Mikä on Turun pahin asuinalue?
Missä Turun lähiössä et haluaisi ikinä (enää?) asua? Miksi? Itsellä tulee heti mieleen Pansio- Perno, Varissuo, Lauste, Vaala ja Halinen.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti: Varissuo on kyllä mainettaan parempi.
Ihana lintukoto.;)
Ei Turussa ole huonoja alueita. Korkeintaan jotain yksittäisiä taloja tai katuja.
Harittu sai tällä viikolla lisää mainetta: Savonkatu 1:ssä mies tappoi ex-vaimonsa lapsen silmien edessä.
Vierailija kirjoitti:
Koko Turku kun kokoomuspaska haisee siellä mm orpon mulkku !!!!!
Turku on kylläkin demarivetoinen kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Harittu sai tällä viikolla lisää mainetta: Savonkatu 1:ssä mies tappoi ex-vaimonsa lapsen silmien edessä.
Ai tää vai?
Epäilty tappo Tutrussa - Ilta-Sanomat https://share.google/jB0sZ7FQVp1JOKO1P
Vierailija kirjoitti:
Varissuo, Lauste, Halinen.
ja Raisio
noissa olen majaillut kaikissa, láuste rumin ja pahin, kadut täynnä mielisairaita alkoholisteja, Varissuo täynnä muslimeja ja alkoholisteja ja Halinen täynnä rikollisnarkkareita ja alkoholisteja jotka yrittää yölläkin tulla sisään postilaatikon kautta ja mielisairaita sekin täynnä
ja raision on yksi rakennustyömaa
jos olisi pakko olla tuolla niin asuisin Halisessa, onhan siellä paskan keskellä sentään se jaiseva joki ja voi keväällä perhokalastaa nousutaimenta siitä sillan alta koskessa
Joo,samaten. Halisten koski kaunista. Halisissa paljon opiskelijoita, yliopisto, TYKS lähellä. Nuorekasta seutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun Hirvensalossa asuu paljon mulukkuja - etenkin Haarlassa.
Hirvensalossa ja lähisaarissa (Haarla, Pikisaari, Kakskerta & Satava) asuu wannabe- ylempää keskiluokkaa: vuokra-rivarissa ja pihalla on velka-bemari.😈
Haarla on kaikkien kusipäänousukkaiden luvattu paratiisi.
Turussa on paljon huonompiakin asuinalueita kuin Varissuo ja Halinen.
Sitten muutenkin se menee enempi niin, että tietyt talot on pahamaineisia.
Vierailija kirjoitti:
Joskus asuntoilmoituksissa kun lukee, että asunto Martissa, se saattaa olla Mäntymäessä. Että voidaan pyytää Martti-lisää. Mutta ei Marttikaan ole mikään "oikea" kaupunginosa siinä mielessä, että aika vähän siellä on mitään palveluita ja aika kuollut se on. Turku on lopulta niin pieni kaupunki, että ne palvelut on kaikki vain siinä kauppatorin ympärillä. Tai Myllyssä.
Martti, eli 4:s kaupunginosa on niin asukasluvulta kuin maa-alueelta pieni.Mutta silti sieltä löytyy 8 ravintolaa,3 kauppaa,apteekki,ärrä jne. Torille kävelee vartissa.
Vierailija kirjoitti:
Harittu sai tällä viikolla lisää mainetta: Savonkatu 1:ssä mies tappoi ex-vaimonsa lapsen silmien edessä.
Kuulin eilen bussissa että olivat Liettuasta. Voi tyttö parka! Vieraassa maassa ilman vanhempia.
Samaa paskaa koko kaupunki. Ihan kiva jos sukusi polveutuu ikuisuuksiin asti Turusta, mutta kaikille muille aika ikävä paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko Turku kun kokoomuspaska haisee siellä mm orpon mulkku !!!!!
Turku on kylläkin demarivetoinen kaupunki.
Suomessa on kaupunkeja, joissa vasuripuolueiden yhteiskannatus on oikeasti korkeampaa kuin Tampereella. Ainakin Turku ja Jyväskylä.
Missään tapauksessa en muuttaisi Varissuolle enkä Lausteelle. Tai jos ollaan oikein tarkkoja, niin mieluusti en mihinkään lähiöön. Ennemmin asun vaikka vähän ahtaammin keskustassa.
Lauste on siistiytynyt paljon, toki ulkom on paljon, en muuttaisi. Varissuon ja Pääskyvuoren hintataso tulee luult. kallistumaan ratikan myötä. Hirvensalo on myös itselle sellainen paikka, johon en ikinä muuttaisi. Juuri noiden itseään täynnä olevien nousukkaiden takia. Vanhaa rahaa siellä ei ole. Halinen on myös ulkom takia karsea, kulttuurierot asumisessa ja olemisessa oli itselle liikaa.
Lonttinen on ruma ja epämääräistä porukkaa.
Pansio-Perno on kuin Raisiossa asuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varissuo, tämän tietää kaikki vaikkei olisi ikinä Turussa käynytkään
Tätä hokee lähinnä ihmiset jotka ei Turussa ole edes käyneet.
Koko Suomen korkein työttömyysaste ja erittäin korkea mmuuttajien osuus asukkaissa. Ainakin numeroiden valossa Varissuo on huonon maineensa ansainnut.
Turku on pyörävarkaiden paratiisi!