Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten lausutaan englanniksi?
Kommentit (6)
en ole kuitenkaan koskaan kuullut tuota kakkosen ekaa ehdotusta briteiltä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
enemmän kuulee ehkä vaitamin-versiota, mutta itse käytän tuota vitamin-sanaa
" Vaitamin" ei kuulosta englannilta. Ensimmäinen tavu painotettu.
en ole silti koskaan kuullut sitä niin lausuttavan. En tosin ole englanninkielenopettaja, mutta sun ulkomailla ja teen töitä brittifirmassa brittien kanssa.
Alue: Aihe vapaa
vaitamin