Tinder matchit kukaan ei kirjoita
Mikä kokemus teillä muilla on Tinderistä? Nykyään siis.
Olen keski-ikäinen nainen ja tykkäyksiä tulee kymmeniä joka päivä. Mutta kun tulee osuma niin on ihan hiljaista, matchista ei kuulu mitään. Muutama on kirjoittanut joo, mutta suurin osa ei. Yhdelle kirjoitin, ei vastannut.
Odotan että mies kirjoittaisi ekan viestin.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Odottaakohan nykymiehet että nainen kirjoittaa ensin
Minä ainakin odotan. Jos nainen ei avaa keskustelua, hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut.
Miehen on tehtävä aloite. Muutenhan sillä ei ole aloitekykyä erotiikan puolellakaan, enkä minä ainakaan tee yhtään mitään passiivisella epävarmalla miehellä. Aloitekyky kertoo itsevarmuudesta, ja itsevarmuus on seksikästä.
Mutta ei niitä perusjamppaviestejä joita voi sarjapostata joka naaraalle, kiitos. Pitää olla kiinnostavaa tekstiä, ei ruusutarroja tai kauneuden hokemista. Jotain persoonallista ja fiksua. Sellaista, että nainen ymmärtää, että olet JUURI HÄNESTÄ (etkä kenestä tahansa muusta) kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin odotan. Jos nainen ei avaa keskustelua, hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut.
Kun on yleisesti tiedossa että monet miehet tykkää summassa kaikista ja naiset harkitsee kenelle antaa tykkäyksen. On aika loogista että mies kirjoittaa ensin.
Itse haluan vahvan miehen joten odotan hänen kirjoittavan ensin.
Kyllä mies yleensä kirjoittaa, jos on tarpeeksi kiinnostunut. Mikset itse kirjoita heille?
Ei nykymies uskalla tehdä aloitetta, syyte siitä tulee. Tätähän te naiset halusitte.
Ei jaksa kun se ei kumminkaan johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
No silliin ei pidä mennä Tinderiin. Siellä on vähän niinkuin oletus aluksi kirjoitella
Mun mielestä se kirjoittaa ekan viestin, jonka tykkäyksestä tulee match. Ei tarvitse olla pitkä tai erikoinen viesti. Mun ekat viestit menee yleensä samalla kaavalla: tervehdys, kehu ja kysymys. Ilman kysymystä paljon heikommin lähtee keskustelu käyntiin. Ja ekat kysymykset ei tarvitse olla mitään syvällistä, vaan samaa tasoa, jolla lähdetään tutustumaan vaikka uuteen työkaveriin. Tuskin kukaan arvostaa, jos heti ekaan viestiin alkaa kirjoittamaan rivoja ehdotuksia. Disclaimerina tähän, että en ole hetero, joten käytäntö ja ääneen lausumattomat säännöt voi olla eri.
Pelaaminen alkaa ennenkuin on edes ekaa viestiä vaihdettu. Just joo, olkaa sitten yksin.
Valitettavasti se tinderi on onnistunut tuhoamaan kummankin sukupuolen motivaation tehdä mitään. Tinderin perimmäinen tarkoitus ei ole löytää mätsejä vaan pitää asiakas maksavana asiakkaana. Algoritmit ohjaa väärät ihmiset mätsäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on yleisesti tiedossa että monet miehet tykkää summassa kaikista ja naiset harkitsee kenelle antaa tykkäyksen. On aika loogista että mies kirjoittaa ensin.
Itse haluan vahvan miehen joten odotan hänen kirjoittavan ensin.
Niin no minä haluan vahvan naisen, jolla on hyvä itsetunto, joten odotan naisen kirjoittavan ensin.
Sitä saattaa joutua vaikka treffeille jos viestiä alkaa laitella naisille. Tai jopa aamulla voipi herätä alastoman naisen vierestä .
Joo komppaan tota että se, jonka tykkäyksestä on mätsi syntynyt, avaa keskustelun. En ole tinderissä ollut vuosiin mutta muistelen tämän tavan olleen itselläkin käytössä. Ihan käytännön syistäkin tuo on toiminut koska siltä toiselta saattaa se mätsi jäädä huomaamatta (muistelen että ainakin silloin Tinderin ilmoitukset tuli aika satunnaisesti ja niihin ei aina ollut luottamista).
N29
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehet on Tinderissä vaan katselemassa naisten kuvia ja testailemassa tykkäisikö kukaan jotta saisivat egobuustia. Ei ne siellä oikeasti treffejä etsimässä ole, joten luulevat etteivät naisetkaan ole. Itsekin olen naisena saanut muutaman oikein houkutella tapaamiseen, sillä itse olen siellä 100% tavatakseni ihmisiä (jotta saisin kivoja kokemuksia ja/tai seksisuhteita, ei edes ole parisuhde etsinnässä). Enää en kirjoittele tai houkuttele, jos mies ei itse ole aloitteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei nykymies uskalla tehdä aloitetta, syyte siitä tulee. Tätähän te naiset halusitte.
Aika hyvin jos viestilläkin onnistut heti ahdistelemaan seksuaalisesti :D Yleensä ihmiset aloittavat ihan neutraalisti esim. tervehtimällä.