Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä naisilla on rahaa jatkuviin ulkomaanreissuihin?

Vierailija
07.02.2026 |

Kun katson tuttujen naisten someja niin nämä ovat jatkuvasti ulkomailla. Ei normaali ihmisellä ole aikaa ja rahaa tuollaiseen.

Kommentit (387)

Vierailija
361/387 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ihan ok tulot (asiantuntijatyö), on varaa reissata niin paljon kun ehtii. Se ehtiminen yleensä on se ongelma, eikä raha. Matkustan kyllä myös työn puolesta useamman kerran kuukaudessa, joten aika paljon kyllä tuleekin reissattua. Mutta mukavaa hommaahan se on, en valita.

Miten voit olla alle 20 vuotiaana asiantuntija työssä?

Vierailija
362/387 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista, että osalle miehistä ei aidosti näytä tulevan muuta tienaamiskeinoa mieleen kuin somessa bikinit päällä keikistely. 

Lienevät itse niitä työstä vieraantuneita. Omalla työpaikalla johtoryhmä on naisvaltainen. Kaikki meistä matkustelee useita kertoja vuodessa. Miksi ei, kun siihen kerran on aivan hyvin varaa?

Miten juuri lukiosta päässyt voi olla yrityksen johtotehtävissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/387 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme koko perhe lähdössä vajaaksi viikoksi Riikaan. Junamatka Tampereelle ei maksanut paljon mitään kun ajoissa otti ne, ja lennot Tampereelta Riikaan oli jotain 50€ menopaluu per pää. Ja siellä Riikassa airbnb reilu 400€ kuudelle yöpyjälle keskiviikosta maanantaihin.

Mä lähdin thaimaaseen. 

olen mies ja +60 vuotias toimitusjohtaja. 

Mitä meillä on yhteistä? Kumpikaan meistä ei kuulu kohdeyleisöön mistä tässä ketjussa keskustellaan.

Vierailija
364/387 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos palkasta jää vaikka 4000 käteen ja laittaa tuosta 2000 pakollisiin menoihin (vuokra, laskut, ruoka), tonnin säästöön ja sijoituksiin, niin jäähän siitä vielä tonni kaikkeen muuhun kuten matkusteluun.

Nuorella naisella?

Vierailija
365/387 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kehuu jotain tuotetta, vaikka vain #jokuasia, se voi olla kaupallista yhteistyötä eli muikkeli sai rahaa mainoksesta. Esim Sara Sieppi tienasi hyvin.

Moni instabeibi käyttää meikkejä, ja ne maksaa myös. Firmat mainostajille.

Sara sieppihän taisi aika monta dubain "prinssiä" käydä läpi....

Vierailija
366/387 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla aina mukana työntekoväline. Rahaa kun tarvitaan niin työntekoväline käy töihin niin kassaan kilahtaa rahaa, Naisten elämä niin helppoa 

Voi hyvä luoja että osaat olla yksinkertainen. Jos tietäisit mitään naisista niin tietäisit sen että yksikään nainen ei millekään limaisille ukoille halua itseään myydä vaikka mitä maksettaisiin.

Silti valtavat määrät nuoria naisia ilman merkittävää tuloa ja omaisuutta poseeraa aurinkorannoilla.

Vierailija
367/387 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkailupiireistä tiedän monella ns. Hyvä työ tai säästöt. Jotkut työssä ulkomailla ja matkustaa. Osa matkailualalla jolloin voi saada matkan työn kautta. Itse matkustin perintörahoilla. Sitten jos säästyy. Sitä ennen äkkilähtöjä, ne oli ennen todella halpoja 250-300e viikko johon kuului aamupala, lento, kuljetus, hotelli. Jotkut joilla runsaasti tuhansia seuraajia voi saada myös ilmaisen matkan niin että kehuu ja kuvaa, itse en tuosta systeeminä kauheasti pidä koska se ei ole aitoa. Jos kehuu kohdetta jota ei muuten ollenkaan kehuisi.

Nämä "matkailu piirien asiakaspalvelut"  kyllä tiedetään 😉

Vierailija
368/387 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuu vanhempien luona ja käy töissä samalla

Mikä työpaikka antaa jatkuvasti lomaa matkustelua varten? Kiinnostaisi minua.

Yrittäjä. Patjana toimiminen.

Vierailija
369/387 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H*oraamalla tai sokerideittailulla. Ja ennen kuin joku vetää incel kortin ym paskaa rupeaa höpöttämään, niin olen nainen jolla on kokemusta asiasta. Hyvin harvalla nuorella naisella on oikeasti rahaa pröystäillä jatkuvilla kalliilla ulkomaanmatkoilla, etenkin kun eivät töissä käy ja taloustilanne on muutenkin suomessa huono tällä hetkellä. Todella harvoin näissä tapauksissa on rehellisellä työnteolla rahat ansaittu itse.

Olet yhtä paljon "nainen" kuin minä olen kissa😂

Olen ollut ennen itse maksullinen. Joten, luulen tietäväni mistä puhun.

Mieslogiikallasi kaikki naiset saavat matkusteluunsa rahat h*oraamalla? No eikö sitten kaikilla miehillä olisi rahaa matkailuun jos vain lopettaisivat seksin ostamisen?

Keneltä me ostetaan? Niinpä.

Vierailija
370/387 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö ulkona, käytä alkoholia tai röökiä. Mulla ei oo tekokynsiä, -ripsiä enkä käy "hoidoissa" tai kampaajalla. Ostan vaatteita tai kenkiä vain harvoin ja tositarpeeseen. Meikkilaukussaln 3 tuotetta joita käytän arjessa, kosteusrasvat ja hiustuotteet ostan marketista. Harrastan koiran kanssa lenkkeilyä ja luen kirjaston kirjoja. 

Näin mulla on varaa käydä n. 3 viikon välein ulkomailla asuvan puolison luona. 

Ja matka kulut 0.

Onko noin vaikeaa sisäistää ajatusta, että naisella voi ihan hyvin olla omat tulot ja että mies ei automaattisesti maksa kaikkea?

On se vaikea sisäistää miten alle 20 vuotiaalla naisella on yli 4000 euron tulot.

Vierailija
371/387 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni harrastus vie enemmän tai yhtä paljon rahaa kuin kalliit kaukomatkat. Mutta moniko on valmis jättämään pois harrastus? Ei moni. Sitten kauhea valitus rahaa ei jää, kun auto ja harrastus vie kaikki tulot ja säästöt. Tiedän mistä puhun, minulla oli useita satoja maksava harrastus joka jäi hinnan takia siirryin matkoihin, nyt mietin vanhaan harrastukseen palaamista mutta se veisi yhtä paljon rahaa kuin matkat. 

Elämä on valintoja. Kaikkea ei voi saada. Ellei ole miljonääri. 

Ei tarvita menoja kun katsotaan pelkästään tuloja. keskiverto mies jolla 20 vuoden kokemus alalta ja hyvä palkka jää toiseksi 17 vuotiaalle blondi bimbolle. Millä bimbo rahoittaa matkansa?

Vierailija
372/387 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstalaiset ihan ihmeissään kun ei normaalilla työnteolla pääsekään jatkuvasti luksusmatkoille. Jos kerran pääsee niin miksi ette sitten itse matkustele koko ajan?

Ei ole jalkojen välissä nahkalompakkoa.

Vierailija
373/387 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkalla, säästöillä, lentopisteillä. Muutama kuukausi tiukkaa työntekoa, rahat säästöön ja matkaan. Muutaman päivän reissun nyt säästää helposti vaikka työttömänä. Kun asuu yksin eikä ole miestä tuomassa ylimääräisiä kuluja niin rahat kyllä riittää vaikka mihin. 

Mikäs työpaikka se tälläinen on mistä saa lomaa matkusteluun ja niin paljon rahaa että parin kuukauden tiukalla työnteolla saa rahaa matkoihin? Ja että työttömänä tekee parin päivän reissuja? Millä planeetalla oikein elät? Haluaisin muuttaa sinne.

No aika monessakin paikassa voi tehdä tunnit sisään tai painaa tuplavuoroja ja pitää palkatonta. Juu, työttömänäkin onnistuu kun asuu edullisesti velattomassa kämpässä. Näköjään ilmeisen outo konsepti sulle työnteko ja säästäminen.

Kuinka moni alle 20 vuotias nainen kykenee tähän?

Vierailija
374/387 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset hoitaa raha-asiansa paremmin kuin miehet. Maksuhäiriöitäkin on vähemmän kuin miehillä. 

Ei he sitä hoida vaan miehet sen asian hoitaa nimittäin maksu puolen.

Kaikilla ei ole sama tilanne kuin sinulla. Suuri osa naisista tienaa rahansa ihan itse. Tervetulo 2020-luvulle sieltä 1800-luvun maailmasta! 

Mutta joku asia ei muutu. Naisen kyvyttömyys hävetä siitä että harjoittaa yhtä tiettyä ammattia.

Se asia, mikä ei muutu, on joidenkin miesten kyvyttömyys ymmärtää, että nainen voi ihan hyvin käydä töissä ja ansaita rahaa ihan muullakin tavalla kuin itsensä myymisellä. Naiset ovat ainakin Suomessa jo jonkin aikaa olleet vapaita miesten holhouksesta ja tekevät ihan samalla tavalla töitä kuin miehet, vailla taloudellista riippuvuutta näistä ja ainoana vaihtoehtona seksityö.

Ainakin sinulle tuntuu olevan vaikea käsittää ettemme elä enää 1800-lukua ja että naisen rahat eivät itsestään selvästi tule prosti-tuutiosta yhtään sen enempää kuin miehelläkään.

mikä ammatti kyseessä jotta nuorella iällä repii sellaisia palkkoja?

Vierailija
375/387 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on joku kateellinen köyhä pummi, joka tiirailee somettajia, jotka reissaavat maailmalla ja vetää siitä johtopäätökset että kaikilla naisilla on rahaa matkailla. Naisten rahanlähteen hän päättelee olevan seksin myyminen, koska ihan vain perus työssä käyvä ja palkkaa saava nainen on ap:lle täysin vieras ajatus.

Peruspalkalla ei paljoa matkustella nykypäivänä, joten ei ihme että herättää kysymyksiä.

Ja ne kysymykset ovat, että oletko kuullut säästämisestä, siitä että eri työpaikoissa ja -tehtävissä voi olla eri suuruiset palkat ja että kertoo enemmän sinun omasta vinksahtaneesta maailmankuvastasi kuin naisista että mielestäsi rahoissaan oleva nainen on varmaankin h*ora.

Kerro mikä työ on sellainen millä palkalla pääsee aurinkorannoille ja koulutus muutama vuosi ja 0 työkokemusta.

Vierailija
376/387 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt mikä on se työ josta saa jatkuvasti lomaa matkusteluun ja saa niin paljon rahaa että voi koko ajan matkustaa?

Mm. some-sisällöntuottaja. Alan ykkösillä on sen verran muhkeat tulot ja sellaiset yhteistyökuviot, että on mahdollisuus matkailla.

eli aikuisviihde.

Vierailija
377/387 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kun jättää ne jokapäiväiset Noccot ostamatta ja joka kuukausittaiset kynnet ja ripset laittamatta (mulla onneksi löytyy omasta takaa). Jos taas oot mies ni jätä vaik baarireissut vaan spessutapauksiin, äläkä juo baaria tyhjäksi. Nää on valintoja. N34

Eli miten sinä yli 10 vuotta sitten kykenit matkustamaan ulkomailla. Kerro?

Vierailija
378/387 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset hoitaa raha-asiansa paremmin kuin miehet. Maksuhäiriöitäkin on vähemmän kuin miehillä. 

Ei he sitä hoida vaan miehet sen asian hoitaa nimittäin maksu puolen.

Kaikilla ei ole sama tilanne kuin sinulla. Suuri osa naisista tienaa rahansa ihan itse. Tervetulo 2020-luvulle sieltä 1800-luvun maailmasta! 

Mutta joku asia ei muutu. Naisen kyvyttömyys hävetä siitä että harjoittaa yhtä tiettyä ammattia.

Se asia, mikä ei muutu, on joidenkin miesten kyvyttömyys ymmärtää, että nainen voi ihan hyvin käydä töissä ja ansaita rahaa ihan muullakin tavalla kuin itsensä myymisellä. Naiset ovat ainakin Suomessa jo jonkin aikaa olleet vapaita miesten holhouksesta ja tekevät ihan samalla tavalla töitä kuin miehet, vailla taloudellista riippuvuutta näistä ja ainoana vaihtoehtona seksityö.

Ainakin sinulle tuntuu olevan vaikea käsittää ettemme elä enää 1800-lukua ja että naisen rahat eivät itsestään selvästi tule prosti-tuutiosta yhtään sen enempää kuin miehelläkään.

Kerro nyt mikä on se "peruspalkkainen" työ josta saa jatkuvasti lomaa matkusteluun ja niin paljon rahaa että se riittää vuokran, ruoan ym pakollisten menojen lisäksi vielä jatkuvaan matkusteluun? Minua kiinnostaisi sellainen työ.

Ei sellaista työtä oikein voi osoittaa, koska eri aloilla ja eri tehtävissä voi palkan taso vaihdella hyvinkin paljon. Mitään varmaa nakkia ei siis ole luvassa. 

Niin eli se oli sitten kuitenkin joku hyväpalkkainen akateeminen työ, eikä peruspalkkainen duunarihomma.

No sitten on. Miksi edes kuvittelit että jollain ns. peruspalkkaisella olisi sellaiseen elämään varaa? Kukaan ei edes väittänyt sellaista. Ainoa, mitä sinulle sanottiin on että naisilla on nykyajassa mahdollisuus työntekoon ihan siinä missä miehilläkin ja mahdollisuus siis ansaita rahaa elämiseensä ja mukavuuksiin muutenkin kuin pillua myymällä.

-eri

lue aloitus.

Vierailija
379/387 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä nyt mikään suuri mysteeri ole. 

Keskituloisena, lapsettomana ja autottomana naisena mulla jää joka kuukausi nettopalkasta elämiskulujen jälkeen säästöön 700-1000e. Matkustelen pari kertaa vuodessa Euroopassa yleensä juuri ennen tai jälkeen yleisimpien lomakausien, jolloin ei ole pahin turistisesonki. Lennot tyypillisesti maksaa meno-paluu pari sataa euroa ja majoitus 50-70e per yö. Yhteen 3-4 yön reissuun vaikkapa Espanjaan menee about puolet siitä summasta mitä matkustamattomina kuukausina saan säästöön. Jos matkustaisin pidemmän reissun jonnekin Eurooppaan kauemmas, niin luultavasti silloin en saisi siinä kuussa mitään säästöön mutta tuskin menisi ns miinuksellekaan. 

Matkusteleminen ei siis välttämättä tarkoita tolkutonta rahan hassaamista tai että siihen laitettaisiin kaikki ylimääräinen mitä tulee. Itse nautin elämän mukavuuksista, mutta samalla kerrytän tavoitteellisesti kunnon taloudellista puskuria. Ei ole miestä jakamassa kuluja, mutta lapsettomuus, autottomuus ja edullinen vuokra-asuminen taitaa olla ne olennaisimmat syyt miksi rahaa jää jemmaan näin hyvin. 

Miten 20 vuotiaalla naisella voi olla noi suuret tulot?

Vierailija
380/387 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene niin paljon rahaa esimerkiksi autoon ja alkoholiin. Jos kulkee julkisilla Helsingissä, valtaosa matkustajista on naisia. 

Auto on miehen munan jatke. Kun on pieni penis ja itsetunto heikko niin mies tarvitsee munan jatketta.

Aivan kuten naisilla kengät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan