Kertokaa, miksi ihmiset käyvät Yrjönkadun uimahallissa!
Ihan hyvällä kysyn.
Minua ei vain kiinnosta uida alastomana muiden naisten kanssa.
Kommentit (32)
Miehet käy homoilemassa. En tiedä miksi naiset haluavat olla alasti, mutta itse uimahalli on tosi kiva. Siellähän kyllä saa olla uikkarissa. Joskus oli kiva kun lähti suoraan yrjönkadun uimahallista kaupungille, niin ei tarvinnut olla märkää uikkaria laukussa. Mutta en kyllä tiedä miksi se niin hauskaa olisi olla alasti. Onhan se vaihtelua, eikä se häiritse.
Asun vieressä ja sauna on hyvä. Käyntihinta edullinen
Vierailija kirjoitti:
Asun vieressä ja sauna on hyvä. Käyntihinta edullinen
Paljonko kerta?
Nakkena on ihana uida. Vesi tuntuu hyvältä iholla. Eikä ole toinen sukupuoli kyyläämässä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet käy homoilemassa. En tiedä miksi naiset haluavat olla alasti, mutta itse uimahalli on tosi kiva. Siellähän kyllä saa olla uikkarissa. Joskus oli kiva kun lähti suoraan yrjönkadun uimahallista kaupungille, niin ei tarvinnut olla märkää uikkaria laukussa. Mutta en kyllä tiedä miksi se niin hauskaa olisi olla alasti. Onhan se vaihtelua, eikä se häiritse.
Etkö sä raukka ole ikinä uinut alasti? Jankutat kuin vammainen.
Vierailija kirjoitti:
Ventovieraille on luontevaa ja kivaa näyttää sukupuolielimiä.
Vain Suomessa.
Olen ajatellut käydä siellä kun usein olen hotellissa vieressä. Haluaisin tietää voinko käydä siellä ilman että joku tarttuu pikkukiliin kiinni?
En harrasta poikasuhteita mutta paikka vaikuttaa hienolta. Siksi haluaisin käydä siellä.
Gay kansan kokoontumispaikka toi on. Ei siellä kukaan normaali ihminen käy vaikka upea paikka onkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut käydä siellä kun usein olen hotellissa vieressä. Haluaisin tietää voinko käydä siellä ilman että joku tarttuu pikkukiliin kiinni?
En harrasta poikasuhteita mutta paikka vaikuttaa hienolta. Siksi haluaisin käydä siellä.
Nieletkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö?
Sukuperimä on Pohjanmaalta. Sperman mausta tulee oksennus ja välitön tapporeaktio. Missä tavataan?
Hienossa rakennuksessa.
Vain Suomessa !!
Gay kansan kokoontumispaikka toi on.
Aina ollut.
Ei siellä kukaan normaali ihminen käy, vaikka
upea paikka onkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet käyvät tsekkaamassa varustukset ja k*llinnupit. Että kuka on kannattava poke.
Vierailija kirjoitti:
Gay kansan kokoontumispaikka toi on. Ei siellä kukaan normaali ihminen käy vaikka upea paikka onkin.
Luulisi siellä olevan enimmäkseen niin hirveitä vanhoja vitjapalleja,möhömahoje ja roikkupakaroita ja tissejä että homoiltakin menis halut.
Tyylitöntä.
Vain Suomessa !!
Nusss..en ja kyyläys ja omakiva. Jatkot baarissa. Esim homobaarissa. Puhelinnumerot vaihdetaan jne.