Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linnan juhlien televisiointi kannattaisi lopettaa. Kenelle tulee aidosti hyvä olo lähetyksen seuraamisesta?

Vierailija
07.12.2024 |

Linnan juhlien televisiointi kannattaisi lopettaa. Kenelle tulee aidosti hyvä olo lähetyksen seuraamisesta? Paljon pahaa mieltä, kateutta ja ärtymystä on herännyt jälleen keskustelupalstalla. Mitä järkeä on kritisoida ja haukkua muiden ulkonäköä ja tamineita?

Varsinkin nyt kun veteraaneja, jotka olivat linnan tähdet, ei enää ole juhlissa, ei televisioinnille ole perustetta. 

Juhlitaankohan missään muussa maassa kansallispäivää katsomalla televisiosta toisten ihmisten juhlimista? Juhliminen on ulkoistettu muille, ja oma toimijuus on alettu alas.

Ihmettelen vain. Kekkosen ajalta tämä televisiointi on peräisin. Olisi jo aika antaa juhlivien juhlia rauhassa ilman televisiointia ja järjestää ihmisille oikeita juhlia. Itsenäisyys on oikeasti tärkeä asia, jota kannattaa juhlia!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli miljoonalle tulee.

Vierailija
2/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli miljoonalle tulee.

Ihmiset katsovat, kun ei ole muutakaan. Ovat kateellisia, ahdistuneita ja surullisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdettä on näyttänyt riittävän tuutin täydeltä vielä täksikin päiväksi. 

Vierailija
4/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä ole mikään pakko seurata, jos ei halua arvoisa ensimmäinen postaaja

Vierailija
5/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkaan ei ole

pakko katsoa

pahempaakin paskaa näytetään 

Vierailija
6/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkia esittävät artistit ainoa mikä mua noissa bileissä kiinnostaa

Vierailija
7/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo on hauskaa seurattavaa.

Vierailija
8/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Du kan göra som jag och låta bli att titta på det. Yle-skatten betalar du oberoende av vad de sänder.

Vierailija
9/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veteraanit saikin omat juhlansa ilman huomiohuorien huomiohuoraamista. 

Vierailija
10/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli miljoonalle tulee.

Ihmiset katsovat, kun ei ole muutakaan. Ovat kateellisia, ahdistuneita ja surullisia.

Mitä että? Mun telkkarissa on lähes 20 ilmaiskanavaa, en katsonut juhlia tänäkään vuonna. Joten kyllä sinullakin vaihtoehtoja oli. Ärsyttää tämä muilta kieltäminen, jos ei itseä kiinnosta.

Vierailija
11/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nautin juhlien ja kauniiden pukujen katsomisesta. En ole kateellinen osallistujille, on iso satsaus hankkia kallis puku, jolle ei muuta käyttöä ole ja päälle kampaajat, matka Hkiin ja yöpyminen siellä. Juhlissa olisin vaivautunut kun en ole tuttu kenenkään kanssa ja ruokatarjoilua en kehtaisi rohmuta niin paljon kun mieli tekisi. Boolista en välitä. Jalat sattuisivat korkkareissa. Toki menisin silti iloisena jos kutsu kävisi.

Vierailija
12/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä lopeteta. Minä katson niitä mielelläni.

Vierailija
13/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä muistutus suomalaisille ettei tämän maa ole enää meidän käsissä.

Vierailija
14/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veteraanit saikin omat juhlansa ilman huomiohuorien huomiohuoraamista. 

Se ei käy!

Vierailija
15/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään Ylen Linnan juhlat -lähetystä seurasi tänä vuonna keskimäärin 2,1 miljoonaa ihmistä, Yle kertoo tiedotteessaan. Finnpanelin tilastoinnin mukaan lähetys tavoitti 2,8 miljoonaa suomalaista.

Vierailija
16/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli miljoonalle tulee.

Kun ei ole muutakaan?😂 Missä pahvilaatikossa sinä elät?😂

Vierailija
17/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää, ensin rikkaiden verotiedot ja sitten linnan juhlat. Voi Luoja.

Vierailija
18/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko katsoa.

Ja onhan se kotikatsojalle usein tylsää. Pukuja ei ehdi nähdä kunnolla, kun vilahtavat niin nopeasti ohi. Vieraita ei aina ehdi edes tunnistaa.

Mutta kuten sanottu, ei ole pakko katsoa.

Vierailija
19/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mun kaikki kestää, ensin rikkaiden verotiedot ja sitten linnan juhlat. Voi Luoja.

Naisen katkeruus voittaa kuolemankin. 

Vierailija
20/47 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä nautin juhlien ja kauniiden pukujen katsomisesta. En ole kateellinen osallistujille, on iso satsaus hankkia kallis puku, jolle ei muuta käyttöä ole ja päälle kampaajat, matka Hkiin ja yöpyminen siellä. Juhlissa olisin vaivautunut kun en ole tuttu kenenkään kanssa ja ruokatarjoilua en kehtaisi rohmuta niin paljon kun mieli tekisi. Boolista en välitä. Jalat sattuisivat korkkareissa. Toki menisin silti iloisena jos kutsu kävisi.

Raskas ja kallis päivähän tuo olisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi