toimitettu ja näissä eräpäivä yleensä toimituksen jälkeen, mitä tässä tapauksessa ei tule tapahtumaan.
Paljonko tämäkin sotku maksaa ja kuka sen maksaa???!
Jos ostatte niitä veke sohvia mitä on lattiatasalla eikä juuri selkänojaa niin luteet on sitten ongelma eikä istuminen ole mukavaa. Selkänoja kuuluu olla. Käsinojat. Nuorille toki mukavia ei aikuisille. Luteista pääsee eroon kyllä kun on rautajalat ja irti lattiasta muu. Luteet siirtyy niissä käytetyissä .
Kuljetus kesti 4-5 viikkoa tuoda kotiin ja samassa kuljetuksessa pois viettävät käytetyt luteiset . Oppikaa pitämään erillään uudet vanhoista.
Vanhat luteiset sängyt ja sohvat pitää polttaa energianjätteenä lämmitykseen. Kuolee luteet. Satiaiset. Ja pesette ne koirat kissat .
Ei mitään vaikutusta minun elämään, teetän kalusteeni kuten ennenkin parhailla huonekaluartesaaneilla.