Köyhä EI voi syödä terveellisesti. Yritäpä löytää HALPA Sydänmerkkinen juusto?? (Leipäjuusto) EI löydy
Hinnat alkaa jostain 8 eurosta!!! No, jos puolet pienemmän pakkauksen ostaisi (kestää viikon) niin sit joku reilu 4 egee, mut ne oli tosi kumisia ja isoja reikiä täynnä! en voi syödä niin pahan makuisia/mauttomia. Normaalit ois halvimpia, mut yritän syödä sydänmerkkisiä tuotteita. EIPÄ ONNISTU!!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös ihmetellyt, MIKSI rasvaton maito (laktoositon) Maksaa JUST saman verran kuin normaalirasvainen?? Teoriassahan siinä on isompi osa pelkkää VETTÄ, eikös? Eli maksan vedestä! Eikö tuo ole törkeää? Eli nekin maksaa enemmän periaatteessa!
Mikä ihmeen järki on juoda rasvatonta maitoa? Juo vettä.
Kyllä minä ainakin käytän rasvatonta maitoa, koska siitä saa kätevästi kalsiumia. Meillä on suvussa osteoporoosia, melkein kaikilta vanhoiksi eläneiltä naisilta on lonkkanivelet jossain vaiheessa hävinneet olemattomiin. Kalsiumin vuoksi käytän usein jopa Plus-maitoa, vaikka se on kalliimpaa, säästöä tulee kun ei tarvitse hankkia kalkkitabletteja. Toki silti juon janoon vettä.
D vitamiini taisi olla suurin ongelma osteoporoosissa,ainahan Suomessa on maitoa käytetty kotoperäisenä päätuotantona.
No jos nyt katsoo ympärilleen näyttävät monet "köyhät" olevan ylipainoisia, eli vaikka työ on miten kuluttavaa ei niitä kaloreita määrättömästi kannata ahtaa sisuksiin.
Itse teen töitä hevostallilla eli ei tätä kovin kevyeksi voi sanoa, kun siivoaa 20 hevosen tallia... silti pärjään ihan hyvin noilla eväillä, tosin ylipainoa ei ole.
Koiran kulutus on 30-40 euroa kuukaudessa, onhan ruokaan menee 100-150 euroa kuukaudessa. Nykyään mm. lohta saa jopa 7 eurolla kilon ja siitä saa ainakin 6 annosta ruokaa, ei se nyt niin kallista ole.