Upeat Olympialaisten avajaiset!
Kiitos Italia!
Ranskan frikkishown yritän unohtaa.........
Kommentit (9)
Hävettää urheilijoiden puolesta sekoilivat siellä selfie tikkujen ja kännyköiden kanssa!!!
Miksi Ylen uutisten toimittaja oli ängennyt itsensä kuppaselle kujalle ja kertoi vain kuinka paha täällä on kaikilla olla?
Jäi näkemättä, mutta mä pidin Ranskan avajaisista silloin. Ranskassa oli sentään oman kulttuurinsa kaltaiset avajaiset.
Minusta se oli tekotaiteellista ja maiden joukkueiden esittely tekohilpeätä. Molemmat umpiviheliäistä peetä.
Vierailija kirjoitti:
Jäi näkemättä, mutta mä pidin Ranskan avajaisista silloin. Ranskassa oli sentään oman kulttuurinsa kaltaiset avajaiset.
Siniseksi maalattu mies kalukukkarossaan miellyttää sinun silmääsi.
Mikäpäs siinä. Mun mielestä ei ollut sopivaa katsetavaa olympialaisten avajaisiin. Lapsetkin avajaisia katselevat.
Kalukukkaromiehet saavat vapaasti esiintyä mutta pysykööt poissa Olympia avajaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäpäs siinä. Mun mielestä ei ollut sopivaa katsetavaa olympialaisten avajaisiin. Lapsetkin avajaisia katselevat.
Kalukukkaromiehet saavat vapaasti esiintyä mutta pysykööt poissa Olympia avajaisista.
Enpä muista tuommoista niistä avajaisista. Kaikkea muuta kyllä muistan.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää urheilijoiden puolesta sekoilivat siellä selfie tikkujen ja kännyköiden kanssa!!!
Kerrankin oli urheilijoilla rentoa meininkiä eikä tallustettu naama rutussa kuin hautajaisiin menossa. Kaikkihan on joka paikassa kännykät kädessä. Paitsi fiksuimmat, jotka jättää kännykän sivuun ravintolapöydässä ja keskittyy keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä muista tuommoista niistä avajaisista. Kaikkea muuta kyllä muistan.
Näinhän se tahtoo wokeporukalla olla että "en muista, en en "
muistetaan vain se mitä halutaan muistaa :D
Giorgia Meloni istui katsomossa, hän ei olisi suvainnut sekosirkusta mikä Ranskassa esitettiin.
Upea nainen!