Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö Suvi Lindén odottaa adoptiolasta vai luovuttiko jo adoptiohaaveet?

Vierailija
16.04.2007 |

Taitaa täyttää tänä vuonna jo 46 ja mies vielä vanhempi. Kiinasta olivat tyttöä hakemassa, mutta eikös siihen tullut juuri se Kiinan kiristynyt lainsäädäntö ja joku mutka matkaan. Ministeriys vaikuttaisi siltä, että on unohtanut lapsihaaveet.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiristyneitä ehtoja, jotka astuvat voimaan 1.5. 2007.



Se odotus vain kestää. Ja kestää.

Vierailija
2/4 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotusaika vain pidentynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukuttaa surun työhön ;(

Vierailija
4/4 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän lehdessä kertoi avoimesti ja innostuneesti haaveestaan. Liekö kumminkin ottanut pestin vastaan ja sitten jos lapsi tulee, niin jää lomalle. Tosiaan en kylläkään sitten tiedä, kun siellä Kiinassa kiristyy ne ehdot, että ehtiikö saada. Kai hän voi maatakin muuttaa. Haluaa Kiinasta, koska sieltä yleensä tulee tyttöjä ja ajattelee heidän olevan yhdenlapsen politiikasta johtuen annettavissa, joten ovat terveempiä.