Ensimmäistä kertaa törmäsin tilanteeseen, jossa rintaliivittömyyteni aiheutti raivoa. En ole käyttänyt liivejä viiteentoisa vuoteen ja tähän asti on näyttänyt ettei ketään kiinnosta..
Tänään kuitenkin outo nainen alkoi rähistä hississä asiasta. En tiedä onko uusi naapuri vai kylässä jossain,mutta kovasti oli asiaa "huomiohu""sestani" ja itseni esittelystä. Olin t-paita (ja housut tietenkin) päällä menossa pesutuvalle.
Joo saattaa olla että sieltä valkoisen kankaan läpi vähän jotain näkyi, mutten en osaa ajatella riippuvia A-kupin rintojani seksikkäinä.
Kommentit (16)
Ihmiset on vaan niin sekaisin nykyään.
eikös se ole ihan oma asia miten ne riippuu tai roikkuu!
Kävi kateeksi!
Aika noloa siltä naiselta. Itse en kehtaisi sanoa mitään.
Miten noin pienet voi edes riippua 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on vaan niin sekaisin nykyään.
Sitä se saastuminen ja mikromuovit teettää kropassa ja erityisesti aivoissa. lissää muovia.
Huono päivä ja purki ekaan näkemäänsä ihmiseen. Tai sitten se oli niin estoinen että ne kylmässä rapussa pystyyn nousseet nännit oli liikaa :D Yleisesti ottaen en usko ihmisten katselevan kellä on liivit ja kellä ei.
Olisit vetänyt paljaaksi ja kysynyt "onko nyt parempi?" T-paita olisi saanut tadiltä heti viisi tähteä.
Vai olisikohan se niin, että se nainen vain vilkaisi ja mielikuvituksesi teki loput?
Naisille tapahtuu kovin usein näitä, että vieraat ja tututkin alkavat yhtäkkiä raivota ties mistä asiasta.
Mikähän siinäkin on? Minulle ei vielä ole kukaan tullut raivomaan tavastani tehdä jotain tai pukeutumisestani.
Vierailija kirjoitti:
Huono päivä ja purki ekaan näkemäänsä ihmiseen. Tai sitten se oli niin estoinen että ne kylmässä rapussa pystyyn nousseet nännit oli liikaa :D Yleisesti ottaen en usko ihmisten katselevan kellä on liivit ja kellä ei.
No ei sitä nyt kauhean tarkkasilmäinen tarvitse olla tai ihan asiakseen tissejä tuijotella, jotta huomaa ohuesta t-paidasta onko vastaantulijalla rintaliivit vai ei. Useimmiten. Olen itse sillä lailla konservatiivinen että mielestäni töissä ja kauppojen, kirjastojen ym. kaltaisilla julkisilla paikoilla olisi hyvä olla asiallisesti pukeutunut, mutta jos joku haluaa mennä pyykkitupaan ilman rintsikoita paita päällä niin ihan sama.
Oikeasti se on kuunnellut jumalatonta huutamistasi ja vaihtuvia miehiäsi. Tissisi ei liity tähän mitenkään.
Ihme kyttäystä siltä naiselta.
Toki pienirintaisen rintaliivittömyyteen ja avonaisiin kaula-aukkoihin suhtaudutaan paljon mukavammin kuin sellaisen, jolla rinnat on tyyliin 80G, mutta silti ihmetyttää, miksi asiasta täytyy tulla huomauttelemaan ja rähisemään.
AAh, ihanat a-kupit, onko pitkät nännitkin. SLURPS.
T:M43
Kävin tiukoissa trikoissa ilman alkkareita viemässä roskat ulos. Sain paheksuvia katseita
M22
Hyi että mitä käytöstä, sekopäitä valitettavasti löytyy.
Ahaa, se nainen oli siis piilolesbo.