Harmittavan paljon näkyy nykyään lyhyttukkaisia naisia.🤔
Hiukset on kuitenkin se naisen kruunu. Näyttävällä, naisellisella naisella on näyttävät, pitkät hiukset. Tästä hyviä esimerkkejä esim. Helmi Loukasmäki ja Chachi Hilden. Siinä on upeat toistensa vastakohdat, vaaleaa viileää ja tummaa ja tulista. Ai että, mitä naisellisia ja seksikkäitä naisia. Heissä silmä lepää.Kyllä ovat Danny ja Jukka onnenpoikia. Kateeksi käy!
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ikinä kestä palautetta eikä keskustelun avauksia. Tässä puhuttiin lyhyt tukkaisista naisista, eikö heti olla haukkumassa miehiä milloin mistäkin :D
Säälittävää
Myös pitkätukkaisia naisia joilla iän myötä ohentunut tukka ja roikkuvia tissejä. Ihania ihmisiä ketju täynnänsä.
Minulla on pitkät, osittain harmaat, ja kuivat hiukset. Hakuutko sextaa mun kaa? Mun pimppuli haisee vähän pahalta, ja oon yhtä leveä kuin pitkä, mutta eihän se voi haitata, kun mulla on kuitenkin pitkät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Ei se aina ole valinnasta kiinni. Olen ollut jo lapsesta lähtien lyhythiuksinen ja AINA haaveillut pitkistä hiuksista, mutta kun hiukset ovat niin äärimmäisen epätavallisen hennot/hauraat, niin aina katkeilevat ja hampsottavat rumasti heti jos saan hiukset kasvamaan vähän yli leukalinjan. On vaan pakko pitää tosi lyhyenä että en näytä ihan kassialmalta. Tiedän kyllä että hiukseni ovat tosi rumat, mutta en mahda mitään. Peruukki auttaisi ainoastaan.
Älä usko muiden väitteitä. Jostain syystä on ihme "totuus" että vain paksu (ja kenties pitkä) tukka on kaunis. Kyllä hento ja hienokin voi olla ja lyhyt. Koko muiden ihmisten ulkonäön arvostelu ja moittiminen on typerää. Minä arvotan ihmiset ihan muiden juttujen mukaan kuin ulkoisten seikkojen ja pidän pitkän ohuen tukkani yhä, iän ollessa jo yli 50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ikinä kestä palautetta eikä keskustelun avauksia. Tässä puhuttiin lyhyt tukkaisista naisista, eikö heti olla haukkumassa miehiä milloin mistäkin :D
Säälittävää
Myös pitkätukkaisia naisia joilla iän myötä ohentunut tukka ja roikkuvia tissejä. Ihania ihmisiä ketju täynnänsä.
Olen otettu, että osaat arvostaa meitä vähän vanhempia naisia. Me tosiaankin ollaan aivan ihania!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisella kuuluu olla pitkät hiukset. Tosi noloa jos naisella on lyhyet hiukset. Näyttää Tosi rumalta.
Ymmärrätkö ettei kaikilla ole paksua tukkaa joka näyttäisi pitkänä hyvältä. Ohut likainen liru näyttää kamalalta. Varsinkin suomalaisilla on hyvin ohut tukka jonka saa siistiksi ja hyvän näköiseksi vain leikkaamalla hiukset lyhyeksi.
Likainen? Ja ohuenkin tukan saa näyttämään paksummalta hiuspinnien ja sykeröiden ym avulla - jos itse haluaa, kaikkien ei ole mikään tykätä pitkästä tukasta oli paksu tai ei, naisilla on oikeus pitää oma tukkansa lyhyenä ihan oman halun mukaan TAI pitkänä vaikka kaltaisiasi kuinka närästäisi jos jonkun pitkät hiukset ovat, hui kauhistus, ohuet.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään?! Mä olin lapsi 80-luvulla, ja silloin hyvin harvalla aikuisella naisella oli pitkät hiukset.
No silloin oli vielä suht vallalla älytön ajatus että kun nainen menee naimisiin oikein kuuluu leikata tukka lyhyeksi ja oli naimisissa tai ei niin viimeistään kun täytti 30.
Ihan miesten kiusaksi pidän hiukset lyhyinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää
Olen otettu, että osaat arvostaa meitä vähän vanhempia naisia. Me tosiaankin ollaan aivan ihania!
Minä arvostan kyllä ja niin olette. Tarkoitin kuitenkin että nämä haukkujat ovat "ihania".