Unelma Lapista - toinen kausi Areenassa
Kommentit (244)
Tulkitsin itse noita Kallen juttuja näin: yritti lohduttaa vaimoaan kun huolehti, onko vauvalla kaikki hyvin, ammatti-keskustelussa saattoi aivan hyvin olla taustalla se että Vilma itse koki että nuo kaksi vaihtoehtoa kiinnostaa ja mies totesti tämän ääneen tms. En tiedä onko näin mutta käsittämätöntä, miten negatiivisesti ihmiset tulkitsee tilanteita, jotka oli minun silmissäni ihan täysin neutraaleita :D Hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan ymmällään näistä viesteistä! Ollaanko katsottu ihan eri ohjelma. Mulla ei jäänyt tuosta Kallesta YHTÄÄN tuollainen olo, kun täällä puhutaan. Tosi symppis oli! Ja tasapainoisen oloinen, ihana pari. Jokaisen meidän kommunikaatiossa ulkoapäin joku särähtää joskus korviin ja niin myös jokaisen ohjelmassa olleen. Mitä sitten, näinhän se on aina ja vaan pari itse tietää kaikkien pienten klippien taustat jne. Symppis tyyppi!!
Sama täällä!
Minäkin oon ajatellut Kallella ja Vilmalla olevan ihan lämmin suhde. Ja itse tulkitsi polttopuiden pilkkomiskommentilla Kallen viittaavan omaan isäänsä, ei tästä kontekstista käynyt ilmi kuka niitä puuta pilkkoo. Niin hetken ollut itse isä, että hyvin voi vielä puhua omasta isästään isänä tajuamatta, että sillä voi viitata myös itseensä.
Mä oon ihan ymmällään näistä viesteistä! Ollaanko katsottu ihan eri ohjelma. Mulla ei jäänyt tuosta Kallesta YHTÄÄN tuollainen olo, kun täällä puhutaan. Tosi symppis oli! Ja tasapainoisen oloinen, ihana pari. Jokaisen meidän kommunikaatiossa ulkoapäin joku särähtää joskus korviin ja niin myös jokaisen ohjelmassa olleen. Mitä sitten, näinhän se on aina ja vaan pari itse tietää kaikkien pienten klippien taustat jne. Symppis tyyppi!!