Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittavan paljon näkyy nykyään lyhyttukkaisia naisia.🤔

Vierailija
07.02.2026 |

Hiukset on kuitenkin se naisen kruunu. Näyttävällä, naisellisella naisella on näyttävät, pitkät hiukset. Tästä hyviä esimerkkejä esim. Helmi Loukasmäki ja Chachi Hilden. Siinä on upeat toistensa vastakohdat, vaaleaa viileää ja tummaa ja tulista. Ai että, mitä naisellisia ja seksikkäitä naisia. Heissä silmä lepää.Kyllä ovat Danny ja Jukka onnenpoikia. Kateeksi käy!

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitkät, huonosti hoidetut hiukset kovin kummoiset myöskään ole. 

Mkä estää hoitamaasta samoin kuin lyhyitäkin ?  Itsellä  riittää pesu

Vierailija
82/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmillä on lisäkkeitä päässä, oma on  ohuempi, kuten usein blondeilla on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin, harvoille, se lyhyt tukka sopii ja korostaa kivasti kasvojen siroutta ja silmiä. Vauva-palstan lihavan ja perunanenäisen naisen lyhyt tukka saa näyttämään entistäkin katkerammalta ja vihaisemmalta. 

Vierailija
84/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin, harvoille, se lyhyt tukka sopii ja korostaa kivasti kasvojen siroutta ja silmiä. Vauva-palstan lihavan ja perunanenäisen naisen lyhyt tukka saa näyttämään entistäkin katkerammalta ja vihaisemmalta. 

Mä en usko, että se lyhy tukka saa sua näyttämään tuon kummemmalta.

Vierailija
85/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi ja Danny on julkisuustemppu. Helmikin muuten laulaa. 

Vierailija
86/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei sopinut lyhyt tukka. Jos olisi sirot ja kapeat kasvot, niin joo. 

Vierailija
87/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassusti pisti silmään ketju juuri kun olen alkanut suunnittelemaan hiusten leikkauttamista. No, enpä oikein osaa välittää tuntemattoman tuntemuksista vauvapalstalla, mutta silti :D

Itse olen aina pitänyt lyhyistä hiuksista naisilla, mutten (lähinnä perheen painostuksesta) koskaan leikannut hiuksiani muutamaa senttiä lyhyemmäksi kerrallaan. Nyt mielessä maksimissaan olkapäille yltävä tukka.

+ Ehkä lyhyen tukan yleistymiseen naisten keskuudessa on ihan joku syykin. Mitä useammalla on lyhyet hiukset, sitä pienempänä "diilinä" hiusten leikkauttamista pidetään. Kun asuin vielä pikkukaupungissa, pelkkä hiusten värjäys (en ole itse värjännyt hiuksia) sai ihmiset puhumaan ja moittimaan luonnollisen kauneuden pilaamisesta. En muista nähneeni kuin yhtä lyhyt hiuksista naista niiltä ajoilta.

Vierailija
88/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä pää käänny lyhyt tukkaisten naiseen perään. Onneksi kuitenkin pitkä hiuksisiakin riittää.

No kouluaikoinakin ne lyhyttukkaiset tytöt aina seurustelivat. Poikaystäväehdokkaita riitti jonoksi asti. Pitkähiuksinen itki poikaystävien puutetta. Työelämässä jokainen lyhythiuksinen naiskollega on naimisissa tai pitkässä parisuhteessa. Kyllä monille miehille kelpaa hyvin lyhythiuksinen nainen. 

Vierailija
89/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään lyhyen tukan ystävä. Harmikseni minulla on sellainen perisuomalainen hiustyyppi: täysin suora, ja erittäin liukas. Kiharat eivät pysy millään, ihan sama mitä mömmöjä käytän. Letitkin lävähtävät auki päivän mittaan, kun hiukset eivät vaan pysy paikallaan. 

Vinkkejä otetaan vastaan, onko permis ainut pelastus tähän? :D 

Vierailija
90/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, että miksi lähes kaikilla 45+ ikäisillä on samanlainen polkka?! Olen siis töissä vaateliikkeessä ja kohderyhmä keski-ikäiset naiset.

Monilla tuon ikäisillä on puolipitkä/pitkä tukka. Sinä näet näköjään vaan niitä polkkatukkaisia.

Vierailija
91/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä pää käänny lyhyt tukkaisten naiseen perään. Onneksi kuitenkin pitkä hiuksisiakin riittää.

No kouluaikoinakin ne lyhyttukkaiset tytöt aina seurustelivat. Poikaystäväehdokkaita riitti jonoksi asti. Pitkähiuksinen itki poikaystävien puutetta. Työelämässä jokainen lyhythiuksinen naiskollega on naimisissa tai pitkässä parisuhteessa. Kyllä monille miehille kelpaa hyvin lyhythiuksinen nainen. 

Niin. Tässähän on kyse siitä, että ei haluta liian näyttävää puolisoa. Vaatimattoman näköinen puoliso on ns.turvallisempi vaihtoehto, kun ei saa ulkopuolisilta huomiota.

Vierailija
92/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitkät, huonosti hoidetut hiukset kovin kummoiset myöskään ole.

Ei tietenkään ole. Moni pitää pitkät hiukset hyvässä kunnossa. Se on niiden häpee jotka ei välitä hoitaa hiuksiaan.

Vierailija
93/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen, ja aion kasvattaa tukkani ainakin harteille asti. Olisi edes komea hiuspaljous ikääntyessä. Siitä huolimatta, että lyhyiden hiusten sanotaan nuorentavan ja kohottavan piirteitä. Lyhyt poikatukka ei edes sovi kaikille, pitäisi olla pikkuinen siro naamataulu. 

Vierailija
94/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itsekään lyhyen tukan ystävä. Harmikseni minulla on sellainen perisuomalainen hiustyyppi: täysin suora, ja erittäin liukas. Kiharat eivät pysy millään, ihan sama mitä mömmöjä käytän. Letitkin lävähtävät auki päivän mittaan, kun hiukset eivät vaan pysy paikallaan. 

Kyllä, sillä saa myos volyymia, ei ole päänahkaa vasten, vaan  on ilmavammin

Vierailija
95/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jokaisen ihan oma valinta jos haluaa rumentaa itseä.

Vierailija
96/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin -kyllästymiseen saakka tekoretkukarvat roikkuu kahta puoli päätä samalla lailla kiharrettu. tuuli kun liikauttaa. hitsausjatkejäljet näkyy rumana. he eivät itse näe tai katso peilillä  puhaltaen miltä näyttää ne rajat.  aito pitkä tukka onkin upee.

mutta soisin tasokasta kivaa mallia useammin nähtäväksi. mutta osaavia muotoilijoita ei vaan ole.

nyt ne samat törsöhuulet, kuin miniharjat luomien päällä- tekee väsyneen ilmeen, ja samanlaiset jatkeet roikkuu päässä, joko irti nipusujatkeet tai hitsatut- teipatut. kopioo kopion perään.

Vierailija
97/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, sillä saa myos volyymia, ei ole päänahkaa vasten, vaan  on ilmavammin

Kiitos, pitää varmaan päätyä sitten siihen ratkaisuun. Mun hiukset on just aina päänahkaa vasten.

Vierailija
98/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan mun miehen pitkiä mustia hiuksia, niissä silmä lepää. Kavahdan värittömiä harvoja suomalaisten miesten hiuksia. Miksi eivät edes yritä pitää huolta hiuksistaan. Olen niin kateellinen Katri Helenalle, sillä kun on nuori komea mies, jossa silmä lepää.

Eikös tämä Tommi ole tosi elähtänyt ja setämäinen? Katri Helena suhteessa paljon tasokkaampi vaikka onkin paljon vanhempi.

Komeus ja tasokkuus on katsojan silmässä Pera pieni.

Vierailija
99/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha mä olen siis näyttävä ja naisellinen XD

Hiukset on kyllä pitkät, mutta aivan säälittävän ohuet. Kauhea duuni laittaa nämä niin, että kampaus näyttää hyvältä. Olen hiusten suhteen naispuolinen trump. Föönaa, lakkaa, föönaa, lakkaa. Kiva kun aloittaja kuitenkin tykkää. 

Vierailija
100/109 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Harmittavan paljon muistuttaa osa naisista miehiä.

Ja toisin päin. Kai nekin jonkun ns. tyyppiä ovat.

Esim. miehet ilman lihaksia ja naislliset kasvonpiirteeet.🤢

Nuorena sievän näköiset miehet muuttuvat vanhemmiten jotenkin untelon näköisiksi.  Miehekkään näköiset pysyvät edelleen komeina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan