Tunnetko naistyypin: "kaikki miehet kiinnostuu minusta"?
Lukiossa minulla oli kaveri, joka oli sitä mieltä, että kaikki miehet ihastuvat häneen. Selitti, miten hänen peräänsä vihelletään ja joku oli kuulemma melkein ajanut ojaan kun oli katsellut häntä hänen kävellessään tien viertä.
Joka paikassa joku mies hänen mielestään "katsoi" häntä.
Pari muuta vastaavaa olen kohdannut vuosien varella ja olen pitänyt tuollaista käytöstä nuoruuteen kuuluvana.
Kuitenkin, hararstuksessa tutustuin viisikymppiseen naiseen, joka oli sitä mieltä, meidän ohjaaja (viisikymppinen mies) on ihastunut häneen. Mies kuulemma aina hymyilee hänelle ja tulee aivan lähellä puhumaan. Mutta niin se mies tekee kaikille, hän on nauravainen luonne ja sukupuolesta tai muusta riippumatta hän menee lähelle juttelemaan. Ei nyt mitenkään liian lähelle kuitenkaan.
Kerran tämä nainen sanoi pukuhuoneessa, että "nuorempana olisin saanut kenet miehen tahansa". Menin kirjaimellisesti sanattomaksi hetkeksi.
Oletteko törmänneet tuollaiseen naistyyppiin tai kuuluuko tuttavapiiriinne sellainen?
Kommentit (52)
Oikeasti niitä on kuten alfamiehiäkin. Filmitähdistä voi alkaa etsimään.
Erikoinen mittari naisena olemiselle
Ihmisillä nyt on kaikenlaisia käsityksiä itsestään. Joku on sitä mieltä, että hän on loistava kokki, tai mahtava sisustaja. Muuten vaan tyyliniekka. Joku taas ajattelee, että häntä aina sorsitaan, kaikki kadehtivat ja kampittavat.
Eikö tuo ole aika mukava ajatus, että kaikki miehet tykkää? Eikä se nyt ole varmaan ihan vääräkään päätelmä, että olisi aikoinaan saanut seksiä lähes kenen tahansa miehen kanssa. Kyllä useimmille miehille tarjottu seksi kelpaa.
Naisen on helppo saada kenet tahansa seksiseuraksi. Patjaksi kelpaa kuka vaan. Biologia selittää miesten käyttäytymisen.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin niitä tuntuu tällä palstalla olevan runsaasti.
On ihmisiä, jotka on kiinnostavia, mukavia ja säteilyvoimaisia. Tottahan heistä kaikki kiinnostuu, vaikkei välttämättä siinä mielessä eikä kaikki kiinnostus ole edes kivaa. Mä olen tuollainen ihminen. Mun ex oli tuollainen. Nämä ihmiset ovat alfoja.
Useimmat naiset ovat. Johtuupi siitä, että miesten Y-kromosomi tekee niistä munakeskeisiä idiootteja, joiden koko universum pyörii terskannupin ympärillä ja sen pakkomielteen ympärillä, että pitäis päästä sitä nuppia jonkun pilluun tunkemaan.
Tiedäks, naiset ei ole yhtä kiinnostuneita miehistä. Eivät läheskään. MIes on riesa ja riski.
Vierailija kirjoitti:
Naisen on helppo saada kenet tahansa seksiseuraksi. Patjaksi kelpaa kuka vaan. Biologia selittää miesten käyttäytymisen.
Näinhän se on. Yllä joku kertoi lukiotytöstä. Siinä iässä epävarmat nuoret ovat imarreltuja kaikista huomionosoituksista. Ne miehet, joiden lukiotyttö kuvittelee olevan hänestä kiinnostuneita, ovat mitä todennäköisimmin helppoa petikaveria vailla. Tyttö ei tajua, ettei miestä hänessä muu kiinnosta.
Tunnen. Hän laittaa itsestään monta kertaa päivässä oman naaman kuvan samasta kulmasta naamakirjaan. En tajua miksi. Jotenkin sairaan oloista.
Tunnen, lapsuudenystävä. Nuorina kuljettiin paljon yhdessä, häntä aina vähintään vilkuilivat kaikki miehet. En yleensä huomannut mitään. Nyt 30 v myöhemmin hän on läpikäynyt 3 kihlausta/avoliittoa ja 1 avioliiton ja ihastuu edelleen helposti, aina on joku kierroksessa. Pettyy jatkuvasti suhteisiinsa mutta jaksaa yrittää uudelleen.
Ei kuulu ja jos kuuluisi niin ei kuuluisi kauaa. Eihän tuollaista jaksa kukaan kuunnella ja jos naisen elämän suurin kulminoituma on se, kuinka paljon miehet häntä haluavat, niin hohhoijaa. Toiset meistä pukeutuvat tarkoituksella alaspäin ja värittömästi välttääkseen mieshuomiota, jotta saa keskittyä mielenkiintoisempiin asioihin, sitten on näitä tyrkkyjä kenen elämäntehtävä on kerätä mieshuomiota. Ei jatkoon
Mun pomo on tuollainen. Harva se viikko saamme töissä kuulla, kuinka jossakin täpötäydessä ravintolassa tai kokoussalissa juuri häntä on katsonut ja lähestynyt se puhetta pitänyt mies, kuinka hän sai taas yllättäen aivan erityiskohtelua hotellissa ja hänelle oli se mies ihan erityisen kohtelias ja huomaavainen siellä kaupassa. Että miten kummassa se juuri minut huomasi sieltä yleisön seasta se laulaja!
Keski-ikäinen nainen on sinkku, ollut kihloissa neljä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, lapsuudenystävä. Nuorina kuljettiin paljon yhdessä, häntä aina vähintään vilkuilivat kaikki miehet. En yleensä huomannut mitään. Nyt 30 v myöhemmin hän on läpikäynyt 3 kihlausta/avoliittoa ja 1 avioliiton ja ihastuu edelleen helposti, aina on joku kierroksessa. Pettyy jatkuvasti suhteisiinsa mutta jaksaa yrittää uudelleen.
Suhde on aina kahden kauppa ja jos mies ihastuu häneen, hänkin saa siitä energiaa. Se selittää tuota, että sama kuvio toistuu ja toistuu
Olen huomannut parhaaksi tavaksi itse vaatia vähintään 6kk kunnollista ja intensiivistä tutustumista ilman fyysistä kontaktia tai pääsyä etuihini, varallisuuteeni, kotiini, jne. Tänä aikana voi selvitellä miehen oman tilanteen, perhetaustan, mahdolliset velat, muut liabilityt, ym. Harvempi mies on niin rautainen että pystyy peittämään ongelmiaan puolta vuotta tiivistä yhteydenpitoa, kuten puheluita.
Nopeimmin rakastuvat ovat yleensä niitä, joilla on myös nopeasti lompsa tyhjä ja vaihtavat nopeasti kumppania. Turhaa kenenkään puolisikaan järkevän naisen tuhlata aikaansa tällaisiin
Vierailija kirjoitti:
daddy issue?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
daddy issue?
Ei, hyvä isä, tosin upseerina paljon poissa kotoa. Koulukiusattu kyllä.
Melkein nelikymppinen kollegani ja tuttavani (onneksi entinen) kertoi minulle usein miehistä, jotka olivat hänestä hyvin kiinnostuneita tai jopa juoksivat hänen perässään. En koskaan kuitenkaan nähnyt näitä miehiä itse teossa, mutta kai se oli uskottava, kun hän niin vakuutteli.
Kerran iltapäiväterassilla hän osoitti erästä leveän kävelykadun toisella puolella ihan omissa ajatuksissaan kulkevaa poliitikkoa, jonka kanssa oli kuulemma ollut samassa lukiossa (ja tullut jahdatuksi), ja toisteli innoissaan, että "kato, yrittää muka olla huomaamatta minua". Lopullinen versio oli se, että tuo mies ei tullut kollegani pöytään sen vuoksi, että minä olin esteenä. Hyi minua.
Kollega oli hyvin kiinnostunut eräästä paljon nuoremmasta työkaveristamme, joka oli saamastaan huomiosta aika kiusaantunut. Kollega muun muassa toi nuorukaiselle karkkeja ja selitti minulle, että karkkien tarkoitus oli saada nuorukainen olemaan juoksematta kollegani perässä. Tuo sekoilu päättyi pikkujouluyöhön, jona kollega kävi nuorukaiseen käsiksi ja veti tämän porttikongiin nuoleskelemaan. Ja sai lopulta pakit, kun nuorukainen kieltäytyi viemästä häntä kotiinsa, jossa vaimo jo odotteli.
Kollega meni yhtäkkiä naimisiin entisen miesystävänsä kanssa. Mies jo ennen häitä kertoi ihmisille avoimesti, että suostui kosintaan paremman puutteessa ja laiskuuttaan.
Kollega vaihtoi lopulta työpaikkaa. Sitä ennen hän ehti kertoa koko firmalle, että minä olin hänestä tosi kiinnostunut, ja jos (tuolloin, ennen sukupuolineutraalia avioliittolakia) olisi ollut mahdollista, olisin mennyt hänen kanssaan naimisiin. Tietämättäni olin siis itsekin juossut hänen perässään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu ja jos kuuluisi niin ei kuuluisi kauaa. Eihän tuollaista jaksa kukaan kuunnella ja jos naisen elämän suurin kulminoituma on se, kuinka paljon miehet häntä haluavat, niin hohhoijaa. Toiset meistä pukeutuvat tarkoituksella alaspäin ja värittömästi välttääkseen mieshuomiota, jotta saa keskittyä mielenkiintoisempiin asioihin, sitten on näitä tyrkkyjä kenen elämäntehtävä on kerätä mieshuomiota. Ei jatkoon
Eikö kannattaisi olla kiitollinen tyrkyille, hehän vievät epätoivotun huomion sinusta pois 🤔
Tunnistan. Alfanaaras. Harvinainen laji. Kattokaapa leijonalaumaa. Pinnallinen huomionhaku-uskomus siksi, että kahden sukupuolen alfailu eroaa toisistaan; urosten alfailu on enemmän agressiivista, karjutaan ja uhotaan. Alfaleijonanaaras taas kävelee kaiken läpi ja tietää, kuka on johtaja. Ja miehet seuraa. Nuoret ja vanhat.
Vierailija kirjoitti:
Melkein nelikymppinen kollegani ja tuttavani (onneksi entinen) kertoi minulle usein miehistä, jotka olivat hänestä hyvin kiinnostuneita tai jopa juoksivat hänen perässään. En koskaan kuitenkaan nähnyt näitä miehiä itse teossa, mutta kai se oli uskottava, kun hän niin vakuutteli.
Kerran iltapäiväterassilla hän osoitti erästä leveän kävelykadun toisella puolella ihan omissa ajatuksissaan kulkevaa poliitikkoa, jonka kanssa oli kuulemma ollut samassa lukiossa (ja tullut jahdatuksi), ja toisteli innoissaan, että "kato, yrittää muka olla huomaamatta minua". Lopullinen versio oli se, että tuo mies ei tullut kollegani pöytään sen vuoksi, että minä olin esteenä. Hyi minua.
Kollega oli hyvin kiinnostunut eräästä paljon nuoremmasta työkaveristamme, joka oli saamastaan huomiosta aika kiusaantunut. Kollega muun muassa toi nuorukaiselle karkkeja ja selitti minulle, että karkkien tarkoitus oli saada nuorukainen olemaan juoksematta kollegani pe
Hyi helvattu mikä tyyppi. Millainen psykoosi tuollaista aiheuttaa. Näitä on kyllä tullut nähtyä muissa keisseissä, että kun henkilö a tekee jotakin, niin se liittyisi aina jotenkin henkilöön b. Yleensä tämä henkilö b on narsisti ja kuvittelee, että koko maailma pyörii hänen ympärillään, kun muut hädin tuskin noteeraavat hänen olemassaoloaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi olla kiitollinen tyrkyille, hehän vievät epätoivotun huomion sinusta pois 🤔
Toki, sellaisille kuten vivianna eksymä, jne. Mutta tuskin hänkään tuollaisia tarinoita jaksaa kertoilla ja tuhlata toisten aikaa psykooseillaan
Vierailija kirjoitti:
Tuohan kertoo vain epävarmuudesta. Kerjää huomiota voidakseen uskotella itselleen olevansa hyväksytty. Ja sitten päätyy kenen tahansa kainaloon eivätkä suhteet kestä.
Sääliksi käy.
Ainakin niitä tuntuu tällä palstalla olevan runsaasti.