Tunnetko naistyypin: "kaikki miehet kiinnostuu minusta"?
Lukiossa minulla oli kaveri, joka oli sitä mieltä, että kaikki miehet ihastuvat häneen. Selitti, miten hänen peräänsä vihelletään ja joku oli kuulemma melkein ajanut ojaan kun oli katsellut häntä hänen kävellessään tien viertä.
Joka paikassa joku mies hänen mielestään "katsoi" häntä.
Pari muuta vastaavaa olen kohdannut vuosien varella ja olen pitänyt tuollaista käytöstä nuoruuteen kuuluvana.
Kuitenkin, hararstuksessa tutustuin viisikymppiseen naiseen, joka oli sitä mieltä, meidän ohjaaja (viisikymppinen mies) on ihastunut häneen. Mies kuulemma aina hymyilee hänelle ja tulee aivan lähellä puhumaan. Mutta niin se mies tekee kaikille, hän on nauravainen luonne ja sukupuolesta tai muusta riippumatta hän menee lähelle juttelemaan. Ei nyt mitenkään liian lähelle kuitenkaan.
Kerran tämä nainen sanoi pukuhuoneessa, että "nuorempana olisin saanut kenet miehen tahansa". Menin kirjaimellisesti sanattomaksi hetkeksi.
Oletteko törmänneet tuollaiseen naistyyppiin tai kuuluuko tuttavapiiriinne sellainen?
Kommentit (87)
Joo. Todellisuudessa ei tosiaankaan kaikki miehet ja nekin jotka kiinnostuu on pelkän helpon seksin perässä eli ei niitä tämä nainen kiinnosta vaan se, ettei ole ns tarkka tavarastaan.
Eikä siinä helpossakaan seksissä mitään pahaa ole, mutta se tekee pahaa että joku voi olla noin sokea. Etenkin kun tuntuu kuitenkin kärsivän siitä, ettei miehiä nappaa kuin se seksi.
Ikävää että kaikki naiset tulkitaan noin. En koskaan nuorena olettanut, että kaikki miehet kiinnostuvat. Silti sopivaa ei löytynyt. Ja tällä mennään.
Sellaista se on kun pitää yrittää pönkittää superhuonoa itsetuntoa satuilemalla ääneen. Kai se sitten tuntuu enemmän todelta kun kuulee omat sanansa ja kenties uskookin ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin niitä tuntuu tällä palstalla olevan runsaasti.
On ihmisiä, jotka on kiinnostavia, mukavia ja säteilyvoimaisia. Tottahan heistä kaikki kiinnostuu, vaikkei välttämättä siinä mielessä eikä kaikki kiinnostus ole edes kivaa. Mä olen tuollainen ihminen. Mun ex oli tuollainen. Nämä ihmiset ovat alfoja.
Useimmat naiset ovat. Johtuupi siitä, että miesten Y-kromosomi tekee niistä munakeskeisiä idiootteja, joiden koko universum pyörii terskannupin ympärillä ja sen pakkomielteen ympärillä, että pitäis päästä sitä nuppia jonkun pilluun tunkemaan.
Tiedäks, naiset ei ole yhtä kiinnostuneita miehistä. Eivät läheskään. MIes on riesa ja riski.
Nunnaluostarista päivää!
Useimmiten nuo on just niitä naisia joista ei tunnu kiinnostuvan kukaan ja ilmeisesti se on varsin kova paikka.
Tuohan on vanha kunnon pick me - girl joka elää miesten validaatiolle.
Joillakuilla meistä se tulee selkärangasta, mistä lie traumoista kummunneekaan. Sille ei voi mitään, eikä välttämättä edes huomaa käyttäytyvänsä eri tavalla kuin naisten seurassa. Sitä ajattelee vain olevansa ystävällinen, ja että vähempi olisi tylyä.