Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme minussa on vialla?

Vierailija
16.11.2024 |

Lähes joka päivä yhtäkkiä tuntuu että kaikki voimat lähtee. Jalat tuntuu huterilta, melkein kuin tärisisivät, sama käsissä ja koko kropassa. Lepo ei auta, syöminen ei auta, päinvastoin syödessä tuntuu että oksennan, ja se tunne kestää kauan syömisen jälkeenkin. Todella huono ja heikko olo, kuin olisin sairastumassa flunssaan mutta en ole. Tämä voimien meneminen ei liity mihinkään tilanteeseen vaan voi iskeä ihan kotona ollessa yhtäkkiä. Ensin olo on normaalin hyvä, vartin kuluttua tuntuu että voimia ei ole yhtään.

Lääkärissä kävin mutta ei ottanut tosissaan. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaine?

Vierailija
2/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai peruslabrat on otettu ? Entäs verenpaine ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes. Verensokeri heittelee.

Vierailija
4/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko lääkäri että seuraillaan tilannetta?

Vierailija
5/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkia lääkkeitä +lisäravinteita+vitamiineja syöt ap ?

Vierailija
6/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko lääkäri että seuraillaan tilannetta?

Luultavasti ja kehoitti tulemaan heti vastaanotolle jos kuolee.

Vierailija
7/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaadi perusverenkuva tutkimukset. Voi olla anemia, leukemia?

Vierailija
8/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku meningiitti?

Vierailija
9/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtevätkö voimat siis lihaksista konkreettisesti? Vai tuleeko vain olo, että väsyttää? Kuinka nopeasti voimat palautuvat?

Vierailija
10/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypokondria chronitis

Vierailija
11/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihasheikkous, aivokalvon tulehdus? Mut luulis että jotain muitakin oireita olisi silloin, päänsärkyä, valonarkuutta?

Vierailija
12/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimat menee siis täysin. Tuntuu että vapisen kauttaaltaan, niin heikko ja epävarma olo etenkin jaloissa. Kun tämä tulee, se kestää tunteja ennen kuin helpottaa. Onneksi ei ihan joka päivä tule. 

Verenpainetauti ja kilpirauhasen vajaatoiminta on mutta niihin lääkitykset ja ne ok.

Lääkäri neuvoi menemään gynekologille estrogeenikorvaushoitoa varten. Meinasi että vaihdevuosista johtuu koska olen 50 ja että hoito parantaa kaiken. Mielestäni mulla ei ole sellaiseen mitään tarvetta. Ei ole edes vaihdevuosioireita vielä. Ap

Vierailija
13/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsatauti, pahoinvointi viittaisi

Vierailija
14/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaisia oireita, lisäksi näkökentässä häiriöitä (ei migreeni). Perussairauksia on kykkö, mutta miään niistä ei ollut syy. Vaiva alkoi helpottaa yksikertaisin mutta vaikeasti toteutettavin keinoin: säännöllinen syöminen, jossa saa proteiinia, sekä veden juominen riittäväst. Eli 5 kert päivässä syötävä ja 1,5-2 litraa nestettä. Kahvi eikä tee ei ole tarkoitettu neste, koska ne päinvastoin poistavat nestettä.

Se että ruoka oksettaa, on juuri merkki siitä että syöt ja juot vajaasti.

Vierailija
15/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tänään olen tässä kotona järjestellyt paikkoja ja olo oli aivan normaali. Kävin varastossa ja olin hetken pihassa koiran kanssa ja sitten tulin sisälle, olo normaali. Pöydän ääressä jotain tein ja yhtäkkiä iski heikotus, enkä uskalla lähteä kauppaankaan vaikka piti. Söin vähän mutta tuntui että oksennan pian. Nyt olen lepäillyt, edelleen outo kihelmöinti jaloissa ja muutenkin, heikko olo ollut nyt yli tunnin. Ap

Vierailija
16/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuollaisia oireita, lisäksi näkökentässä häiriöitä (ei migreeni). Perussairauksia on kykkö, mutta miään niistä ei ollut syy. Vaiva alkoi helpottaa yksikertaisin mutta vaikeasti toteutettavin keinoin: säännöllinen syöminen, jossa saa proteiinia, sekä veden juominen riittäväst. Eli 5 kert päivässä syötävä ja 1,5-2 litraa nestettä. Kahvi eikä tee ei ole tarkoitettu neste, koska ne päinvastoin poistavat nestettä.

Se että ruoka oksettaa, on juuri merkki siitä että syöt ja juot vajaasti.

Juon kyllä vettä hyvin. Ja tänäänkin tuo iski 2 tunnin kuluttua syömisestä, niin se ihmetyttää. Ei muutenkaan ole kiinni siitä milloin olen syönyt viimeksi. Mutta voihan tätä koettaa vielä parantaa. Ap

Vierailija
17/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki hypokalemia. Kaliumin puute siis. Minulla samantapaiset oireet siitä.

Vierailija
18/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutki hypokalemia. Kaliumin puute siis. Minulla samantapaiset oireet siitä.

Banaanissa on paljon kaliumia. Hyvä syödä yksi heti aamulla.

Vierailija
19/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tuommoisia käsittämättömiä heikotuskohtauksia. Tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta. En osaa yhdistää mihinkään. Tämmöisen takia on hyödytöntä mennä terveyskeskukseen. Mutta jos verikokeita ei ole otettu vuosiin, laittavat kyllä labralähetteen. Toisaalta, siinä perustutkimuksessa ei analysoida mitään muuta kuin ne yleisimmät parametrit, missä ihmisillä useimmin häikkää. 

Vierailija
20/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimat menee siis täysin. Tuntuu että vapisen kauttaaltaan, niin heikko ja epävarma olo etenkin jaloissa. Kun tämä tulee, se kestää tunteja ennen kuin helpottaa. Onneksi ei ihan joka päivä tule. 

Verenpainetauti ja kilpirauhasen vajaatoiminta on mutta niihin lääkitykset ja ne ok.

Lääkäri neuvoi menemään gynekologille estrogeenikorvaushoitoa varten. Meinasi että vaihdevuosista johtuu koska olen 50 ja että hoito parantaa kaiken. Mielestäni mulla ei ole sellaiseen mitään tarvetta. Ei ole edes vaihdevuosioireita vielä. Ap

Voiko olla verensokerin heittoa. Vaadi lisätutkimuksia, eihän toi ole normaalia, vaihdevuodet kyllä voi olla alkamassa ja tarkemmin ajateltuna hyvinkin mahdollista. Mulla oli siinä vaiheessa kaikenlaisia oireita ja itselläni hoitui gynellä, hormonipillerit kehiin ja kaikki oireet häipyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme