Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meillä puhutaan diktatuurista vaikka pitäisi puhua totalitarismista? Koska se on juoni

Vierailija
09.02.2026 |

Yksinvaltiushan ei välttämättä takaa huonoa lopputulosta kuten totalitarismi taas tekee joka kerta. Maailmanhistoria tuntee suuren määrän menestyksekkäitä yksinvaltiaita. Ja ne jotka ajaa totalitarismia on juuri Demokraatit. Siksi just se törmää perustuslakiin.

https://x.com/PhilHollowayEsq/status/1840235678610735305

You can tell which side is the good side and which side is the bad side by which side wishes to restrict freedom of speech The side that is restricting freedom of speech you know, that would have been the Hitlers, Stalins, and Mussolinis of the world 

https://x.com/XFreeze/status/2019814172519735785

Ja tääkään ei oikeasti ole kauheen vaikea asia tajuta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei monesti opiskele aiheita ja ei oikeasti tiedä sanovat "hienoja" sanoja jotta vaikuttaisivat fiskulta tai tietävät ne sanat väärin. Itse esim en tiedä ja hidas olen oppimaan asioita turhauttavan paljon vielä (Erityisluokallakin jouduin olemaan, Olen heikkolahjainen ihan oikeasti.). Mutta olen huomannut muissa ihmisissä että paljon eivät tiedä ja sanovat mitä sattuun. Varsinkin sellaiset noin minun tasoa älyltään olevat joten väärä tieto leviää oikein joukossa. Itse huomasin tämän pari vuotta sitten kun lopetin pilven polton että hei olen oikeasti jäljessä ja tyhmä olin vielä yksi niistä jotka sitä väärää informaatiota levittää. Olen yrittänyt sivistää itseäni ei ole helppoa.

Vierailija
2/2 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei monesti opiskele aiheita ja ei oikeasti tiedä sanovat "hienoja" sanoja jotta vaikuttaisivat fiskulta tai tietävät ne sanat väärin. Itse esim en tiedä ja hidas olen oppimaan asioita turhauttavan paljon vielä (Erityisluokallakin jouduin olemaan, Olen heikkolahjainen ihan oikeasti.). Mutta olen huomannut muissa ihmisissä että paljon eivät tiedä ja sanovat mitä sattuun. Varsinkin sellaiset noin minun tasoa älyltään olevat joten väärä tieto leviää oikein joukossa. Itse huomasin tämän pari vuotta sitten kun lopetin pilven polton että hei olen oikeasti jäljessä ja tyhmä olin vielä yksi niistä jotka sitä väärää informaatiota levittää. Olen yrittänyt sivistää itseäni ei ole helppoa.

Lisään tähän vielä että. Vieläkin ja varmasti aina tulevaisuudessakin, joudun miettimään useampaan otteeseen tiedon ja epäilemään sitä koska pääsä niin paljon väärää tietoa. Vieläkin voin sanoa ihan hyvin väärää tietoa kun en muista asioita oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi