Harmittavan paljon näkyy nykyään lyhyttukkaisia naisia.🤔
Hiukset on kuitenkin se naisen kruunu. Näyttävällä, naisellisella naisella on näyttävät, pitkät hiukset. Tästä hyviä esimerkkejä esim. Helmi Loukasmäki ja Chachi Hilden. Siinä on upeat toistensa vastakohdat, vaaleaa viileää ja tummaa ja tulista. Ai että, mitä naisellisia ja seksikkäitä naisia. Heissä silmä lepää.Kyllä ovat Danny ja Jukka onnenpoikia. Kateeksi käy!
Kommentit (46)
Toivotaan että luoja vie pian näkökykysi niin harmituksesi poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkät, takapuoleen asti yltävät mutta laittamattomat hiukset. Eivätkä kyllä nosta "osakkeitani" miesten silmissä mitenkään, olen pikemmin kuin joku noita-akka. :D Yritän kasvattaa vieläkin pidemmiksi, ihan vain omaksi huviksi.
Yök, miten olis parturi?
Vierailija kirjoitti:
Naisen niska pitää näkyä, se saa kýṛvän kovaksi.
Menenpä partiriin sitten.
Kyllä väkisin kasvatetut pitkät hiukset ovat rumat jos ei sovi tai ovat tosi ohuet tai huonokuntoiset. Ja miehillä taas ihme Seppo-kalju tai hoitamattomat pitkät hiukset.
Pääasia ettå ammattivalittaja saa valittaa. Vois vittuilla itsekseen vaikka puhelimen nauhuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkät, takapuoleen asti yltävät mutta laittamattomat hiukset. Eivätkä kyllä nosta "osakkeitani" miesten silmissä mitenkään, olen pikemmin kuin joku noita-akka. :D Yritän kasvattaa vieläkin pidemmiksi, ihan vain omaksi huviksi.
Yök, miten olis parturi?
Ei kiitos! Pidän pitkistä hiuksista. Jos kovasti rupeaa latvat hapsuttamaan, voin käydä napsauttamassa muutaman sentin pois. Mutta nyt ei ole tullut varmaan ainakaan 1,5 vuoteen taas käytyä.
Miehistä moni ei muuta osaa kuin ulista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä väkisin kasvatetut pitkät hiukset ovat rumat jos ei sovi tai ovat tosi ohuet tai huonokuntoiset. Ja miehillä taas ihme Seppo-kalju tai hoitamattomat pitkät hiukset.
Seppo-kalju 😂 ai Taalasmaa?
Vierailija kirjoitti:
Harmittavan peljon on pienipeniksisiä miehiä, jotka eivät osaa käyttää edes sitä nysäänsä.
Kouvolatukka,turpa kii.
Minulla on paksut, hoidetut, raidoitetut hiukset. Käyn säännöllisesti kampaajalla ja yksi miesasiakas, joka odotti vuoroaan, yllätti kysymällä "mistä noita tuollaisia hiuksia saa?"
Joku toinen asiakas oli taas puolestaan epäillyt peruukiksi. ;)
Sisarellani on aito suomitukka, ohut luiru. Olen itsekin ihmetellyt, mistä olen tämän hiuslaadun perinyt.
Hiekkapaperihiukset on just hyvät.
Minulla oli nuorena lyhyet hiukset. Kerran leikkuutin jopa ihan kunnon "rekkalesbosiilin". Siihen aikaan hiukseni olivat niin huonossa kunnossa ja harvat, ettei niistä olisi näyttäviä saanut tekemälläkään. Peruukkiin ei ollut varaa.
Mutta minä en ole näyttävän näköinen muutenkaan. En edes haluaisi olla näyttävän näköinen. Minun mielestäni näyttävän näköiset naiset ovat pelottavia.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitkät, huonosti hoidetut hiukset kovin kummoiset myöskään ole.
Tämä! Sellaiset ohkaiset kuivan näköiset joita ei edes hoideta. Pelkkä pituus ei tee hiuksista kauniita. Ja sitten vielä se, että suomalaiset naiset pesevät aika laiskasti hiuksiaan. Sellaiset taliset liruhiukset on todella epäviehättävät. Ja kaikenlisäksi se tali vielä löyhkää. Monta kertaa olen julkisessa vaihtanut paikkaa, kun edessä olevan naisen hiukset on haissut niin pahalle likaisuuden takia.
Lyhyehkö hyvä, kunhan ei ole poikatukka?
Vierailija kirjoitti:
Ei saa sanoa ettei pidä naisella lyhyestä tukasta mutta kaiken tuon saa sanoa ja moneen kertaan. Etenkin naisilla, varsinkin vanhemmilla "pitkä tukka on kamala ja ainakin silloin jos se on ohut". Ei väliä mitä se nainen itse tykkää, muut määrittelevät mitä saa olla jotta toiset hyväksyy.
Jaa. Minulla on ohut suomalainen tukka eikä sitä saa pitkäksi. Olen silti nainen ja aivan ihana nainen olen :)
Kyllä! Oikeita rotunaisia ovat Chachi ja Helmi.😍
Harmittavan paljon näitä miesahdistelijoita nykyään.
No voi voi.