Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on Turun pahin asuinalue?

Vierailija
07.02.2026 |

Missä Turun lähiössä et haluaisi ikinä (enää?) asua? Miksi?   Itsellä tulee heti mieleen Pansio- Perno, Varissuo, Lauste, Vaala ja Halinen.

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varissuo, Lauste, Halinen.

 

ja Raisio

 

noissa olen majaillut kaikissa, Lauste rumin ja pahin, kadut täynnä mielisairaita alkoholisteja, Varissuo täynnä muslimeja ja alkoholisteja  ja Halinen täynnä rikollisnarkkareita ja alkoholisteja jotka yrittää yölläkin tulla sisään postilaatikon kautta ja mielisairaita sekin täynnä

 

ja Raisio on on yksi rakennustyömaa

 

jos olisi pakko olla tuolla niin asuisin Halisissa, onhan siellä paskan keskellä sentään se haiseva joki ja voi keväällä perhokalastaa nousutaimenta siitä sillan alta koskessa

 

  Minäkin olen onkinut kesällä Halistenjoella, käveltiin sinne Runosmäen kivihelvetistä

 

"Minäkin olen onkinut kesällä Halistenjoella, käveltiin sinne Runosmäen kivihel

 

 

   Turku on pyörävarkaiden paratiisi! 

Vierailija
102/122 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Varissuo on kyllä mainettaan parempi.

 

 

Ihana lintukoto.;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Turussa ole huonoja alueita. Korkeintaan jotain yksittäisiä taloja tai katuja. 

Vierailija
104/122 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harittu sai tällä viikolla lisää mainetta: Savonkatu 1:ssä mies tappoi ex-vaimonsa lapsen silmien edessä.

Vierailija
105/122 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Turku kun kokoomuspaska haisee siellä mm orpon mulkku !!!!!

Turku on kylläkin demarivetoinen kaupunki.

Vierailija
106/122 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harittu sai tällä viikolla lisää mainetta: Savonkatu 1:ssä mies tappoi ex-vaimonsa lapsen silmien edessä.

Ai tää vai? 

  Epäilty tappo Tutrussa - Ilta-Sanomat https://share.google/jB0sZ7FQVp1JOKO1P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/122 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varissuo, Lauste, Halinen.

 

ja Raisio

 

noissa olen majaillut kaikissa, láuste rumin ja pahin, kadut täynnä mielisairaita alkoholisteja, Varissuo täynnä muslimeja ja alkoholisteja  ja Halinen täynnä rikollisnarkkareita ja alkoholisteja jotka yrittää yölläkin tulla sisään postilaatikon kautta ja mielisairaita sekin täynnä

 

ja raision on yksi rakennustyömaa

 

jos olisi pakko olla tuolla niin asuisin Halisessa, onhan siellä paskan keskellä sentään se jaiseva joki ja voi keväällä perhokalastaa nousutaimenta siitä sillan alta koskessa

 

 

Joo,samaten. Halisten koski kaunista. Halisissa paljon opiskelijoita,  yliopisto, TYKS lähellä. Nuorekasta seutua.

Vierailija
108/122 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun Hirvensalossa asuu paljon mulukkuja - etenkin Haarlassa. 

 

   Hirvensalossa ja lähisaarissa (Haarla, Pikisaari, Kakskerta & Satava) asuu wannabe- ylempää keskiluokkaa: vuokra-rivarissa ja pihalla on velka-bemari.😈

Haarla on kaikkien kusipäänousukkaiden luvattu paratiisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/122 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa on paljon huonompiakin asuinalueita kuin Varissuo ja Halinen. 

Sitten muutenkin se menee enempi niin, että tietyt talot on pahamaineisia.

Vierailija
110/122 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttuankulma on nistigetto 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/122 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus asuntoilmoituksissa kun lukee, että asunto Martissa, se saattaa  olla Mäntymäessä. Että voidaan pyytää Martti-lisää. Mutta ei Marttikaan ole mikään "oikea" kaupunginosa siinä mielessä, että aika vähän siellä on mitään palveluita ja aika kuollut se on. Turku on lopulta niin pieni kaupunki, että ne palvelut on kaikki vain siinä kauppatorin ympärillä. Tai Myllyssä. 

Martti, eli 4:s kaupunginosa on niin asukasluvulta kuin maa-alueelta pieni.Mutta silti sieltä löytyy 8 ravintolaa,3 kauppaa,apteekki,ärrä jne. Torille kävelee vartissa.

Vierailija
112/122 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harittu sai tällä viikolla lisää mainetta: Savonkatu 1:ssä mies tappoi ex-vaimonsa lapsen silmien edessä.

Kuulin eilen bussissa että olivat Liettuasta. Voi tyttö parka! Vieraassa maassa ilman vanhempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/122 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa koko kaupunki. Ihan kiva jos sukusi polveutuu ikuisuuksiin asti Turusta, mutta kaikille muille aika ikävä paikka.

Vierailija
114/122 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko Turku kun kokoomuspaska haisee siellä mm orpon mulkku !!!!!

Turku on kylläkin demarivetoinen kaupunki.

Suomessa on kaupunkeja, joissa vasuripuolueiden yhteiskannatus on oikeasti korkeampaa kuin Tampereella. Ainakin Turku ja Jyväskylä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/122 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa en muuttaisi Varissuolle enkä Lausteelle. Tai jos ollaan oikein tarkkoja, niin mieluusti en mihinkään lähiöön. Ennemmin asun vaikka vähän ahtaammin keskustassa. 

Vierailija
116/122 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauste on siistiytynyt  paljon, toki ulkom on paljon, en muuttaisi. Varissuon ja Pääskyvuoren hintataso tulee luult. kallistumaan ratikan myötä. Hirvensalo on myös itselle sellainen paikka, johon en ikinä muuttaisi. Juuri noiden itseään täynnä olevien nousukkaiden takia. Vanhaa rahaa siellä ei ole. Halinen on myös ulkom takia karsea, kulttuurierot asumisessa ja olemisessa oli itselle liikaa. 

Vierailija
117/122 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urusvuori ja Oriketo 

Vierailija
118/122 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonttinen on ruma ja epämääräistä porukkaa.

Vierailija
119/122 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pansio-Perno on kuin Raisiossa asuisi.

Vierailija
120/122 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varissuo, tämän tietää kaikki vaikkei olisi ikinä Turussa käynytkään

Tätä hokee lähinnä ihmiset jotka ei Turussa ole edes käyneet. 

Koko Suomen korkein työttömyysaste ja erittäin korkea mmuuttajien osuus asukkaissa. Ainakin numeroiden valossa Varissuo on huonon maineensa ansainnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi