Tunnetko naistyypin: "kaikki miehet kiinnostuu minusta"?
Lukiossa minulla oli kaveri, joka oli sitä mieltä, että kaikki miehet ihastuvat häneen. Selitti, miten hänen peräänsä vihelletään ja joku oli kuulemma melkein ajanut ojaan kun oli katsellut häntä hänen kävellessään tien viertä.
Joka paikassa joku mies hänen mielestään "katsoi" häntä.
Pari muuta vastaavaa olen kohdannut vuosien varella ja olen pitänyt tuollaista käytöstä nuoruuteen kuuluvana.
Kuitenkin, hararstuksessa tutustuin viisikymppiseen naiseen, joka oli sitä mieltä, meidän ohjaaja (viisikymppinen mies) on ihastunut häneen. Mies kuulemma aina hymyilee hänelle ja tulee aivan lähellä puhumaan. Mutta niin se mies tekee kaikille, hän on nauravainen luonne ja sukupuolesta tai muusta riippumatta hän menee lähelle juttelemaan. Ei nyt mitenkään liian lähelle kuitenkaan.
Kerran tämä nainen sanoi pukuhuoneessa, että "nuorempana olisin saanut kenet miehen tahansa". Menin kirjaimellisesti sanattomaksi hetkeksi.
Oletteko törmänneet tuollaiseen naistyyppiin tai kuuluuko tuttavapiiriinne sellainen?
Kommentit (82)
En tunne tuollaista henkilöä, mutta naisena olen huomannut, että samoihin miehiin suurin osa naisista aina ihastuu. Huomaan sen koska itsekin kiinnostun heistä, niin eiköhän miehillä ole sama juttu naisten suhteen.
On naisia joiden kommunikointi aina ja ihan kaikkien miesten kanssa on flirttailevaa. Hymyilevät, kiemurtelevat, kikattelevat jne. Ja sitten tietenkin osa miehistä kiinnostuu ja myös ilmaisee sen kiinnostuksen.
Mun kaveri tekee tätä jatkuvasti ja jopa omien kavereidensa miesten seurassa sekä ollessaan itse parisuhteessa. Ei minusta normaalia aikuisen ihmisen käytöstä. Mikä lie syvä epävarmuus siellä taustalla tai joku lapsuustrauma.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan. Alfanaaras. Harvinainen laji. Kattokaapa leijonalaumaa. Pinnallinen huomionhaku-uskomus siksi, että kahden sukupuolen alfailu eroaa toisistaan; urosten alfailu on enemmän agressiivista, karjutaan ja uhotaan. Alfaleijonanaaras taas kävelee kaiken läpi ja tietää, kuka on johtaja. Ja miehet seuraa. Nuoret ja vanhat.
Naaras 🤣
Vierailija kirjoitti:
On naisia joiden kommunikointi aina ja ihan kaikkien miesten kanssa on flirttailevaa. Hymyilevät, kiemurtelevat, kikattelevat jne. Ja sitten tietenkin osa miehistä kiinnostuu ja myös ilmaisee sen kiinnostuksen.
Mun kaveri tekee tätä jatkuvasti ja jopa omien kavereidensa miesten seurassa sekä ollessaan itse parisuhteessa. Ei minusta normaalia aikuisen ihmisen käytöstä. Mikä lie syvä epävarmuus siellä taustalla tai joku lapsuustrauma.
Okei eli kiemurtelu ja kikattelu tehoaa miehiin. Mitä se kertoo miehistä?
Täältä on poistettu monta vastausta. Miksi?
Musta ei tunnu että olisin unelmanainen. Silti useamman kerran miehet (tutut ja tuntemattomat) on humalassa rohkaistuneet tulemaan juttelemaan mun luokse ja sanoneet että miksi en vaan hitto mene ja ota jotain miestä itselleni. Ihan kuin se ois tällein ujona helppoa :D Yks mies sanoi vähän aikaa sitten Tinderissä että suurin osa miehistä ei usko että oon olemassa (lapseton, 30+ v, sinkku). No olenhan minä. Varmaan ikisinkku lopun ikää.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä itse edes tajua tätä vaan ovat tietenkin omasta mielestään siveellisiä ja kilttejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei eli kiemurtelu ja kikattelu tehoaa miehiin. Mitä se kertoo miehistä?
Jopa mies tietää että valtaosa miehistä on naisten perään kuolaavia rakkeja.
Vierailija kirjoitti:
On tämän tyyppinen kaveri joka kuvittelee että hän on kaunis ja hauska kun miehiä riittää ja tuo välillä ylivuotava itsensä kehuskelu pistää välillä lievästi ärsyttämään. Ei ilmeisesti tiedä että miehet nyt vaan juoksee naisten perässä yleisestikin ja hänen kikattelunsa antaa hänestä helpon kuvan joten siksi on miehet jonossa.
Minusta se on ihme legenda että miehet muka tykkäisi metsästää haasteellisia naisia, kun oman kokemukseni mukaan menevät kyllä siitä missä vastus on vähäisintä.
joskus olen tällaisia naisia tavannut, joku syyhän tuollaiseen luulotteluun varmasti on, en ole alkanut oikaista asioita, tuskin siitä mitään hyöytä olisi. AIka usein kysymys on myös sellaisesta, ettei tämä henkilö ole mitenkään innostunut saamastaan jatkuvasta huomoista vaan kokee sen ahdisteluna ja on vihainen siitä, joku terapia varmaan olisi paikallaan, mutta sitäkään en ole sanonut koskaan, siitäkään olisi tuskin hyötyä kenelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Täältä on poistettu monta vastausta. Miksi?
Ihmettelin kanssa, ihan asiallisia vastauksia poistettu.
Se että heteromies automaattisesti ohikulkiessaan vilkaisee sinun tai minun tissejä ei ole merkki ihastumisesta, vaan automaattinen reaktio ilman mitään sen kummempaa. En myöskään kuvittele, että kun näin keski-ikäisenä hölkkäilen tuulipuvussa jalkakäytävällä, autoista minua vilkuilevat miehet katselisivat tai olisivat kiinnostuneita minusta. Kunhan tarkkailevat liikennettä liikenneturvallisuusmielessä ja ehkä huomaavat, että olen 180 cm ja hoikanpuoleinen. Eivät ne minusta ole kiinnostuneita, kunhan automaattivilkuilevat ketä tahansa naisia.
Onhan niitäkin, jotka valehtelevat saavansa jotain kikkelikuvia melkein päivittäin, ja ovat olevinaan kauhean pahastuneita tästä. Haisee kilometrin päähän, että kyse on tosiasiassa samasta ilmiöstä.
No jopas miten täällä tällainen naisvihaketju saanut olla näin monta sivullista.
Olen itsekin ollut sellainen nuorempana, että aina oli joukko ihailijoita - ja en todellakaan heitä kaivannut ympärilleni. Koin sen hiton ahdistavana, mutta osa kavereista oli siitä kateellisia. Yksi petolinnun perse joskus tiuskaisikin minulle, että "oletko varma, että se tuijottaa sinua!" ja olin toki varma, kun soitteli peräänkin ja inhosin sitä seurusteluun kerjäämistä.
Tunnen kyllä myös sellaisia naisia, joilla on selkeästi tällainen vaikutus miehiin, että kuolaavat ympärillä kuin pahaiset piskit. Eivät välttämättä ole aina omaan silmääni mitenkään erityisen hyvännäköisiä, mutta ehkäpä heissä on jotain erityistä miesten mielestä.
Mutta vakavasti: jos olette aikuisia, niin mitä hiton väliä sillä on, jos joku kokee jumppamaikan hymyilyn ja tuijottelun kiinnostuksen osoittamisena. Anna toisen nauttia siitä luulosta. Toisaalta sinähän et voi tietää, jos flirttiä on heillä enemmänkin kuin teillä muilla. Ainahan voit pistää kilpailun pystyyn! Alat vain vilkuttamaan silmää entistä enemmän. Testatkaa kumpaan loveen valkku lankeaa. Siksihän tämä on sulle ongelma, eikö? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä itse edes tajua tätä vaan ovat tietenkin omasta mielestään siveellisiä ja kilttejä.
Olin täysin tyrmistynyt kun minulle tällaisena kilttinä ja siveellisenä aina esiintynyt avautui täydeksi kikattelevaksi ja ällösti miellyttäväksi kaksmieliläppää tykittäväksi kanaksi kun mies tuli seuraan. Kun tilanne oli ohi niin hän oli kuin mitään ei olisi tapahtunut ja itse olin edelleen suu pyöreänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämän tyyppinen kaveri joka kuvittelee että hän on kaunis ja hauska kun miehiä riittää ja tuo välillä ylivuotava itsensä kehuskelu pistää välillä lievästi ärsyttämään. Ei ilmeisesti tiedä että miehet nyt vaan juoksee naisten perässä yleisestikin ja hänen kikattelunsa antaa hänestä helpon kuvan joten siksi on miehet jonossa.
Minusta se on ihme legenda että miehet muka tykkäisi metsästää haasteellisia naisia, kun oman kokemukseni mukaan menevät kyllä siitä missä vastus on vähäisintä.
Asiaan vaikuttanee mm. se ollanko etsimässä puolisoa vai panoa.
Noh itse olen autisti ja minulla on 30 vuotta kestänyt ystävyys toisen autistinaisen kanssa. Emme ehkä ole missitasoa, mutta olemme hoikkia, symmetriset kasvot, hyvin pukeutuneita jne. Meillä on molemmilla perheet emmekä ole koskaan olleet kauhean kiinnostuneita muista ihmisistä, saati flirttailusta. Ja molemmat etenkin nuorempina pohdimme, miksi niin usein miehet sekoavat ihan vaan esimerkiksi 15 minuutin juttelusta? Lähetämmekö jotain kiinnostumisen signaaleja tietämättämme, vai kiinnostaako meissä juuri se, että meitä ei kiinnosta? Siis molemmille on osunut jopa ihan vainoamistapauksia, jossa alamme saada ventovieraalta mieheltä päivin ja öin viestejä tai puheluita (ovat kaivaneet jostain yhteystiedot) jos olemme vaikkapa työkontekstissa vaihtaneet muutaman vitsin. Nykyään tuo on vähentynyt kun lähestymme 50 vuoden ikää, mutta ei vielä loppunut kokonaan.
Nyt odotan vauvapalstan analyysiä tästä? Käykö tätä kaikille naisille vai onko autismi jokin juttu tässä?
Narsismia on kaikilla, toisilla enemmän toisilla vähemmän. Mitä enemmän sitä ruokkii, sitä enemmän uskoo omiin satuihin.