Miten arvotalo eroaa tavallisista taloista?
Onko olemassa myös se toisen ääripään talo, mikä sen nimi on?
Kommentit (14)
Hökkelin voit saada hyvin edullisesti , arvotalosta maksat miljoonasta ylöspäin , tavalliset talot siltä väliltä
Minä asun arvotalossa. Olen sijoittanut tähän lähes koko elämäni. Minulle tämä on arvotalo. Vuorineuvos voisi olla eri mieltä.
Isommalla lainalla pykätty puu tai betonineliö.
Arvotalo -nimitys kuvastaa sen sanojan alemmuudentuntoista ajatusmaailmaa.
Suojeltu jugendtalo esimerkiksi.
Vastakohta on neukkukuutio joka kannattaa purkaa ja rakentaa korkeampi talo tilalle jos tontti hyvällä paikalla. Remotit maksavat näihin enemmän kuin talon arvo on eikä persaukisilla asukkailla ole varaa kustantaa niitä.
Kallis hinta, jonka joku suostuu maksamaan. Lehtisaaren tapauksessa kysymys on sijainnista ja isoista asunnoista.
Valkoiseksi kalkittu tai rapattu ulkoseinä ,ennen navetta
Sijainti, hinta ja joissain tapauksissa ikä
Vaikka se Donnerin suvun omistama kerrostalo.Jonka ostivat ilmaisilla rahoilla,perityillä siis.
Arvotalo on, joko rakennettu paremmista aineista ja paremmin. Marmoria ja merkkikalusteet. Viimeistely on tehty. Tai historiallinen rakennus.
Perustalossa on aina, joku nurkka josta on menty aidan ali. Saastetty ihan kaikessa mahdollisessa alkaen patevista rakennusmiehista.
Se on vahan kuin mersu ja lexus.
Eilen olin lexuksen takapenkilla ja katselin vinoja siksak ompeleita nahkaistuimessa. Arvoautossa ei tosiaan mene yksikaan ommel vinona lapi.
Puoli metriä graniittia perustuksissa ja seinissä olisi kyllä aika arvokasta ja jos talo olisi vielä perustettu kalliolle. Vuolukivi ajaisi myös asiansa, jos sitä olisi seinät, sillä siihen saisi kaiverrettua kivoja koristeluja. Sijainti on tärkeä.