20-vuotias poikani on saanut jostain käsityksen että kaikki naiset vihaavat miehiä
Juteltiin siis siitä että toivoisiko hän löytävänsä tyttöystävää. Vastasi että ei koska naiset nykyään vihaavat miehiä. Hämmennyin enkä oikein osannut sanoa mitään.
Mistä tuollainen käsitys on voinut tulla?
Kommentit (1292)
Miehet katsovat ruoanlaitto-ohjelmaa ja päättävät, että nyt osataan gourmet-reseptit, vaikka keittiössä savuukin jo kahvi.
Miehet ostavat uudet lenkkarit ja kuvittelevat juoksevansa maratonin joka viikonloppu.
Miehet sanovat osaavansa korjata auton itse, vaikka viimeksi vaihtoivat renkaan väärin päin.
Miehet katsovat yhden YouTube-videon ja luulevat tietävänsä kaiken terveydestä ja ravinnosta.
Miehet uskovat, että olemalla hiljaisia ja tuijottamalla voi ratkaista kaikki parisuhdeongelmat.
Miehet kokeilevat uutta partakonetta ja kuvittelevat olevansa James Bond kunnes naamasta tulee raidallinen.
Miehet luulevat, että uuden auton hankinta ratkaisee kaikki sosiaaliset ongelmat.
Miehet uskovat, että yksi vahva deodorantti ratkaisee kaikki hygieniaoireet, vaikka paidan kainalot muistuttavat yhä sateista pilvimassaa.
Miehet ajattelevat, että yksi hyvä idea tekee heistä neron, kun naiset ratkaisevat ongelmia järjestelmällisesti, johdonmukaisesti ja silti ehtivät nauraa miehille, jotka kuvittelevat olevansa fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaiset lainatun kaltaiset viestit joissa väitetään perättömästi asioita esim. lääkevarkauksista ja tappamisesta, on hyvä ilmoittaa virkavallalle. Se on ainoa tapa laittaa tuolle vihapuheelle stoppi.
--
Kultapieni, molemmat ovat oikeuta tapauksia.
Ottaako koville kun naisia verrataan karhuun? Etkö tiennyt että karhu on lapselle turvallisempi kuin sen oma äiti? Karhut eivät ole tappaneet vauvoja ja pakastaneet niitä. Äidit ovat.
Sama juttu lääkevarkaiden suhtee. Yhtäkään karhua ei ole tuomittu lääkevarkauksista.
Naisia on.
Naisilla on huono itsetunto jos tuo vertailu häiritsee.
Not all women? Älkää viitsikö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaiset lainatun kaltaiset viestit joissa väitetään perättömästi asioita esim. lääkevarkauksista ja tappamisesta, on hyvä ilmoittaa virkavallalle. Se on ainoa tapa laittaa tuolle vihapuheelle stoppi.
--
Kultapieni, molemmat ovat oikeuta tapauksia.
Ottaako koville kun naisia verrataan karhuun? Etkö tiennyt että karhu on lapselle turvallisempi kuin sen oma äiti? Karhut eivät ole tappaneet vauvoja ja pakastaneet niitä. Äidit ovat.
Sama juttu lääkevarkaiden suhtee. Yhtäkään karhua ei ole tuomittu lääkevarkauksista.
Naisia on.
Naisilla on huono itsetunto jos tuo vertailu häiritsee.
Not all women? Älkää viitsikö.
Voit toki väittää mitä tahansa, mutta laki on laki. Kansanryhmää vastaan kiihottaminen on laitonta, siitä ei pääse mihinkään.
Voit toki väittää mitä tahansa, mutta laki on laki. Kansanryhmää vastaan kiihottaminen on laitonta, siitä ei pääse mihinkään.
--
Oliko Choose the bear teemalla tuomittu montakin naista?
"Näinpä. Ei mun tuntemia miehiä irl haittaa tuo karhu/mies-juttu lainkaan. Ehkä heillä on parempi itsetunto sitten"
Tarkennatko hieman? Ovatko itsekin sitä mieltä, että karhu on tosiaan fiksumpi valinta, eikä heillä ongelmaa asian kanssa?
Vierailija kirjoitti:
"Näinpä. Ei mun tuntemia miehiä irl haittaa tuo karhu/mies-juttu lainkaan. Ehkä heillä on parempi itsetunto sitten"
Tarkennatko hieman? Ovatko itsekin sitä mieltä, että karhu on tosiaan fiksumpi valinta, eikä heillä ongelmaa asian kanssa?
Tietysti ovat. Kaikki miehet tietävät olevansa vaaraksi naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kysymys osui aivan oikeaan. Jompikumpi se oli, tutkintavankeus tai suljettu. Noin paha pakkomielle ei nimittäin lopu ellei pääsyä internetiin ole rajoitettu. Taisi osua pahasti.
eli et ole lopettanut poikien tappamista. Näin pelkäsinkin.
Tiedätkö mitä? Minä olen se joka on tehnyt nettivinkkejä näistä sinun lapsiin kohdistuvaan väkivaltaan viittaavista viesteistäsi. Ne ovat palstan sääntöjen Suomen lain vastaisia. Ja teen jatkossakin näistä nettivinkkejä.
Tässä ketjussa ja monissa muissa on aikaisemmin hekumoitu mm. miespuolisten pakkokastraatiolla ja tappamisella sekä poikasikiöiden pakkoaborteilla. Jostain syystä kukaan ei näistä vaivaudu nettivinkkejä tekemään... pääsääntöisesti keräävät paljon yläpeukkuja samoin kuin monet siitoshullun viestit.
Moni radikaali feministi haluaa oikeasti hävittää miehet maan päältä. Tässä ei ole mitään epäselvää. Sen sijaan, että heitä uhkailtaisiin nettivinkeillä ja vankeudella, he kirjoittavat kirjoja ja kolumneja, ja heitä haastatellaan valtamediassa.
T. Eri
Ja tämä ei poista sitä tosiasiaa, että henkilö, jolle vastasit on häiriintynyt. Kaksoisstandardi vaan paistaa tuhannen auringon voimalla, mutta tämähän ei feministille ole mikään uusi juttu. Kuuluu ideologian vakiotyökaluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei... Jännien miesten kanssa hengaat kun ne ovat niin vaarallisia. Oletko usein lähietäisyydellä karhujen tai muiden suurpetojen kanssa?
^ Kyllä minä olen niistäkin viesteistä poliisille vinkannut. Viimeksi eilen. Ei hätää, asiaa ei ole unohdettu. Toivottavasti tämä huojentaa mieltäsi!
Tässä ketjussa ja monissa muissa on aikaisemmin hekumoitu mm. miespuolisten pakkokastraatiolla ja tappamisella sekä poikasikiöiden pakkoaborteilla. Jostain syystä kukaan ei näistä vaivaudu nettivinkkejä tekemään... pääsääntöisesti keräävät paljon yläpeukkuja samoin kuin monet siitoshullun viestit.
Moni radikaali feministi haluaa oikeasti hävittää miehet maan päältä. Tässä ei ole mitään epäselvää. Sen sijaan, että heitä uhkailtaisiin nettivinkeillä ja vankeudella, he kirjoittavat kirjoja ja kolumneja, ja heitä haastatellaan valtamediassa.
T. Eri
Ja tämä ei poista sitä tosiasiaa, että henkilö, jolle vastasit on häiriintynyt. Kaksoisstandardi vaan paistaa tuhannen auringon voimalla, mutta tämähän ei feministille ole mikään uusi juttu. Kuuluu ideologian vakiotyökaluihin.
Kutsut itseäsi jo häiriintyneeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei... Jännien miesten kanssa hengaat kun ne ovat niin vaarallisia. Oletko usein lähietäisyydellä karhujen tai muiden suurpetojen kanssa?
Ainoa peto maailmassa on mies
Miehet ostavat uuden työkalupakin ja kuvittelevat osaavansa rakentaa talon, vaikka viimeksi kasaantu hyllyt vinoon.