Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, miksi ihmiset käyvät Yrjönkadun uimahallissa!

Vierailija
08.02.2026 |

Ihan hyvällä kysyn.

Minua ei vain kiinnosta uida alastomana muiden naisten kanssa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nusss..en ja kyyläys ja omakiva. Jatkot baarissa. Esim homobaarissa. Puhelinnumerot vaihdetaan jne.

Vierailija
2/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käy homoilemassa. En tiedä miksi naiset haluavat olla alasti, mutta itse uimahalli on tosi kiva. Siellähän kyllä saa olla uikkarissa. Joskus oli kiva kun lähti suoraan yrjönkadun uimahallista kaupungille, niin ei tarvinnut olla märkää uikkaria laukussa. Mutta en kyllä tiedä miksi se niin hauskaa olisi olla alasti. Onhan se vaihtelua, eikä se häiritse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vieressä ja sauna on hyvä. Käyntihinta edullinen

Vierailija
4/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun vieressä ja sauna on hyvä. Käyntihinta edullinen

Paljonko kerta?

Vierailija
5/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkena on ihana uida. Vesi tuntuu hyvältä iholla.  Eikä ole toinen sukupuoli kyyläämässä.

Vierailija
6/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet käy homoilemassa. En tiedä miksi naiset haluavat olla alasti, mutta itse uimahalli on tosi kiva. Siellähän kyllä saa olla uikkarissa. Joskus oli kiva kun lähti suoraan yrjönkadun uimahallista kaupungille, niin ei tarvinnut olla märkää uikkaria laukussa. Mutta en kyllä tiedä miksi se niin hauskaa olisi olla alasti. Onhan se vaihtelua, eikä se häiritse. 

Etkö sä raukka ole ikinä uinut alasti? Jankutat kuin vammainen. 

Vierailija
7/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ventovieraille on luontevaa ja kivaa näyttää sukupuolielimiä.

Vain Suomessa.

Vierailija
8/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei käy äänekkäitä m.muja

Vierailija
9/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut käydä siellä kun usein olen hotellissa vieressä. Haluaisin tietää voinko käydä siellä ilman että joku tarttuu pikkukiliin kiinni? 

En harrasta poikasuhteita mutta paikka vaikuttaa hienolta. Siksi haluaisin käydä siellä.

Vierailija
10/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gay kansan kokoontumispaikka toi on. Ei siellä kukaan normaali ihminen käy vaikka upea paikka onkin.

Vierailija
11/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut käydä siellä kun usein olen hotellissa vieressä. Haluaisin tietää voinko käydä siellä ilman että joku tarttuu pikkukiliin kiinni? 

En harrasta poikasuhteita mutta paikka vaikuttaa hienolta. Siksi haluaisin käydä siellä.

Nieletkö?

Vierailija
12/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin, yrjöän ja kadun.

Vierailija
13/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö?

Sukuperimä on Pohjanmaalta. Sperman mausta tulee oksennus ja välitön tapporeaktio. Missä tavataan?

Vierailija
14/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienossa rakennuksessa.

Vain Suomessa !!

Vierailija
15/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa uida uikkarilla tai ilman.

Vierailija
16/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gay kansan kokoontumispaikka toi on. 

Aina ollut.

Ei siellä kukaan normaali ihminen käy, vaikka 

upea paikka onkin.

Vierailija
17/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet käyvät tsekkaamassa varustukset ja k*llinnupit. Että kuka on kannattava poke.

Vierailija
18/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gay kansan kokoontumispaikka toi on. Ei siellä kukaan normaali ihminen käy vaikka upea paikka onkin.

Vierailija
19/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi siellä olevan enimmäkseen niin hirveitä vanhoja vitjapalleja,möhömahoje ja roikkupakaroita ja tissejä että homoiltakin menis halut.

Vierailija
20/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitöntä.

Vain Suomessa !!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi