Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä naisilla on rahaa jatkuviin ulkomaanreissuihin?

Vierailija
07.02.2026 |

Kun katson tuttujen naisten someja niin nämä ovat jatkuvasti ulkomailla. Ei normaali ihmisellä ole aikaa ja rahaa tuollaiseen.

Kommentit (196)

Vierailija
181/196 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Tuo luotolla matkustaminen ei välttämättä tarkoita, että velaksi matkustaa. Matkathan kannattaa maksaa luottokortilla. Kun luottokorttilaskun maksaa pois eräpäivänä, ei korkoa kerry. Maksan kaiken luottokortilla ja saan siitä maksutapaetua niin paljon, että se kattaa luottokortin kulut. 

Näin itse teen, ja matkalla pyrin maksamaan lähimaksulla, joka omalla kortillani menee luottopuolelta. Maksan luottokorttilaskun aina eräpäivään mennessä, eli ikinä en ole joutunut maksamaan korkoja.

Vierailija
182/196 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla aina mukana työntekoväline. Rahaa kun tarvitaan niin työntekoväline käy töihin niin kassaan kilahtaa rahaa, Naisten elämä niin helppoa 

Tämä koskee Dubaissa matkaavia naisia.

MIehillä on persereikä, jota voi kaupitella. Asiakkaita riittää koska myös "heteromiehet" on siitä kiinnostuneita. Mikä estää? Ala rikkaaksi. Ei se ole sukupuolesta kiinni.

Kukaan ei maksa miehen persereiästä, koska sitä saa aina ilmaiseksi halutessaan. Homoistakin lähes kaikki haluaa munaa omaan reikäänsä.

Jaha. Mistä sitä ilmaiseksi saa aina halutessaan, kerropa enemmän

<

Jos sillä haluaa rahaa tienata, niin sitten on tehtävä sitä, mitä se maksaja haluaa. Joko tarjota reikää tai munaa reikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/196 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmillaan matkalla Euroopan sisällä pääsee 25 eurolla, sinne ja takaisin. Itse olen lentänyt joskus kauan aikaa sitten Edinburghiin ja takaisin 5 eurolla.

Vierailija
184/196 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettopalkasta n. 3700

10% ruoka

10% asuntolaina, jota ei enää paljon jäljellä

10% laskut

15% työmatkakustannukset, auto

20% säästöön rahastoihin ym.

5% harrastukset 

10% opiskelevien lasten tukemiseen 

5% sekalaiset menot, hammaslääkäri ym.

10-15% matkustelu n. 4000 - 6000,- vuodessa.

Vierailija
185/196 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloinen työ=rahaa

Rahaa=matkailu

Vierailija
186/196 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvimmillaan matkalla Euroopan sisällä pääsee 25 eurolla, sinne ja takaisin. Itse olen lentänyt joskus kauan aikaa sitten Edinburghiin ja takaisin 5 eurolla.

vuonna 1925 ? 

Vierailija
187/196 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei someta matkojaan, mutta kyllä hekin niillä matkoilla käy.

Vierailija
188/196 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska he kävelee lompakon kanssa. Monet nuoret suomalaiset naiset käy ulkomailla mutta erikoista että  miehet ei koko elämänsä aikana vaikka tekee töitä kymmeniä vuosia. Joku maksaa näille naisille mutta ei voida puhua mistä sillä joku voi pahoittaa mielensä.

Minne ne miesten palkkarahat menevät? Joku inssi voi tienata 5 000€/kk. Minne se kaikki raha katoaa? 

Olen DI (nainen), välillä tienannut omassa yrityksessä tuon 5000€/kk ja voin kertoa että enimmäkseen veroihin katoaa. (Mies on dippaissi myös ja tienasi tuolloin saman, ei reissattu mutta kesämökki on maksettu niillä rahoilla)

Vierailija
189/196 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei someta matkojaan, mutta kyllä hekin niillä matkoilla käy.

En someta koska asunto ja kesämökki ovat tyhjillään kun olen matkoilla, turha mainostaa ryöstäjille että nyt oon poissa.

Vierailija
190/196 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin, KAUAN  AIKAA SITTEN

Vierailija
191/196 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka maksaa työreissut kuukausittain.

Vierailija
192/196 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa ei tarvitse ostaa, kun tarjotaan

Kuka muka käy baarissa paitsi juoppo-Allu?

Aivan, kukaan nainen missään baareissa käy känniäijiä katselemassa.

Vierailija
193/196 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät käytä rahaansa viinaan, tupakkaan ja seksin saamiseen.

Vierailija
194/196 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kuntien ja valtion palveluksessa ja kolmannen sektorin toiminnanjohtajia. Hyväpalkkaisia.

Vierailija
195/196 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset ei joudu maksamaan seksistä kuten miehet (ihan laajemmassakin mielessä). Miesten kulut siis isommat.

Vierailija
196/196 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naiset ei joudu maksamaan seksistä kuten miehet (ihan laajemmassakin mielessä). Miesten kulut siis isommat.

Miehet rahoittavat naisten lomailut tulonsiirtoina, mutta onneksi naiset tiskaavat sentään enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi