Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko naistyypin: "kaikki miehet kiinnostuu minusta"?

Vierailija
09.02.2026 |

Lukiossa minulla oli kaveri, joka oli sitä mieltä, että kaikki miehet ihastuvat häneen. Selitti, miten hänen peräänsä vihelletään ja joku oli kuulemma melkein ajanut ojaan kun oli katsellut häntä hänen kävellessään tien viertä.

Joka paikassa joku mies hänen mielestään "katsoi" häntä.

Pari muuta vastaavaa olen kohdannut vuosien varella ja olen pitänyt tuollaista käytöstä nuoruuteen kuuluvana. 

Kuitenkin, hararstuksessa tutustuin viisikymppiseen naiseen, joka oli sitä mieltä, meidän ohjaaja (viisikymppinen mies) on ihastunut häneen.  Mies kuulemma aina hymyilee hänelle ja tulee aivan lähellä puhumaan. Mutta niin se mies tekee kaikille, hän on nauravainen luonne ja sukupuolesta tai muusta riippumatta hän menee lähelle juttelemaan. Ei nyt mitenkään liian lähelle kuitenkaan.

Kerran tämä nainen sanoi pukuhuoneessa, että "nuorempana olisin saanut kenet miehen tahansa". Menin kirjaimellisesti sanattomaksi hetkeksi.

Oletteko törmänneet tuollaiseen naistyyppiin tai kuuluuko tuttavapiiriinne sellainen?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta ei tunnu että olisin unelmanainen. Silti useamman kerran miehet (tutut ja tuntemattomat) on humalassa rohkaistuneet tulemaan juttelemaan mun luokse ja sanoneet että miksi en vaan hitto mene ja ota jotain miestä itselleni. Ihan kuin se ois tällein ujona helppoa :D Yks mies sanoi vähän aikaa sitten Tinderissä että suurin osa miehistä ei usko että oon olemassa (lapseton, 30+ v, sinkku). No olenhan minä. Varmaan ikisinkku lopun ikää.

Siis lapsettomia 30+ ikäisiä sinkkuja on joka oksalla, ihan kaikkea mitä ukot möläyttävät ei kannata uskoa :D 

T. Lapseton sinkku 30+ v.

Joo, se on totta! :D Mutta ilmeisesti ei uskonut että oon niin "vanha" kuvan perusteella (joka oli tuore) + pari muuta syytä miksi sanoi ettei tällaisia oo olemassa. Se tavallaan huvitti kun oon vauvapalstallakin lukenut että on kuin yksisarvisia etsisi kun on ollut jotain kriteerejä, jotka ovat sopineet muhun mutta joita en itse pidä ihmeellisinä. :)

Vierailija
82/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia naisia on, mutta ne eivät pääsääntöisesti ole niitä, "joiden perään vihellellään". 

Toki ulkonäön täytyy olla kohdillaan, mutta kovin paljoa keskiarvoa ei tarvitse ylittää. Sellainen "iloinen ja tyttömäinen" perusluonne vetää miehiä puoleensa kuin kärpäsiä - bimbo ei saa kuitenkaan olla, koska se karkottaa osan miehistä. Moni nainen on tällainen toisinaan, mutta ne, joista "kaikki kiinnostuu" ovat tällaisia lähes koko ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen, lapsuudenystävä. Nuorina kuljettiin paljon yhdessä, häntä aina vähintään vilkuilivat kaikki miehet. En yleensä huomannut mitään. Nyt 30 v myöhemmin hän on läpikäynyt 3 kihlausta/avoliittoa ja 1 avioliiton ja ihastuu edelleen helposti, aina on joku kierroksessa. Pettyy jatkuvasti suhteisiinsa mutta jaksaa yrittää uudelleen. 

daddy issue?

Ei, hyvä isä, tosin upseerina paljon poissa kotoa. Koulukiusattu kyllä.

Siis sitä juuri daddy issue on että isä ei ole aidosti läsnä.

Vai olisiko tuo ennemminkin no daddy issues kun ei ole mieshaittaa elämässä

Daddy issue (englanniksi daddy issues)

viitataan tilanteeseen, jossa henkilön suhde isään (tai isähahmoon) on ollut vaikea, puuttuva tai turvaton, ja se vaikuttaa aikuisuuden ihmissuhteisiin, itsetuntoon tai kiintymystyyliin.

Väestötutkimuksissa on havaittu, että isättömyydestä kärsivillä nuorilla voi olla korkeampi riski alkoholin, marihuanan ja muiden päihteiden käytössä. Esimerkiksi yhdessä tutkimuksessa 813 nuoren joukossa havaittiin isän kotona asumattomuuden korreloivan suurempaan alkoholin- ja marihuanan käyttöön sekä seksuaaliseen aktiivisuuteen.

Vierailija
84/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen työkaveri on juurikin tuollainen. Ainakin väittää, että miehet ovat hulluna hänen peräänsä ja hän saisi kenet vain haluaisi. Jostain syystä on kuitenkin elellyt vuoiskausia sinkkuna.

Heh hee, ilmeisesti käynyt koko kaupungin miehet kaikki läpi, muutto toiseen kaupunkiin voisi auttaa. Tai peiliin katsominen.

Vierailija
85/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitä puolisomateriaaliako ei sitten panna vai mikä tämä logiikka oikein on?"

No tällä palstallahan nyt tuppaa olemaan vähän enemmän sellaiset disney-haaveilut valloillaan joten se aito ja oikea parisuhdekumppanikin löytyy jonkun tuhkimotarinan kautta suurin piirtein. Vaikka todellisuudessa ne parisuhteetkin muodostuu niin että poljetaan jotain baari/tindertuttavuutta kuin tulpatonta mopoa (ja vielä paljaalla) ja sitten hupsista keikkaa ollaankin parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi