Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko naistyypin: "kaikki miehet kiinnostuu minusta"?

Vierailija
09.02.2026 |

Lukiossa minulla oli kaveri, joka oli sitä mieltä, että kaikki miehet ihastuvat häneen. Selitti, miten hänen peräänsä vihelletään ja joku oli kuulemma melkein ajanut ojaan kun oli katsellut häntä hänen kävellessään tien viertä.

Joka paikassa joku mies hänen mielestään "katsoi" häntä.

Pari muuta vastaavaa olen kohdannut vuosien varella ja olen pitänyt tuollaista käytöstä nuoruuteen kuuluvana. 

Kuitenkin, hararstuksessa tutustuin viisikymppiseen naiseen, joka oli sitä mieltä, meidän ohjaaja (viisikymppinen mies) on ihastunut häneen.  Mies kuulemma aina hymyilee hänelle ja tulee aivan lähellä puhumaan. Mutta niin se mies tekee kaikille, hän on nauravainen luonne ja sukupuolesta tai muusta riippumatta hän menee lähelle juttelemaan. Ei nyt mitenkään liian lähelle kuitenkaan.

Kerran tämä nainen sanoi pukuhuoneessa, että "nuorempana olisin saanut kenet miehen tahansa". Menin kirjaimellisesti sanattomaksi hetkeksi.

Oletteko törmänneet tuollaiseen naistyyppiin tai kuuluuko tuttavapiiriinne sellainen?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas miten täällä tällainen naisvihaketju saanut olla näin monta sivullista.

Jopa naiset innostuu kun puhe on kaikkien vihaamasta naistyypistä eli sellaisesta joka kuvittelee että on miesten mieleen. Naiset ja kateus....

Vierailija
62/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämän tyyppinen kaveri joka kuvittelee että hän on kaunis ja hauska kun miehiä riittää ja tuo välillä ylivuotava itsensä kehuskelu pistää välillä lievästi ärsyttämään. Ei ilmeisesti tiedä että miehet nyt vaan juoksee naisten perässä yleisestikin ja hänen kikattelunsa antaa hänestä helpon kuvan joten siksi on miehet jonossa.

Minusta se on ihme legenda että miehet muka tykkäisi metsästää haasteellisia naisia, kun oman kokemukseni mukaan menevät kyllä siitä missä vastus on vähäisintä.

Asiaan vaikuttanee mm. se ollanko etsimässä puolisoa vai panoa.

Panon kautta ne puolisotkin tuppaa löytymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ei tunnu että olisin unelmanainen. Silti useamman kerran miehet (tutut ja tuntemattomat) on humalassa rohkaistuneet tulemaan juttelemaan mun luokse ja sanoneet että miksi en vaan hitto mene ja ota jotain miestä itselleni. Ihan kuin se ois tällein ujona helppoa :D Yks mies sanoi vähän aikaa sitten Tinderissä että suurin osa miehistä ei usko että oon olemassa (lapseton, 30+ v, sinkku). No olenhan minä. Varmaan ikisinkku lopun ikää.

Siis lapsettomia 30+ ikäisiä sinkkuja on joka oksalla, ihan kaikkea mitä ukot möläyttävät ei kannata uskoa :D 

T. Lapseton sinkku 30+ v.

Vierailija
64/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfanaaraita todellakin on. Itse mieltäisin tämän karismaan ja itsetuntoon, ulkonäönkin kyllä oltava kunnossa. Miehiä kiinnostavat itsevarmat naiset. Tosin osa naisista tietää, ettei miehille voi olla ystävällinen ilman väärinkäsityksiä. Kulttuurimme kuitenkin on sellainen, että jos naiseen kohdistuu rikos, se oli hänen omaa syytään jos hymyili/käytti vääränlaisia vaatteita/oli liian laiha tai lihava. Siksi flirttailevia naisia karsastetaan. 

Kaikki flirttailevat naiset eivät myöskään ymmärrä flirttailevansa, vaan ihmettelevät jumalallista vetovoimaansa.

Vierailija
65/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jopas miten täällä tällainen naisvihaketju saanut olla näin monta sivullista.

Jopa naiset innostuu kun puhe on kaikkien vihaamasta naistyypistä eli sellaisesta joka kuvittelee että on miesten mieleen. Naiset ja kateus....

Kaksi alhaisinta puheenaihetta: minä ja seksi. Jos ei parempaa fokusta elämäänsä ja puheisiinsa keksi niin ei kannata ihmetellä jos kaikkia ei kiinnosta

Vierailija
66/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, valitettavasti. Siskot, yli 60 v molemmat, olleet ikänsä niiiin kauniita että jokainen mies rakastuu heihin, 18-80 vuotiaat. Oli sitten vastaantulija kadulla, kassajonossa joku, kuka tahansa mies duunarista lääkäriin/tuomariin. Jopa miehet kellä oma vaimo kainalossa!

Joskus luultiin että herjaa heittävät mutta kyllä he ihan tosissaan ovat, eikai sen ikäisiä enää hoitoonkaan kannata laittaa, antakoon mummojen luulla olevansa prinsessoja. Ja kun pysyy niistä kaukana niin hyvä.

Vierailija
67/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen, lapsuudenystävä. Nuorina kuljettiin paljon yhdessä, häntä aina vähintään vilkuilivat kaikki miehet. En yleensä huomannut mitään. Nyt 30 v myöhemmin hän on läpikäynyt 3 kihlausta/avoliittoa ja 1 avioliiton ja ihastuu edelleen helposti, aina on joku kierroksessa. Pettyy jatkuvasti suhteisiinsa mutta jaksaa yrittää uudelleen. 

daddy issue?

Ei, hyvä isä, tosin upseerina paljon poissa kotoa. Koulukiusattu kyllä.

Siis sitä juuri daddy issue on että isä ei ole aidosti läsnä.

Vierailija
68/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämän tyyppinen kaveri joka kuvittelee että hän on kaunis ja hauska kun miehiä riittää ja tuo välillä ylivuotava itsensä kehuskelu pistää välillä lievästi ärsyttämään. Ei ilmeisesti tiedä että miehet nyt vaan juoksee naisten perässä yleisestikin ja hänen kikattelunsa antaa hänestä helpon kuvan joten siksi on miehet jonossa.

Minusta se on ihme legenda että miehet muka tykkäisi metsästää haasteellisia naisia, kun oman kokemukseni mukaan menevät kyllä siitä missä vastus on vähäisintä.

Panoa tietysti. Ei puolisoa etsitä. Sellainen osuu kohdalle, jos on osuakseen. Tyrkyt ja panopuut eivät ole puolisomateriaalia vaan panopuita.

Vierailija
69/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ollut tuollainen, mitta anna mä arvaan, tuo on ollut yksivakio valhe ja huhu siinä sairaassa ja kuvottavassa mustamaalaus kampanjassa?

Mikä sen  ovelampaa muka (noooot) kun valehdella että joku olisi tuollainen uiiiii kaikki on mun perään ja uijui jotkut idarit uskoo? 

Pahoin pelkään, että moni uskoo tuollaista tuosta vaan, koska yleensä Gang Stalking järjestelijät ovat vähän älykkäämpiä kun mukaan  vedetyt tomppelit.

Saavat lietsottua muut mukaan valheilla, huhuilla , lavastuksilla ja rikoksillakin. 

Eikö ole hilpeää jos jostsin henkilöstä on liikkeellä kaikenlaisia huhuja ja syväanalyyseja, vaikka ei ole kun muutaman ihmisen kanssa tekemisissä ja ei ole somessa kertomassa mitään itsestään? 

Vierailija
70/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen, lapsuudenystävä. Nuorina kuljettiin paljon yhdessä, häntä aina vähintään vilkuilivat kaikki miehet. En yleensä huomannut mitään. Nyt 30 v myöhemmin hän on läpikäynyt 3 kihlausta/avoliittoa ja 1 avioliiton ja ihastuu edelleen helposti, aina on joku kierroksessa. Pettyy jatkuvasti suhteisiinsa mutta jaksaa yrittää uudelleen. 

daddy issue?

Ei, hyvä isä, tosin upseerina paljon poissa kotoa. Koulukiusattu kyllä.

Siis sitä juuri daddy issue on että isä ei ole aidosti läsnä.

Vai olisiko tuo ennemminkin no daddy issues kun ei ole mieshaittaa elämässä

Vierailija
71/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panoa tietysti. Ei puolisoa etsitä. Sellainen osuu kohdalle, jos on osuakseen. Tyrkyt ja panopuut eivät ole puolisomateriaalia vaan panopuita.

&n

Tyrkkyjä ja puita paneskelevat eivät ole valitettavasti aviomiesmateriaalia.

Vierailija
72/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia miehiäkin on, ehkä enemmänkin kuin naisia. Olen ainakin itse kohdannut niitä paljon, enkä ole todellakaan ollut kiinnostunut, enkä flirttaillut. Olen vetäytyvä ja ujo ja perusilmeeni on vakava.

Ihan viikko sitten yksi työkaverimies alkoi selittää minulle olevansa naimisissa. Sitä ennen hän on melkein joka lauseessa maininnut vaimonsa, olen vaan luullut hänen olevan hyvin perhekeskeinen ja rakastunut. Olikin kyse siitä, että hän luulee minun olevan ihastunut ja yrittävän iskeä häntä ja torjuu 'yritystäni' vaimo-puheilla.

Kerran kysyin yhdessä tilaisuudessa yhdeltä ventovieraalta mieheltä, että mitä kello on. Hän vastasi olevansa naimisissa. 

Tällaisia miehiä on ihan valtavasti, joilla on pullistunut itsetunto ja jotka luulevat kaikkien naisten haluavan heitä. Vastaavaa naista en ole sen sijaan tavannut koskaan.

Vierailija
73/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

&n

Sitä puolisomateriaaliako ei sitten panna vai mikä tämä logiikka oikein on?

Vierailija
74/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut naisia, joille miesten huomio on kaikki kaikessa. Varmaan jos aina keskittyy siihen huoneen ainoaan mieheen ja vielä flirttailevaan tyyliin, niin kyllä sitä huomiota vastineeksi saa. Meitä on moneksi.

Tosin pakko sanoa, että 18-25-vuotiaana isorintaisena hoikkana sievänä naisena oli käytännössä mahdotonta hävitä tapettiin. Sitä huomiota nyt vaan tuli halusi tai ei. Tästä jo aikaa. Nykyään mietin onko nenässäni joku tahra tms jos joku mies katsoo pidempään. Joskus ajattelen, että kai sitä olisi pitänyt osata nauttia siitä nuoruuden vetovoimasta enemmän, mutta se oli niin pintaan perustuvaa, että en osannut. Hyvä jos jotkut osaavat.

Vierailija
75/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia miehiäkin on, ehkä enemmänkin kuin naisia. Olen ainakin itse kohdannut niitä paljon, enkä ole todellakaan ollut kiinnostunut, enkä flirttaillut. Olen vetäytyvä ja ujo ja perusilmeeni on vakava.

Ihan viikko sitten yksi työkaverimies alkoi selittää minulle olevansa naimisissa. Sitä ennen hän on melkein joka lauseessa maininnut vaimonsa, olen vaan luullut hänen olevan hyvin perhekeskeinen ja rakastunut. Olikin kyse siitä, että hän luulee minun olevan ihastunut ja yrittävän iskeä häntä ja torjuu 'yritystäni' vaimo-puheilla.

Kerran kysyin yhdessä tilaisuudessa yhdeltä ventovieraalta mieheltä, että mitä kello on. Hän vastasi olevansa naimisissa. 

Tällaisia miehiä on ihan valtavasti, joilla on pullistunut itsetunto ja jotka luulevat kaikkien naisten haluavan heitä. Vastaavaa naista en ole sen sijaan tavannut koskaan.

Voihan myös olla että vaimoaan mainostamalla mies ikäänkuin yrittää kohottaa osakkeitaan koska on jollekin naiselle kelvannut. Että otahan tästä hyvä ukkomies itsellesi jo tänään!

Vierailija
76/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella suurin osa piti yhtä työttöä ulkonäöllisesti haluttavimpana. Samalla luokalla oli kuitenkin toinen tyttö, jota suurin osa piti mukavimpana sekä fiksumpana.

Eli kyllä tuollaisia on.

Vierailija
77/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri on juurikin tuollainen. Ainakin väittää, että miehet ovat hulluna hänen peräänsä ja hän saisi kenet vain haluaisi. Jostain syystä on kuitenkin elellyt vuoiskausia sinkkuna.

Vierailija
78/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta vain yksi asiallinen kommentti,

jonka itse liputin pois mahdollisten mustis_alanuolten takia.

Ei olisi koskaan pitänyt missään mainita, että ei ole vielä menopaussi-ikäinen ja/tai

on yhä xs-kokoinen.. tai sitä, että kaipuupalstan terkuttaja on +20 vuotta nuorempi m, koska naiset alkoivat kovin häijyiksi. Tämä ilmenee monin tavoin. Olen tarkkanäköinen. (*Liputan muuten tämänkin). 

Mitä miehiin tulee - en ole ollenkaan tyrkky enkä flirtti, vaan hillitty, mukava, kiva.. eteerisesti. En koskaan pukeudu esimerkiksi mauttomiin tissipaitoihin. Minihameita ja lyhyitä shortseja käytän kyllä, koska pitkät hoikat urheilijan jalat ovat minusta keskisen kehoni yksi parhaista asioista hoikan vyötärön ohella. Jokaisessa meissä on jtn kaunista, jota kannattaa korostaa.

Voisiko tämä olla ihan vain tekaistu aloitus; kommentit ovat niin ilkeitâ. Niin tai näin, taattua omaa pahaa oloa ôksentavaa negisvauvaa.. pakkasen puolella 365.

E

Vierailija
79/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Alfanaaraita todellakin on. Itse mieltäisin tämän karismaan ja itsetuntoon, ulkonäönkin kyllä oltava kunnossa. Miehiä kiinnostavat itsevarmat naiset. Tosin osa naisista tietää, ettei miehille voi olla ystävällinen ilman väärinkäsityksiä. Kulttuurimme kuitenkin on sellainen, että jos naiseen kohdistuu rikos, se oli hänen omaa syytään jos hymyili/käytti vääränlaisia vaatteita/oli liian laiha tai lihava. Siksi flirttailevia naisia karsastetaan. 

Kaikki flirttailevat naiset eivät myöskään ymmärrä flirttailevansa, vaan ihmettelevät jumalallista vetovoimaansa.'

//

Alfa ja Sigma. Kyllä. Hyvä kommentti. E

Vierailija
80/85 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailevilla naisilla on varmaankin vientiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan