Kertokaa, miksi ihmiset käyvät Yrjönkadun uimahallissa!
Ihan hyvällä kysyn.
Minua ei vain kiinnosta uida alastomana muiden naisten kanssa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Nakkena on ihana uida. Vesi tuntuu hyvältä iholla. Eikä ole toinen sukupuoli kyyläämässä.
Oletpa naiivi, luuletko ettei siellä ole lesboja nauttimassa silmäkarkista.
Uikkarit on nykyään salllittuja kun joitain homomiehiä ujostuttaa erektiossa ole oma ja muiden penikset.
Ihan kiva, ei tarvi olla uikkareita mukana. Ollaanhan saunassakin alasti, ei se alasti uiminen sen kummempaa ole. Itse tarvitsen aika vahvat silmälasit nähdäkseni tarkasti, mutta toisaalta en kyllä muutenkaan toisten paikkoja vilkuile.
En yleensä tykkää uimahalleista, ovat niin epäviihtyisiä paikkoja. Mutta Yrjönkadun uimahalli on todella kaunis. Pidän kovasti myös siitä, että sieltä saa ruokaa ja juomaa ja saa sen oman pienen ns. kopin. Tulee mieleen Budapestin perinteikkäät kylpylät. Alastomuus ei minua häiritse, koska miehiä ei ole paikalla. Eikä haittaa, jos joku lesbo katselee, koska osaavat tehdä sen huomaamattomasti, kunnioittavasti ja häiritsemättä.
Kai siellä saa nykyään uida myös uimapuku päällä. Itse olen käynyt siellä joskus paljonkin ja uinut alasti, silloin se oli sääntönä. Kävin Yrjönkadun hallissa sen kauneuden takia ja toisaalta asuin lähellä, joten se oli myös lähin uimahalli.
Ei savua ilman tulta!
Vierailija kirjoitti:
Miehet käy homoilemassa. En tiedä miksi naiset haluavat olla alasti, mutta itse uimahalli on tosi kiva. Siellähän kyllä saa olla uikkarissa. Joskus oli kiva kun lähti suoraan yrjönkadun uimahallista kaupungille, niin ei tarvinnut olla märkää uikkaria laukussa. Mutta en kyllä tiedä miksi se niin hauskaa olisi olla alasti. Onhan se vaihtelua, eikä se häiritse.
Naisten vuorolla ei ole m-i-e-h-i-ä.
Suurin osa miehistä ei häiritse, mutta uimahallista aina löytyy muutama sellainen, joka joko kyylää tai sitten vain mukiloi tahallaan vieressä kroolatessaan.
Ennen kuin uimapuvut sallittiin, Yrjönkadun hallissa oli mielestäni vieläkin rennompi tunnelma. Aion käydä nytkin, kunhan lakkaa savuamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakkena on ihana uida. Vesi tuntuu hyvältä iholla. Eikä ole toinen sukupuoli kyyläämässä.
Oletpa naiivi, luuletko ettei siellä ole lesboja nauttimassa silmäkarkista.
Mitä väliä.
Vierailija kirjoitti:
Uikkarit on nykyään salllittuja kun joitain homomiehiä ujostuttaa erektiossa ole oma ja muiden penikset.
Johtunee itse asiassa m*slimeista.
Käy siellä lesbojakin mutta suurin osa on pareja joten voitte olla rauhassa.
Mitä ihmettä oikein höpötät? Etkö osaa lukea? Olen syntyperäinen helsinkiläinen ja käynyt siellä vuosikymmeniä. Yhdessä vaiheessa oli työpaikka lähellä ja tuli käytyä useinkin. Uin siellä alastomana, se oli silloin siellä sääntö. Sittemmin sinne tuli sellainen sääntö, että voi olla uikkareissa tai ilman, ja tuli käytyä vähän kummallakin tavalla. Minulle on ihan se ja sama olenko tai onko joku muu uima-asussa vai alasti. En tiedä miksi se olisi kumpaankaan suuntaan mikään iso asia, vaikka joillekin alastomuus on erityisen mukavaa tai erityisen epämiellyttävää. Minä "raukka" toki olen uinut usein luonnonvesissä alasti, esim. mökin saunasta, kuten useimmat muutkin suomalaiset. Taidat olla lukutaidoton juntti vai mikä lie ongelmasi.